↬ task is ok↬

417 31 102
                                    

not: bu bölümde smut var şimdiden söyleyeyim oOo

-&-

eddie, beverly'nin dediklerinden dolayı duyduğu özgüvenle bahçeye çıktı. richie, yalnız başına çardakta oturuyordu. eddie, hemen richie'nin yanına oturdu. eddie'ye baka richie sakin bir şekilde gülümsedi. eddie'e karşılık verdi. uzun süren bir sessizlik sonucu eddie konuşmaya karar verdi.

"ne zaman söyleyecektin richie?"

richie, eddie'nin ne dediğini anlamamıştı.

"neyden bahsediyorsun eddie?"

eddie, richie'nin saf numarası yaptığını anlamıştı. bu yüzden daha fazla kelime söylemek yerine uygulayarak göstermek istemişti.

önce yan döndü eddie. richie'ye aynısı yaptı. sonra hızlı bir şekilde richie'nin dudaklarına yapıştı. richie, şok olmuş bir şekilde gözlerini pörtletti. sonra aklına beverly'nin verdiği görev geldi. görevini yerine getirmesi için o da eddie'nin acemi öpücüğüne usta bir şekilde karşılık verdi. uzun süren bir öpüşme sonrasında sonunda ayrıldılar. bu ateşli öpücük richie'nin çok hoşuna gitmişti. hemen eddie'nin elini tutup eve girdiler. hızlı hızlı merdivenleri çıkıp dün uyudukları odaya girdiler.

richie, pek de kibar olmayan bir şekilde eddie'yi yatağa itti ve hemen üstüne çıktı. eddie'nin dudaklarını öperken aynı anda çocuğun krem rengi pantalonunuda çıkarıyordu. beş dakika dudaklarını ayırıp kendi tişörtünü ve pantalonunuda çıkardı. son olarak eddie'nin tişörtüne çıkardığında ikisinde sadece iç çamaşırlarıyla kalmışlardı.

richie yine eddie'nin üstüne çıktı ve dudaklarından başlayıp boynuna kadar morluklar bırakarak geldi. bazen öpüyor bazen hafifçe dilini sürtüyor bazen de ısırıyordu. eddie, altta olmaktan sıkıldığı için richie'nin üstüne çıkmaya karar verdi. richie kendini yatağa bırakınca bu sefer ısırma sırası eddie'ye geçmişti. o da richie'nin boynundan göğsüne kadar uzanan morluklarla dolu bir yol çizdi. richie yine üste çıktığında "emin misin?" diye sordu eddie'ye. çünkü bu geceden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. "evet." dedi eddie nefes nefese. "hazırım"

birlikte olduktan sonra ikiside uyuyakalmışlardı. ilk önce richie uyandı. camdan dışarı baktığında havanın karardığını gördü. ayaklarını yataktan sarkıtıp yatak ucunda duran boxerine uzandı. giyindiğinde kafasını uyuyan eddie'ye çevirdi. sonra gözüne komodinde duran telefonu takıldı. ve beverly'nin sözleri. kızıl kız kanıt istemişti. seviştiklerinin kanıtını. richie tekrar yatağa girdi, elinde telefonla. kamerayı açıp selfie çekti. ikisinin de boynundaki morluklar belliydi. resim çekme işlemi bittikten sonra yataktan kalktı ve resimleri beverly'e yolladı ve altına bir not ekledi.

"görev tamam."

_______________

truth or dare [kasprak&tozier] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin