-&-
henry, başına yediği darbeyle olduğu yere bayılmıştı. henry yere düştüğü an richie astım krizi geçiren eddie'ye doğru koştu. eddie'nin çantasındaki ilacı alıp eddie'nin dudaklarının arasına görütüp sıktı. sonunda rahat nefes alabilen eddie bunun rahatlığıyla kendini richie'nin kollarına bıraktı. richie yere oturup ayaklarını uzattı. eddie'yi de dizine yatırdı.
"parti bitti. dağılın!"
beverly'nin bağırmasıyla herkes yavaş yavaş evi terk etmeye başladı. bu sırada beverly'e richie'ye dönüp; "üst kattaki boş odaların birinde kalın bugün. yarın gidersiniz."
kafasını sallayarak beverly'i onayladı richie. yavaş yavaş bacağı uyuşmaya başladığında eddie'ye doğru eğildi. kalkmasını söyleyecekti ama çocuğun uyuya kaldığını gördü. eddie'yi uyandırmaya kıyamayan richie, küçük cüsseli çocuğu bir çırpıda kucağına alıp üst kata taşıdı merdivenleri çıkarken eddie'nin richie'nin göğsüne kafasını gömmesi richie'nin çok hoşuna gitmişti.
sonunda odaya vardıklarında richie, eddie'yi yavaşça yatağa bıraktı. sonra dolaptan çıkardığı yorganı üşüdüğü için iki büklüm kalan çocuğun üstüne örttü. tam odadan çıkmaya hazırlanırken eddie'nin bileğini tutmasıyla durdu.
"yanımda kal, lütfen."
richie, dünden razı gibi hemen eddie'nin yanına kıvrıldı. ellerinin yastığının altına koyup eddie'nin yüzünü izlemeye başladı. eddie, aniden gözünü açınca yakalandığını sanıp korkmuştu ama eddie o kadar önemsememişti.
"iyi geceler kahramanım." dedi eddie, masumca gülümserken.
kahraman lafı hoşuna giden richie, aynı şekilde gülümseyerek "sana da iyi geceler bebe-" son anda diyeceği şeyi farkeden richie hemen sustu ama eddie çoktan anlamıştı lafın devamını.
eddie'nin attığı şen kahkaha richie'yi utandırmıştı.
richie'nin utandığını anlayan eddie, çocuğun yanaklarını sıkıp "ne tatlı şeysin sen öyle?" dedi.şimdi kızarma sırası eddie'ye geçmişti. ikisi de farketmeden içinden geçenleri söylüyorlardı sonra da kırmızının en koyu tonunda kızarıyorlardı.
ikisi de saatler boyunca birbirlerini utandırmaya devam ettiler. birbirlerini tatlı sözler söylüyor ve gülüşüyorlardı. eddie, uyuyana kadar böyle devam etti. eddie uyuduktan sonra richie, çocuğun saçlarını koklayıp uyumaya çalıştı.
____________
baya bi hızlı ilerliyor ama neyse. bu bölüm çok soft oldu ya çok hoşuma gitti ♡