↬ bite ↬

438 38 27
                                    

-&-

eddie, ensesini okşayan sıcak bir nefes ve bellerine sıkıca sarılmış kollar sayesinde uyanmak zorunda kaldı.

ilk başta tedirgin olup arkasına dönmeye çalıştı ama richie'nin çıkardığı homurtular sayesinde kolların sahibinin kim olduğunu anladı.

anladıktan sorma önüne döndü ve yüzünde engel olamadığı bir tebessümle cama vuran ağacın üstündeki kuşları izlemeye başladı. ensesine konan öpücük ile irkilen eddie, hemen kafasını geriye doğru attı. sonuç olarakta eddie'nin kafası richie'nin burununa çarpmış oldu.

richie'nin ettiği okkalı küfür tüm odayı doldurdupunda eddie endişeyle richie'yi döndü. richie, elleriyle burnunu tutmuştu. eddie, richie'nin ellerini yavaşça indirip kanayan burnuna baktı. elleri, yine titremeye başlarken hemen yataktan indi ve tuvalete doğru koştu.

elimde bir rulo peçeteyle gelen eddie'ye gören richie, gülmeden edemedi.
çünkü acele ettiği için yanakları kızarmıştı ve richie o kırmızı yanakları öpmemek için zor duruyordu.

eddie, hemen richie'nin yanına oturdu. elindeki ruloyu açıp hızlıca üç-dört parça kopardı. sonra bunu richie'nin kanayan burnuna bastırdı. bu sırada richie'nin inlemesiyle elini hemen çekti. "sorun yok." dedi richie ve eddie'nin elini alıp tekrar kendi burnuna götürdü. bu sırada eddie'nin elleri titremeye kesmişti.

richie, hala kendi ellerini eddie'nin ellerinin üstünden çekmediği için eddie kızarmaya başladı.

bu sefer kendini tutamayan richie, eddie'nin elini indirip dudaklarını eddie'nin yanağına bastırdı. eddie'nin nefesini tuttuğunu hisseden richie,dudakları hala eddie'nin yanağındayken hınzırca gülümsedi ve yavaşça eddie'nin yanağını ısırdı. sonra hemen kafasını çekti.

eddie, şok olmuş bir şekilde richie'ye bakarken richie hızlıca yataktan kalktı ve merdivenlerden inmeye başladı. bu sırada eddie, elini yanağına dayayıp aptal bir gülümsemeyle richie'nin gidişini izledi.

_______________

LoserLover_Reddie_ for you baby ♡

truth or dare [kasprak&tozier] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin