↬ confusion of emotions ↬

420 35 71
                                    

richie's pov.

ıslak ellerimi,pantalonuma sürüp kurulduktan sonra tuvaletin kapısına doğru ilerledim. parmaklarımı harflerin üstünde gezdirdim.

bu yazının eddie'ye ait olduğuna adım gibi emindim. çünkü daha önce bu sembolü aynısını eddie'nin sırasında da görmüştüm. ama "R"'nin benimle alakalı olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.

yüzümde oluştuğunu geç farkettiğim tebessümü hemen yüzümden sildim. bu aptal gülümseme de neyin nesiydi!

kafamı sağa-sola sallayıp tuvaletten çıktım. sınıfına ilerlerken gelecek günlerde eddie ile yaşayacağım maceraları düşünüyordum. onunla uğraşmak, eğlenceliydi. benden nefret etmeseydi çok yakın arkadaş olabilirdik. bunu bilmem kendimden ve beverly'den nefret etme sebebim.

beverly ve eddie'nin arkadaş olduğunu geçen gün öğrenmiştim ve buna inanamamıştım. çünkü o oyunu oynadığımız gecede eddie'ye tanımıyormuş gibi davranıyordu. aklıma takılan bu saçma olayı kafamdan atıp eddie'yi sinir etme yollarını düşünmeye devam ettim.

eddie's pov.

william ile birlikte kantine gidip su almıştık. şuan o kadar kötü hissetmiyorum ama william sanki ölümden dönmüşüm gibi üzerime titriyordu.

william ile ilkokulda'da aynı sınıftaydık ama yakın değildik. ben genel olarak yalnız başıma takılırdım. o ise her zaman sevgilisi michael ile birlikteydi. o kadar yakışıyorlardı ki her zaman onların ilişkisi gibi bir ilişki istemiştim. ama ne bende aşkımı itiraf edecek yürek, ne de richie'de bana bakacak göz vardı. bu yüzden her şey sadece hayal olarak kalmıştı.

william ile birlikte sınıfa girdiğimizde çoğu kişinin gözü bize dönmüştü. bir sürü gözün üzerimde olması istemsiz bir şekilde utanmama sebep olmuştu. bunu anlayan william, kolunu omzuma koyup hafifçe sıvazladı. kafamı kaldırıp gözlerine baktığımda gülümsediğini gördüm. ben de karşılık olarak gülümseyerek başımı tekrar önüme eğdim.

sıraya oturduğumuz an fizik hocası sınıfa girmişti. william ile aynı anda göz göze gelip sırıttık ve yine aynı anda kafamızı sıraya gömdük.

ben,bugün richie ile yaşadığım olayları ve yaşadığım duygu kargaşasını düşünüyordum.

_______________

byler mi yapsam yoksa
william'ı eddie'ye mi aşık
etsem bilemedim :')

truth or dare [kasprak&tozier] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin