Běhala po louce za domem, ve kterém vyrůstala.Už si ani nevzpomínala na ztrátu, kterou zažila. Byla to opět ta malá usměvavá dívenka, která si ráda hrála.
Okolo ní pobíhal malý pes, byl jejím narozeninovým darem od tety a od té chvíle se stal jejím nejlepším přítelem. Házela mu míček smála se a točila sukýnkou dokola.
Pejsek jí míček přinesl, ona se natáhla a hodila mu ho daleko, až moc daleko.
Míček se dostal až do lesa, kam měla přísný zákaz chodit. Jenže teď tu teta nebyla, aby to ohlídala, a tak nehledě na nebezpečí se vydala do jeho nitra.
Ať dělala, co dělala míček neviděla.
Pes se vydal opatrně za ní. U hranice lesa se však zastavil a zakňučel.
Ignorovala to. Tedy až do chvíle, kdy se před ní nemihla postava.
Narovnala se a vyděšeně očima prohledávala okolí.Z hustého křoví na ni zasvítily dvě žluté oči.
„Pojď, pojď blíž! Prosím, ne neodcházej jsem tu tak sám. Řekni mi pohádku!"
Zahlédla obličej chlapce.
„C-Co se ti stalo? Jsi v pořádku?"
„Nejsem! Jsem tu tak sám, pořád a sám samotinký malý hošík běhá v křoví a nikdo ho nedohoní. Sám samotinký, opuštěný smutný chlapeček. Ona mě tam nechala... Nechala - Opustila ubohého, jejího miláčka!" řval a jeho tvář se změnila, nebyl to již mladý chlapec ale téměř dospělý muž.
Rozcuchané dlouhé vlasy měl slepené krví a špína se mu držela na uniformě i kůži.
„Nechala... Nechala tam malého miláčka... A víš co se mu stalo?" jeho emoce se znenadání otočily a smutně se na ni podíval nakrčíc čelo.
„Co se mu stalo?" klepal se jí hlas.
„Měli mantru o čestnosti, víš? A o přátelství... A přitom... Nás pak a nakonec sežrali!" zařval znovu.
Dívka se lekla, obrátila a utíkala pryč. V dáli slyšela psí štěkot, ale smích toho muže byl stále tak hlasitý, jako by byl přímo vedle ní. Mezi větvemi byla vidět zahrada. Škoda. O něco se zachytila. Myslela, že se jí sukně zamotala do větví, když se otočila, stál přímo za ní a děsivě se usmíval.
„Ale ono se jim to vrátí, že jo? Že jo? Že jo?!!" strašně se zasmál a ona plakala. Za jeho zády se pak objevila žena. Žena v modrých roztrhaných šatech, která mu položila ruku na rameno. V tu chvíli ji pustil a oba zmizeli.
ČTEŠ
PŘÍBĚHY SOUSEDŮ
ParanormalVětšina příběhů, co je tu napsána se doopravdy stala. A nebo ne? Příběhy známé i ty zapomenuté.