6: Singur Acasă

3K 218 8
                                    

Era timpul pentru practica dansului. Namjoon i-a spus menegerului să le dea lui Jimin și lui Yoongi o mică pauză. Jimin a insistat ca să meargă, dar Namjoon nu a vrut să se riște și să îl lase înafara apartamentului când mirosul lui îl putea pune în pericol. Trebuia să stea acasă până când nu v-a mai fi în călduri. Și în legătură cu Yoongi.. era extrem de obosit după strigatele lui de mai devreme și Namjoon a decis să-l închidă în camera lui. Atât de dragul lui Yoongi, cât și al lui Jimin.

Jimin era singur în apartament, uitându-se la TV și mâncând înghețată în timp ce hyungii lui erau la practică. Păi, Yoongi era de asemenea acolo, dar el era închis sus. Jimin se bucura de show-ul de gătit, dar a fost uimit de vocea lui Yoongi care se auzea din camera lui.

"Jimin!"

Jimin s-a ridicat de pe canapea și s-a dus la camera lui Yoongi. Nu știa dacă ar trebui să deschidă sau nu ușa. Namjoon i-a spus să nu, dar Yoongi suna de parcă suferea. Poate îi era foame sau îi era sete ..

"Jimin.. știu că ești aici.. te rog deschide ușa." A spus Yoongi din partea cealaltă a ușii.

A deschis încet ușa ca să vadă un Yoongi legat de scaun, dezbrăcat și transpirat.

"Yoongi.. nu arăți prea bine.." Spune Jimin mișcându-se de buze.

"Dah, Dochi, păi nu mă simt prea bine. Desfă-mă."

"Nu pot.. Namjoon mi-a spus să nu o fac."

"Dochi, ți-ai ieșit din minți? Vino aici.." Yoongi i-a cerut lui Jimin și el l-a ascultat "Mai aproape.." A spus.

"Uită-te în ochii mei." I-a spus lui Jimin "Promit că nu o să te rănesc." Yoongi părea extrem de serios și Jimin s-a roșit ascultând cuvintele astea. Yoongi a arătat un rânjet viclean și a spus "desigur, doar dacă nu vrei."

Jimin l-a lovit peste umăr și s-a încruntat la Yoongi.
"Woah.. Tu chiar ești de necrezut."

Yoongi a chicotit în timp ce Jimin îl scăpa de frânghiile care erau legate în jurul mâinilor, taliei și picioarelor lui Yoongi.

"Mersi, Dochi."

"Oprește-te din a mă mai striga așa! E o poreclă oribilă!"

Yoongi s-a ridicat de pe scaun și a chicotit la strigătul lui Jimin.

"Mă duc să fac ceva. Îți e foame?" A întrebat Yoongi în timp ce se uita după un tricou prin dulap pe care să îl poarte.

"Nu.. Dar o să îți țin companie." A zâmbit Jimin ceea ce i-a făcut inima lui Yoongi să bată mai tare.

Yoongi i-a ciufulit părul lui Jimin și i-a zâmbit înapoi.

___

Yoongi făcea tăiței în timp ce Jimin se uita la el.

"Am crezut că tu chiar o să gătești ceva, nu doar să fierbi apă." A oftat Jimin.

"Nu astăzi, Dochi." A spus în timp ce a pus tăițeii într-un castron, luând bețișoare și începând să mănânce lângă Jimin, pe canapea.

"Te simți mai bine?" A întrebat Jimin în timp ce Yoongi a dat din cap cu gura plină.

"Încă puțin excitat, dar da." A râs Yoongi. Nu a mințit și Jimin știa asta pentru că putea simți mirosul excitat de la Yoongi. S-a uitat la Jimin și s-a oprit din a mai râde, fiind tot serios. "Jimin chiar îmi pare rău pentru azi-dimineață. Nu știu cum am putut să îmi pierd controlul așa. Nu s-a mai întâmplat asta înainte."

"Yoongi.. E ok. Înțeleg." A zâmbit Jimin.

Yoongi a stat liniștit și și-a terminat mâncarea în timp ce Jimin continua să se uite la el, admirând trăsăturile frumoase pe care le avea Alfaul. A fost o seară destul de liniștită, dar membrii trebuiau să se întoarcă de la practică, tulburând pacea "cuplului".

___

Jungkook a fost primul care a intrat în apartament și i-a văzut pe Yoongi și Jimin stând pe canapea, împărțind o patură și vizionând un film. Maxilarul lui Jungkook a căzut și a țipat arătând spre ei "A-a scăpat! Namjoon-hyung! Yoongi a scăpat!"

Namjoon s-a uitat după umărul maknae-ului și l-a văzut pe Yoongi ridicându-și mâinile în semn de apărare.

"Jur că nu i-am făcut nimic. O poate confirma!" A spus Yoongi arătând spre Jimin. Namjoon a oftat uitându-se la amândoi, dar deja se aștepta ca Jimin să îl lase pe Yoongi afară. Și faptul că așteptările lui s-au dovedit a fi adevărate, un lucru sigur a fost confirmat în mintea lui Namjoon. A avut îndoieli în ultimele săptămâni, dar acum era sigur de asta. Jimin trebuia să fie perechea lui Yoongi. Chimia lor era incredibilă. Chiar dacă Yoongi a continuat să îl tachineze pe Jimin tot timpul, în timp ce Jimin continua să se supere pe Alfa, chimia era tot aici. Dar ei erau cei care trebuiau să realizeze asta, nu Namjoon.

___

Jungkook și Jin s-au dus la culcare, Namjoon a decis să se ducă să scrie câteva versuri în camera lui, în timp ce ceilalți erau încă în sufragerie. Yoongi citea o carte, pretinzând că nu le oferă atenție lui Hoseok, Jimin și Taehyung care se jucau adevăr sau provocare. Citea aceași pagină de 30 de minute și era foarte focusat pe jocul tinerilor.

"Okay. E rândul lui Jimin." A spus Taehyung. "Adevăr sau provocare?"

"Mhmm.. adevăr." A spus Jimin.

"Cum a fost primul tău sărut?" L-a întrebat Tae pe Omega.

Yoongi era numai urechi fiind curios de răspunsul lui Jimin.

"Am pupat-o doar pe mama, dar asta nu se pune, nu?" A răspuns Jimin în timp ce Yoongi a oftat ușurat. Nu putea să se gândească că Omegaul lui a sărutat pe altcineva. Stai.. Omegaul lui? Jimin nu era al lui și nu îl putea se supere dacă a sărutat deja pe altcineva.

"Hyung. E interesant?" A întrebat Hoseok.

"Ce?" Yoongi zâmbi realizând că a fost prins trăgând cu urechea la micuțul lor joc.

"Cartea. E interesantă?"

"Ah.. de unde să știu?" A răspuns Yoongi încruntându-se.

"Păi.. O citești de o oră.." A murmurat Hoseok.

"Hyung, joacă-te cu noi! Cu atât mai mulți, cu atât mai bine!" Spune Taehyung în timp ce îi arăta lui Yoongi un zâmbet mare.

Yoongi a oftat și și-a închis cartea, ridicându-se de pe canapea și așezându-se pe podea lângă ceilalți.

"Okay. Yoongi, adevăr sau provocare?" A întrebat Hoseok.

"Provocare."

The only Omega | YoonMin [tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum