Druhý den ráno jsem vstala již o půl hodiny dříve než obvykle. Důvodem bylo to, že jsem již nemohla zabrat. A z jakého důvodu? Těch bylo hned několik. V hlavě mi běhala spousta myšlenek, ať už na Jess a její uslzené oči a pohled plný zklamání a nenávisti, tak už na Mattova slova o jeho zlomeném srdci. Ze všeho jsem se vinila. Byla jsem viníkem všech problémů, ubližovala jsem nejen svým chováním všem, kteří byli kolem mě. Potom se mé myšlenky však přesunuly na osobu, která si v mém srdci získala obrovské místo. Stále jsem musela myslet na jeho magické oči, okouzlující úsměv, rozcuchané delší vlasy a zejména na jeho něžné doteky, které se mnou dělaly více než bylo hodno. Měla jsem ho nejen plné srdce, ale také plnou hlavu. Vzpomínala jsem na včerejší zbytek odpoledne a podvečera, který jsme společně strávili a kdy jsem se necítila tak mizerně.
Po naší překrásné chvíli na pláži jsme se zvedli z lavičky a vydali se k jeho autu, díky němuž jsme se dostali ke kinu, do kterého jsme měli původně jít. Na film šlo celkem málo lidí, tudíž jsme si mohli vybrat vhodná místa pro koukání. Sedli jsme si až do poslední řady doprostřed a Noah nám došel pro colu a popcorn. Koukali jsme na film, pojídali popcorn a v některé momenty se drželi za ruce. Po skončení filmu jsme se opět vydali k jeho autu a on mě jako správný gentleman odvezl až před budovu kolejí. Bála jsem se že nás uvidí Matt, ale i tak jsem ho na rozloučenou lehce políbila, poděkovala mu a usmála se na něj. S příslibem brzkého ozvání jsem ho opustila a nechala ho odjet.
Nad vzpomínkami jsem se pousmála a opět se převalila na druhý bok. Věděla jsem, že už neusnu, proto jsem se z postele zvedla, tichými kroky přešla ke skříni, abych ne vzbudila holky, které ještě poklidně spaly, a ze skříně jsem vyndala obyčejné černé legíny, modré termo triko, tenkou mikinu a potítko. Vše jsem si oblékla, u dveří obula boty, popadla potřebné věci, tentokrát i láhev s vodou, a vydala jsem se vstříc rannímu provětrání hlavy. Běhala jsem zhruba čtyřicet minut a neustále si v hlavě opakovala celý včerejší den. Na jednu stranu jsem byla ráda, že jsem Noaha potkala a byla s ním, na tu druhou jsem však měla určité pochyby. Téměř vůbec jsme se neznali a já mu už dovolila tolik. Pomalu a jistě jsem si to začala vyčítat. Mohl mě brát pouze jako jeho další úlovek, přeci jen, byl velmi pohledný a celkem dost známý hokejista, jistě měl spousty obdivovatelek. Co si o mně teď musí myslet? Že jsem snadná oběť? Rozhodně jsem mu musela ukázat, že nebude tak snadné získat si mě, ikdyz to se mu již nějakým záhadným způsobem podařilo. Po tom, co jsem cítila, že mám dost, jsem se vydala zpět a ihned po příchodu vešla do horké sprchy.
Netrvalo to tak dlouho a já už se nacházela před otevřenou skříní a přemýšlela, co si dnes vezmu na sebe. "Zoe, zdá se mi to nebo jsi jako vyměněná?" popíchla Cass, když jsem se na sebe do zrcadla usmívala a dávala před svou osobu ramínka s pár kousky, nad kterými jsem uvažovala. "Jak to myslíš?" věnovala jsem ji nechápavý pohled a pootočila se na ni. "Jsi nějaká, až moc veselá." uchechtla se Tamara a Rebecca jen se smíchem přikývla. "To víte, dobrý spánek." pokrčila jsem rameny a otočila se zpět ke skříni. "Jsi taková již od večera, v tom bude něco jiného." začala Rebecca uvažovat nahlas a já se ušklíbla. "Že by Matt?" vyplázla na mě jazyk Cass a já si povzdechla. Žádná z nich věděla, co se stalo, ani jsem jim to nehodlala říkat. Zkrátka, dle mého potřebu, neměly potřebu řešit to."Tak to opravdu ne." odpověděla jsem a snažila se, abych nezněla tak smutně. Stále mě trápilo, co jsem způsobila a že jsem ublížila dvěma velmi blízkým osobám. "Tak někdo jiný?" vyzvídala dále Tamara a já nad ní zakroutila očima. "Nechte to být, prosím, jo?" otočila jsem se na ně znovu a ony jen přikývly.
"Co si myslíte o tomhle?" padla má otázka, z části pro to, abych svedla téma k jiné věci, ale také protože mě to opravdu zajímalo. "Dobrý, to si můžeš vzít." řekla Tamara a Cass přikývla, s úsměvem na tváři. Rebecca se také lehce usmála, ale já si i tak všimla její bledé tváře. "Rebecco, jsi v pohodě? Jsi nějaká bledá." konstatovala jsem a ona pomalu přikývla. Hned na to však si dala ruku před ústa a rychle vyběhla ze své postele rovnou k záchodové míse. Nechápavě jsme se po sobě s holkami podívaly, já odhodila oblečení na svou postel, a všechny jsme se hned vydaly, nebo spíše vyřítily za ní. Již se skláněla nad záchodovou mísou a vydávala dávivé zvuky. Každá jsme se k ní přiblížila, já s Tamarou z pravé strany a Cass z levé strany. Tamara ji ihned chytila vlasy a já ji začala konejšivě hladit po zádech. Když Rebecca dozvracela, zvedla se z podřepu, spláchla záchod a přešla k umyvadlu. Vypadala trochu lépe, její pleť již nabyla trochu barvy, ale i tak ji určitě nebylo nejlépe. Starostlivě jsme se na ni dívaly a lehce se na ni usmívaly. Nechaly jsme ji v koupelně vyčistit si zuby a já se šla převléknout do oblečení, které bylo pomocí holek vybráno na dnešní den. Vklouzla jsem do kratší sukně, kterou jsem si vytáhla do pasu, přes hlavu přetáhla teplý šedivý bavlněný svetr s dlouhými rukávy, jelikož venku nebylo nejtepleji a já byla líná brát si nějakou bundu, tento svetr jsem zastrčila do sukně, oblékla jsem si černé teplejší silonky a kolem krku jsem omotala světlejší šátek, který pletla má babička a já ho měla jako památku na ni. Při vzpomínce na ni jsem se pousmála.
Rebecca vyšla se zamyšleným výrazem z koupelny a my s holkami se na sebe navzájem podívaly pohledem, kdo se zeptá první. Něco mi říkalo, že to však teď nemáme řešit a máme ji dát čas, aby nám sama řekla co se děje, pokud to tedy ví, což z jejího pohledu opravdu tak nevypadalo. Proto jsem lehce pokroutila záporně hlavou a holky pochopily, tudíž jen myslely a všechny jsme se na Rebeccu usmály. Vběhla jsem do koupelny tentokrát já, rychle si vyčistila zuby, rozčesala si vlasy, které jsem nechala volně spadnout na má ramena, na oči si rychle nanesla řasenku a rty přejela výraznější rtěnkou barvy, která ladila s mou sukní. Pousmála jsem se na sebe, v předsíni si obula černé boty, popadla svou kabelku, dala do ní potřebné věci a s pozdravem jsem opustila dveře pokoje.
Vzhůru do dalšího dne.
ČTEŠ
Tyran's toy✔
RandomNa základní škole, na střední škole i na vysoké škole, které jsem se kvůli němu musela vzdát, jsme se o domácím násilí učili. Vždy jsem agresory nenáviděla a oběti nechápala. Ale když přede mnou stál s páskem v ruce a zlomyslným úšklebkem na tváři...