Başımda bir adet bağıran Selim'le uyandım. Selim:Abla hadi uyan akşam yemeği yiğcez. Tamam geliyorum dedim ve onu odamdan kovdum. Hala karnım çok ağrıyordu paytak paytak merdivenlerden indim. Duygu:İyi misin ablacım. Evet iyiyim dedim aslında iyi değildim. Hemen yemek yedim ve bir ağrı kesici içtim ablamla direk odama çıktık. Bu dönemlerde genelde ya Duygu ablam yada Selim karnımı okşardı ikisi bana iyi geliyor. Ablamla odama çıktık ve yatağa girdik. Ablam karnımı okşadı gerçekten iyi geliyordu.
Kapı çaldı Selim:Gelebilir miyim kızlar. Bizde aynı anda gel dedik. Selim:Gece abla iyi misin. İyiyim kuşum merak etme şu kızsal şeyler biraz zor sadece. Selim: Valla anlamıyorum ikinizde her ay böyle kendinizden geçip başka biri oluyorsunuz zor kız olmak. Bizde aynı anda güldük.
Duygu: Selim'im izin verirsen üzerimize pijamalarımızı giyineceğiz. Selim: Ah şey affedersiniz çıkıyorum. Selim'in bu huyuna bayılıyorum ya ablamla bana hep çok iyi ve böyle değişik yani ifade edecek kelime bulamıyorum.
Ablamla bol bol konuştuk gece ona bana sürekli bakan çocuğu anlattım bana dikkatli olmamı herkese güvenmemem gerektiğini söyledi ve sonra uyuduk.
Savaş:Güzellikler hadi uyanın. Duygu:Ya nolur azıcık daha abi. Savaş: Hadi hadi marş marş. Duygu ablam kalktı ve lavaboya gitti. Savaş:Gecem düne göre iyi misin bitanem. İyiyim abim. Savaş:Dün Duygula olunca siz yanınıza gelmedim hani kızsal şeyler sonuçta anlarsınız ben o kadar anlayamam seni. Abim benim bak iyiyim ben ama gerçekten Duygu ablam bana iyi geliyor düşünmüyor da değilim onun ablası yok belki her şeyini anlatacağı ona akıl verecek biri o napıyordur. Savaş: Abicim onunda ikizi var ve Dorukla çok yakınlar onlar birbirlerinin her şeyini anlarlar merak etme. Gülümsedim oda yanaklarımdan kocaman öptü. Savaş: hadi küçük hanım hemen giyin gel.
Üzerimi giyindim ve aşağı indim. Kahvaltı edip okula gelmiştik Hemen Can'ın yanına oturdum ve günaydın dedim Can: Günayadın prenses dün biraz kötüydün ya iyi misin şimdi neyin vardı ya çok sıkıştırıyorum seni ama merak ediyorum endişeleniyorum senin içinde. Can'ım benim anlarsın ya kızsal şeylerdi o yüzden sana demedim. Can: Şey yani affedersin güzelim.
O sırada içeri Su ve Eylülde Günaydınnn dedi ikisi aynın anda ve biraz sohbet muhabbet zil çalmıştı çoktan.
Hoca henüz gelmemişti ve o sırada yanıma Ateş ve yancısı Ege geldi Ateş: Naber güzelim nasılsın pek güzel olmuşsun bu günde hele o eteğin bacakların çok güzel gözüküyor. Can: Ne diyorsun lan sen. Ateşin üstüne atladı bi anda kavgalardan korkardım ama ayırmam lazımdı ki o sırada Savaş abim içeri girdi Savaş: Gece,Can,Ateş odama hemen!!!
Şu abimin odasındaydık ve Ateş resmen kendini haklı çıkartmak için her şeyi yapıyordu. Ateş: Hocam bi anda üstüme atladı. Can:Savaş abi yani hocam yalan söylüyor. Savaş:Tamam susun bu seferlik bi şey demiyorum Ateş çıkabilirsin siz ikiniz bekleyin.
Savaş:Evet Can anlat noldu da dövdün. Can:Savaş abi bu pezeve yanı Ateş Geceye çok güzel olmuşşsun hele bu etekle bacakların çok güzel dedi kimse benim kardeşime öyle diyemez. Canla öz kardeş değildik ama öz kadar olmuştuk bu zamana kadar. Savaş: Afferim koçum gözüme gün geçtikçe daha çok giriyorsun hadi şimdi çıkın doğru derse Gece yerinde olsam o eteği bida o kadar kıvırmazdım abicim biz nasıl fark etmedik ki zaten evden çıkarken kesin Duygu'da öyle delirteceksiniz beni ve Gece o çokla yakın olmak yok. Oflayıp çıktım odadan Savaş: Abiye of denmez. diye bağırıyordu arkamdan.
Canla derse girdik Eylül ve Su'ya ne olduğunu anlattık sonra da hocadan konuştuğumuz için azar yedik.
Sonunda öğlen olmuştu. Selim ve ablamı da alıp kantine oturmaya gittik. Selim'İm canım kardeşim hadi bana Muzlu süt ve hindistancevizli pop kek al. Selim: Sen iste prenses sizde istiyor musunuz bi şey dedi diğerlerine. Eylül:bana çikolata alsana Selim ama en çikolatalı çikolatadan. Gerçekten komik bi istekti Selimde gülmüştü ve kafa sallayıp gitti. Selimde gidince hemen ortaya lafı attım. Evet kızlar dördümüz bu gün pijama partisi yapıyoruz itiraz yok yarında cumartesi beraber sabahlarız(Normalde salı olması lazım bu günün ama bi tık kurgu hatası gibi oldu affedin seviliyorsunuz) Eylül dışında herkes onaylamıştı Eylül:Bilmiyorum ya abime sormam lazım. Eylülünde Duygu ablam ve Doruk abimle yaşıt abisi vardı burdaydı ama başka okulda okuyordu tabi ki de fen lisesinde. Hadi ara eylül abini hemen belki abimler de konuşur senin için Eylül: bi şansımı deniyim olmazsa abinler devreye girer. Eylül hemen telefona sarıldı o sırada Selim' de gelmişti noluyor der gibi bakıyordu bende tabi ki Pijama partisiiii diye bağırdım selim bu halimize gülüyordu. Eylül: Abilerin bi tanesi sana bi şey soracağım şimdi ben Gecelere gitsem biz bi pijama partsi yapsak nede eğlenirdik demi. Eylülün yüzünden anladığım kadarıyla izin almıştı. Eylül: Teşekkür ederim en sevdiğim abim. ... Evet başka abim yok ama olsada en sevdiğim sen olurdun hadi bay bay öpüldün. Eylül: İzin tamamdır. O zaman bi alışveriş yaparız okul çıkışı herkes onayladı Selim:Bende davetli miyim acaba bu pijma partisinde hep beraber: Tabi ki hayır. Sonra bene ekledim. Hele biz odadayken bi gel odaya bozuşuruz. Selim:Bakarız diyip güldü.
CANLARIM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM YAZMAYI UNUTMAYAYIN Bİ GÜNDE 2 BÖLÜM YAZDIM YORUMLARINIZ ÖNEMLİ
SİZCE KİMLER ÇİFT OLACAK ?
KARAKTERLER TANITIM BÖLÜMÜ GİBİ BİR ŞEY İSTER MİSİNİZ ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalabalık Aile
Roman pour AdolescentsSelam canlarım benim adım Gece Kara mükemmel ötesi bi hayatım var ve hiç bi sorunum yok diyeceğimi düşmediniz her halde sadece üç abim bi erkek kardeşimin olması bile yeterince sorun ve birde hayatımı ve evimizi daha yaşanabilir hale getiren ablam...