Další den ráno jsem vstávala až kolem půl desáté ráno, jelikož byl víkend a mě nečekaly žádné přednášky, navíc jsem předešlou noc dlouhou dobu nemohla zamhouřit oka, jelikož jsem byla stále lehce rozrušená z Rebeccy. Ikdyž se nejednalo o mě, ale o ní, neustále jsem si představovala, co bych v její pozici udělala já. Je jí teprve 19 let a již je těhotná, je to velmi brzy, ale věřím, že to společně s Gussem zvládnou a budou dobrými rodiči.
Ihned po tom, co jsem se vykopala z postele jsem se došourala do koupelny, kde jsem ze sebe úspěšně udělala člověka a s pouze rozpuštěnými vlasy jsem na sebe natáhla obyčejné černé triko, na jehož konci jsem udělala uzel a toto triko jsem doladila džínovými riflemi. Nešlo si nevšimnout toho, že jsem v pokoji byla již sama, což bylo neobvyklé, jelikož si holky rády přispaly, ale snažila jsem se to neřešit a vydala se na snídani.
Po mém příchodu do jídelny se mi v zorném poli objevila skupina děvčat, která seděla u jednoho stolu a každé z nich si hledělo svého talíře, na kterém se nacházely různé typy jídel, přes slané až po sladké. Vydala jsem se k nim a přisedla si, ale i tak se každá zamýšleně koukala na svůj talíř. Téměř si nevšimly, že jsem si přisedla. "Haló? Holky? Jste tu vůbec?" zeptala jsem se po chvíli, kdy ani jedna z nich stále nereagovala. "Jsme, promiň." omluvila se Tamara a konečně se probrala z transu. "Co se děje holky?" zeptala jsem se opatrně a všechny se na mě podívaly. Nevěděla jsem, co si myslet, zda je jejich rozrušení moje vina či ne, ale začínala jsem být více a více nervózní. "Dnes přijede Guss, měl by tu být za chvíli, volal mi včera v noci, že nastupuje na letadlo sem." řekla na jeden nádech Rebecca a já pouze potichu přikývla. "Jde o to, že jsem to řekla holkám a jsou lehce v šoku." omluvila holky a já opět s pochopením přikývla. Také jsem byla v šoku, když jsem se to dozvěděla. "Tak to je skvělé, že Guss přijede, ne?" nadhodila jsem a Cass mlčky přikývla. Rebecca se však nervozitou ošila, nakonec se však pousmála. "Jo, to asi je, ale stejně se bojím." odpověděla váhavě a já se na ni povzbudivě pousmála. "Neboj, jsme tu pro tebe." řekla rychle Cass a já s Tamarou jsme přikývly na souhlas. Poté jsme se už jen pustily do snídaně, ikdyž toho Rebecca moc nesnědla. Nevím, zda to bylo tím, že ji nebylo moc dobře, kvůli těhotenským ranním nevolnostem, nebo nervozitou z příjezdu Gusse.
Po pár minutách jsme se již všechny nacházely na pokoji a každá si dělala to své. Já si četla odbornou literaturu k přednáškám, Cassandra si opět lakovala nehty a Tamara se sprchovala. Jen Rebecca již pět minut mlčky seděla na posteli a stále kontrolovala obrazovku svého mobilního telefonu. Po dalších 10 minutách někdo zaklepal na naše dveře a Rebecca vyskočila na nohy tak rychle, až ji spadl mobil na koberec. Já odtrhla pohled od učebnice a jen na ni tiše promluvila slova útěchy. Rebecca se poté tedy rychlým krokem vydala otevřít dveře, za kterými byl jistě Guss. Ihned po otevření dveří Rebeccy hlava dopadla na rameno vysokého tmavovlasého chlapce a jeho ruce ji velmi silně objaly. Netrvalo dlouho a já si mohla všimnout toho, jak se Rebeccy záda hýbou kvůli nepravidelným vzlykům. Nevěděla jsem, zda jsou to slzy radosti nebo zoufalství, ale chtělo se mi taky brečet. Po chvíli se od něj Rebecca odtáhla a já s Cass jsme si mohly Gusse prohlédnout. Měl na sobě kostkovanou červenou košili a přes ní přehozenou černou koženou bundou s šedivou kapucí. Musím uznat, že byl velmi okouzlující. Po představení se Rebecca s Gussem vypařili z pokoje a já předpokládala, že je dnes již moc neuvidíme. Což mi bylo vlastně docela jedno, jelikož já se pomalu chystala na schůzku s Noahem.
Jelikož jsme měli jít do aquaparku tak jsem se vůbec nelíčila. Na jednu stranu jsem byla ráda, jelikož si má pleť konečně odpočinula od veškerého make-upu, na tu druhou stranu jsem se však bála, co na mé nenamalované já řekne Noah, ikdyž mě vlastně již viděl s rozmazanou řasenkou a ubrečenou. Do menší sportovní tašky jsem naházela potřebné věci, což byly sprchový gel, ručník, plavky, voňavka a raději i náhradní oblečení, přesněji černé legíny a tmavě modrý top. Přidala jsem peněženku, klíče a mobil. Deset minut před tím, než mě měl Noah vyzvednout jsem vyrazila z pokoje a ještě se stavila za Mattem na krátký pokec. Byla jsem moc ráda, že jsme si to ujasnili a jsme opět kamarádi, moc to pro mě znamenalo. Poté jsem už jen seběhla schody a vyběhla před budovu kolejí, kde na mě čekal Noah opřený o své černé auto. Ihned po mém východu se usmál a pozdravil mě lehkým polibkem na rty. Bylo to příjemné.
Po necelé půl hodině jsem se již nacházela v šatnách a převlékala jsem se do mých modrých plavek. Celou dobu, co jsem na sebe tyto plavky navlékala jsem přemýšlela, co na ně asi řekne Noah.
Připadala jsem si zvláštně, jako zblázněná puberťačka na prvním rande. A přesně to, nebo alespoň něco podobného, jsem vlastně byla. A bylo to příjemné. Mé obavy byly zbytečné, protože plavky měly velký úspěch a má osoba si vysloužila velké množství lichotek, až mi bylo v některých chvílích trapně. Bylo to další skvělé strávené odpoledne a podvečer, plný vodních radovánek, provokací, lichotek, vtipů, úsměvů a dokonce i polibků. Byla jsem nadšená a dá se říct, že i zamilovaná. Vše jsem viděla růžově. A to i v ten moment, kdy jsem se místo kolejí nechala odvézt do Noahova skromného a útulného bytu nedaleko aquaparku, kde jsme společně vypili láhev červeného vína a poté se celou noc vášnivě i divoce milovali. Usínala jsem nahá, v objetí kluka, kterého jsem znala jen pár dní, ale kvůli množství alkoholu v krvi jsem nevnímala, že to bylo jedno z těch nejhloupějších rozhodnutí v mém životě. A to z jednoho prostého důvodu. Nabídla jsem se mu, teď jsem mu již patřila. A on toho využil.
ČTEŠ
Tyran's toy✔
RandomNa základní škole, na střední škole i na vysoké škole, které jsem se kvůli němu musela vzdát, jsme se o domácím násilí učili. Vždy jsem agresory nenáviděla a oběti nechápala. Ale když přede mnou stál s páskem v ruce a zlomyslným úšklebkem na tváři...