6 dni fit

264 6 4
                                    

Co robilam przez ostatnie 6 dni tracąc przy tym 4kg? Zaraz wam zdradzę sekret.
Jadłam jeden posiłek dziennie. Taki na jaki miałam ochotę.
Nie jestem głodna ani przemęczona.
Każdy wie, że kluczem do sukcesu jest nieustanna motywacja ale o tym zrobię oddzielny rozdział.
Dziś powiem jak wyglądał mój jadłospis oraz jak może wyglądać wasz.
1. Znajdź swój napój. Picie to najlepsze co może znaleźć się w diecie. To cos co zawsze macie pod ręka gdy chce wam się jeść. U mnie jest to mrożona czarna herbata z miodem i cytryną, kawa lub rosół. To cos co sprawia mi przyjemność i daje uczucie sytości. Dostarcza mało kalorii i nie mamy wyrzutów sumienia. Ważne aby nie był to kaloryczny sztuczny napój typu cola ale cos co jesteście w stanie sami sobie zrobić w domu. Może to być woda z mrożonymi owocami, z cytryna, z miodem lub  na przykład herbata z mięta i imbirem.
2. Jedz o tej godzinie o której najbardziej jesteś głodny. U mnie wypada na godzinę 16/17. Na śniadanie pije zwykle kawę a w szkole nie jem z przyzwyczajenia jednak gdy wracam do domu i chce obejrzeć serial lub się pouczyć to zawsze chce mieć cos pod ręką. Jeśli głód przychodzi do was zawsze rano a wieczorem nie macie chęci na nic to zjedzcie śniadanie a wieczorem pijcie napój z pkt 1.
3. Nie liczę kalorii. Przestałam to robić gdy zaprzątalo mi to głowę cały dzień. Jadłam tylko posiłki do 200 kcal a czasem miały nawet i 60. Szybko po czymś takim marzysz o jedzeniu w każdej postaci. Pewnie dużo razy czytaliście dzienniki odchudzania gdzie osoba nie wytrzymywała 3 dni ?
4. Jem zdrowo. Nawet gdy już zjesz jeden posiłek ale i tak pod koniec dnia czujesz, że to jednak nie to i nie możesz wytrzymać to zjedz cos zdrowego. Jedna sałatka więcej niczego nie zmieni a sprawi, że będziesz w stanie być na diecie dłużej a co za tym idzie mieć większe efekty a przecież o to nam chodzi czyż nie ?
5. Myśl o tym jako twój indywidualny sposób odżywiania a nie dieta z wyrzeczeniami.
6. Jeśli masz ochotę na niezdrowy jeden posiłek to proszę bardzo. (Nie mówię tu o 4 zestawach z McDonalda bo to juz podchodzi pod 4 posiłki) ale tak jak ja mam ochotę na mleczną bubble tea to ją wypije. Pomysl o tym, że taki deficyt kaloryczny to i tak bardzo dużo, nawet jak by się jadło codziennie jedną nie zdrowa rzecz to schudniesz. Ważne aby dużo pic i mieć jakąkolwiek aktywność fizyczną.

Powiem teraz co ja jadłam jako jeden posiłek dziennie: serek wiejski w warzywami/ sałatka z serem pleśniowym i avocado/ bubble tea/ owsianka z jabłkiem. Może to tez być jogurt z owocami, naleśniki, jajecznica co chcesz.
Oprócz tego przez 6 dni ćwiczyłam 3 razy. Połączenie treningu cardio z siłowym.
Czuje się bardzo dobrze oraz brnę dalej. Już widzę duże efekty co dodaje mi siły💜
Mam nadzieje, że to choć w jakimś stopniu wam pomogło ^^

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 21, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Try to be perfectOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz