Part 7 (Zawgyi + Unicode ver)

2.7K 273 2
                                    

Zawgyi ver

"Santa.....Santa.... ကံၾကမၼာနတ္သား.....Santa"

"ေအာ္ ေရွာင္းက်န္႔ ဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲ?"

"အဲ့လိုမလုပ္ပါနဲ႔ မရက္စက္ပါနဲ႔ ကံၾကမၼာနတ္သား ကြၽန္ေတာ္ အဲ့ကေလးရဲ႕ကံကိုေျပာင္းလဲေပးၿပီးၿပီမဟုတ္ဘူးလား အဲ့အတြက္....အဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ျပစ္ဒဏ္လဲခံၿပီးၿပီေလ ဘာလို႔.....ဘာလို႔ ေနာက္တစ္ခါထပ္ၿပီး....."

"ေရွာင္းက်န္႔ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ကံၾကမၼာဆိုတာ ေျပာင္းလဲလို႔မရဘူး ငါတို႔နတ္သားေတြေတာင္မတတ္နိုင္ဘူး ဒါကိုမင္းရေအာင္ေျပာင္းလို႔ ၁၀ နွစ္အ႐ြယ္ထဲက ေသရမယ့္ကေလးက ေနာက္ထပ္ ၁၄ နွစ္ေလာက္ အသက္ရွည္လာတာပဲ အဲ့ဒါမင္းေက်းဇူးေၾကာင့္ေလ"

"ဒါဆိုလဲ ထပ္ၿပီး....ထပ္ၿပီး အသက္ရွည္ေအာင္လုပ္ေပးပါ.... ကြၽန္ေတာ္ျပစ္ဒဏ္ခံဆို ခံပါ့မယ္ ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္....Santa....please"

"ဟူးးး သူ႔ကိုမေသေစခ်င္ရင္ နည္းလမ္းတစ္ခုရွိတယ္"

"ေျပာပါ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္လုပ္ပါ့မယ္"

"ဟင္းးးး မင္းရဲ႕နွလံုးသားကိုစေတးရလိမ့္မယ္"

"ရတယ္ ကြၽန္ေတာ့္ အသက္ေပးရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ရတာမို႔ အကုန္ေပးမယ္"

"အင္း မင္းရဲ႕အသက္က မင္းေတာင္ပံမွာတည္တာမို႔ နွလံုးထုတ္လိုက္ရင္ မေသနိုင္ေပမယ့္ နာက်င္မႈကေျပာမျပတတ္ေအာင္ခံစားရမွာေနာ္ မင္းျပန္စဥ္းစားဦး မင္းကေအးျမတဲ့နတ္သားတစ္ပါးေလ ဘာလို႔အပူရွာခ်င္ရတာလဲ"

"မဟုတ္ဘူး ကြၽန္ေတာ္မသိဘူး ဒါေပမယ့္ သူ႔ကိုသာရေအာင္ကယ္ေပးပါ Santa ကြၽန္ေတာ့္နွလံုးကိုထုတ္လိုက္ပါ"

ေရွာင္းက်န္႔ေျပာၿပီးတာနဲ႔ မ်က္လံုးကိုစံုမွိတ္ထားလိုက္သည္ ရင္ဘတ္ထဲက တစ္စံုတစ္ရာဆြဲနႈတ္ခံလိုက္ရသလို လွစ္ကနဲဟာသြားကာ နာက်င္မႈကအတိုင္းအဆမရွိ.... ကံၾကမၼာနတ္သားက ေရွာင္းက်န္႔ရဲ႕နွလံုးမွ တစ္စက္စက္က်ေနတဲ့ နွလံုးေသြးျဖင့္ ရိေပၚရဲ႕ ကံၾကမၼာကိုေျပာင္းလဲေပးလိုက္သည္

ထိုအခ်ိန္ ခြဲစိတ္ခန္းထဲမွာလဲ ခြဲေနတုန္းတန္းလန္း ရိေပၚနွလံုးခုန္ရပ္သြားတာေၾကာင့္ ေရွာ႔ခ္ရိုက္သံေတြနွင့္ဆူညံေနသည္ ခြဲစိတ္ခန္းအျပင္မွာလဲ အထဲကအသံေတြေၾကာင့္ ဝမ္သခင္ႀကီးတို႔လင္မယားနဲ႔ က်ိဳးခ်န္ပါ ကမၻာပ်က္ေနၾကသည္

ဆန္းၾကယ္ေသာ ေဆာင္း (ဆန်းကြယ်သော ဆောင်း)  CompleteWhere stories live. Discover now