5.Bölüm

374 14 0
                                    

Okul bitmişti bu beni çok mutlu ediyor en güzel okul bitmiş okul net. Kızlarla alışverişe gidiyorduk şimdi abimlere demişti onlar eve gitmişti. Keşke onlar bu gün evde olmasa ama bende abartmıyım yani kovcak halim yok.
Hep beraber ilk markete girmiştik ben ve Su en çok bütün fındıklı çikolata seviyoruz ablam ve Eylül'de fıstıklı. O yüzden hemen çikolata reyonuna gittik ve bir sürü fıstıklı, fındıklı çikolata aldık.
Sonra gratise girdik ve hemen rengarenk geçici saç boyaları çarptı gözüme. Hemen oraya gittim ben mor ablam yeşil Eylül turkuaz Su'da kırmızı almıştı. Onları yapmak gerçekten çok eğlenceli ya.
Sonra yüz maskeleri dikkatimi çekti tek seferlik ucuzlardı zaten bir sürü attım Eylül ve Su yokken ablamlada yapardık hem.
Bir sürü aburcubur ve güzellik ürünleri galiba tamamdık ellerimizde çok doluydu. Hemen Savaş abimi aradım. Abicim bizim alış verişimiz bitti de bizi olmaya gelir misin?  Savaş:Tabi prensesim de ben gelene kadar hamburger menü alırmısın bize evde yemek yok bizde onu yeriz abinlarle.  Tabi abi alıyorum şimdi.
Abimlere hamburger almak için burgerkinge gittim siparişi beklerken biri yanıma geldi tabi ki gıcık sinir bozucu Ateş. Bu çocuğu görünce kusasım geliyor ya. Ateş: Naber güzelim.  Ben senin nerden güzelin oluyorum acaba. Ateş:Asi kız çok seviyorum bu hallerini. Dedi ve gitti allahım ya bu çocuk mu benim bu dünyada ki sınavım.
Neyse diyip menüleri aldım ve kızların yanına gittim abimde gelmiştir zaten diye aşağı avm girişine indik. Tam dediğim gibi abim gelmişti.
Ablama dil çıkarttım ve hemen öne oturdum. Savaş:Naptınız bakalım güzellikler neler aldınız. Duygu: Sır abicim söylemiyeceğiz. Duygu ablamın dediğine gülmüştüm çünkü aldığımız en büyük sır yüz maskesiydi.
Eve gelmiştik ve direk benim odama çıktık çünkü Doruk abim Duygu ablamın odasına zırt pırt giriyor ve biz öyle olunca rahat edemeyiz.
Hemen lafa atladım.  Evet kızlar pijama partmize hangi dizi veya filmle başlamak istersiniz.
Eylül:Tabi ki kayıp evren çocukları.
Ah beni kalbimden vurdu şimdi Eylül bekle beni Felix ben geliyorum.
Su:Bana uyar
Duygu:Bana da
Tabi ki bana da uyar Felix aşkımı görüceğim. Dedim ve izlemeye başladık en sevdiğim 2. Sezondu ve ordan başladık izlemeye zaten hepimiz bi kaç defa bitirdiğimiz için nereden başladığımız pek önemli değildi.
Dizinin bi bölümü bittiğinde pijama partisinse pijama giymeden duyduğumuzu fark ettim ve dolabımdan hepimiz için aynısı olan pijama takımını çıkarttım. Aslında hepsi aynı ama farklı renkti ben turuncu ablam mor Eylül mavi Su sarı giyiniyordu. Pijama ise şort ve atlet gibiydi aslında ilk başlarda Eylül ve Su abimler odaya girer diye ilk o pijamayı istemesede ben ikna ettim tam onlara girmicekler merak etmeyin derken Selim odaya daldı. Aslında yalanda söylememiştim abimler girmemişti.
Selim niye kapıyı çalmıyorsun müsait değiliz belki nerden biliyosun. Ben bunlaru derken Su ve Eylül yorganla üstlerini kapatıyordu. Utandıklarını fark eden selim arkasını döndü
Selin:Abla özür dilerim ya bi anda oldu hem bi şet varaa bile ben gerçekten görmedim görseydim bile unuturdum valla. Sadece abim çağırdı çok kısa seni ve Duygu ablamı.  Hemen çıktı sonra.
Bizde ablamla aşağı indik.
Doruk:Gece Duygu bu pijamlar fazla açık değil mi abicim tamam evdeyken giyinin ama kapı bile açmayın bu pijamlarla çok ciddiyim.
Savaş:Evet aynen öyle Doruk'un dediği gibi ve gelelim asıl mevzuya evet yarından sonra yani pazar günü annem ve babam buraya geliyormuş şimdi aradılar. Ne annem ve babam mı onları çok özlemiştim artık görmemeye dayanamıyordum. Hemen gözlerim doldu ablama baktığımda oda öyleydi. Annem ile arkadaş gibiydik üçümüz ablam ben annem oturup dertleşebiliyorduk ve ben bunu çok seviyorum. Bizim gözlerimiz dolunca Doruk abim ablama Selim bana sarıldı. Biraz daha duygusallıktan sonra mutlu haber ile hemen yukarı çıktık. Kızlara da demiştik haberi onlarda çok sevinmişti.
Biraz zaman geçti ve artık dedikodu stoklarımız tükenmişti. Bi anda onlara hamburger alırken ki olayı anlatmadığım aklıma geldi.
Kızlar size bi şey anlatıcam ... İşte böyle dedi sonrada gittim.
Su:Kesin sana aşık
Eylül: Bence de garanti aşık.
Ama ben onu sevmiyorum ve bundan çok eminim.
Duygu: Bence ona çok bulaşma.
O sırada bi anda hemen telefon çaldı arayan Can'dı.
Prensim eve anlat cankuşum.
Can:Sen napıyosun.
Kızlarla pijama partsi eğer bizle kantine inseydin öğrenirdin efendim.
Can: Bensiz pijama partisi ha öyle olsun.
Tamam ya hadi bölme pijama partimizi bay dedim ve telefonu kapattım.
Eylül: kankacım ya çocuğa o kadarda kötü bakmasan mı acaba bu gün yanına gelmiş falan ama olsun. Bunları  derken bir ses duydum
Can: o it gene mi yanına geldi senin
Aha şimdi sıçtık valla.

Canlarım umarım beğenmişsinizdir yorum ve çift tahminlerinizi bekliyorum seviliyorsunuz....

Kalabalık AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin