↬ maybe? ↬

404 40 70
                                    

-&-

eddie, sonunda yüzündeki o aptal tebessümü silip aşağıya indi. salonda sarılarak uyuyan bill ve beverly'e kısa bir bakış attı.

bahçeden gelen seslere yaklaşıp kim olduğunu anlamaya çalıştı. stan'ı gördü. tam elini kapı koluna götürmüştü ki richie'yi farketti. istemsiz bir şekilde yanakları kızarmaya başladığında elini kapı kolundan çekti. tam arkasını dönmüştü ki beverly'e burun buruna geldi.

beverly, hemen eddie'yi kollarından tutup mutfağa götürdü.

"dün neler olduğunu eksiksiz bir şekilde anlatacaksın kasprak?"

eddie, kızaran yanaklarını gizlemek için kafasını eğdi ama beverly arkadaşının kafasını kaldırdı.

"yoksaa"
deyip hınzırca sırıtan arkadaşının ellerin yavaşça vurdu eddie.

"hiçbir şey olmadı."

"o zaman niye karşımda yavaş yavaş kırmızıdan mora dönüyorsun eddiecik?"

"sadece biraz sohbet ettik, sonra ben uyuyakalmışım."

beverly inanmamış gibi baktı.

"o zaman richie'nin sabaha kadar senin saçlarını öptüğünden haberin yok. ya da sana olan aşkını itiraf ettiğinden"

bu doğru değildi. aslında evet richie eddie'nin saçlarıyla oynamıştı ama asla aşk sözleri söylememişti.

beverly ve eddie çocukluk arkadaşlarıylaydı ve eddie, ana okulundan beri richie'yi seviyordu. bunu bilen beverly arkadaşının mutlu olması için bilerek "doğruluk mu cesaretlik mi?" oyununda richie'ye o görevi vermişti. eddie'nin bundan haberi yoktu ve olamaması en iyisiydi.

utançtan dudaklarını ısırmaya başlayan eddie'nin omzuna yavaşça vurup uyuyan bill'in yanına gitti beverly. bu sırada eddie beverly'nin dediği şeyi düşünüyordu.

yoksa richie tozier onu gerçekten seviyor muydu?

____________

beverly sadece yardım etmeye çalışıyor ama iyi sonuçlanmayacak gibi.

truth or dare [kasprak&tozier] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin