Bonus chapter: Răpirea lui Jimin

1.8K 118 4
                                    

*puteți să treceți peste capitolul ăsta dacă vă deranjează subiectele care includ abuzuri sexuale și fizice, ăsta e doar un capitol bonus care arată experiența lui Jimin și nu afectează povestea*

Jimin și-a deschis ochii, dar viziunea lui era blurată. Nu știa unde era sau cum a ajuns acolo. Senzația de frânghie înfășurată în jurul taliei l-a făcut să realizeze că era răpit. Respirația lui tremura în timp ce își recăpăta conștiința pe deplin. A auzit două voci în cameră, dar nu putea vedea clar de vreme ce era extrem de întuneric.

"A-ajutor.." Jimin a încercat să țipe, dar vocea lui era aproape dusă, gura lui și gâtul erau complet uscate, deci mai mult a șoptit atrăgându-le atenția celorlalți bărbați.

A auzit pași care se apropiau de el și atunci le-a văzut fața bărbaților. L-a recunoscut pe unul dintre ei, era fratele lui Yoongi, amintirile petrecute înainte să ajungă în situația asta au început să vină în mintea lui Jimin. Dar celălalt bărbat nu părea cunoscut pentru Jimin.

"Woobin.. s-a trezit.." Geumjae a șoptit.

"Să fiu al dracului.. Fratele tău chiar și-a luat un Omega de calitate." Woobin a spus rânjind. A luat fața lui Jimin cu mâna lui, ridicându-i bărbia pentru a-i putea admira trăsăturile mai bine. Woobin și-a lins buzele și a încercat să se apropie de Jimin pentru a-i mirosi parfumul dulce și puternic, dar Jimin și-a folosit picioarele pentru a-l împinge pe bărbatul înalt.

"Unul obraznic.. nu te-a învățat mama și tatal tău că trebuie să respecți un Alfa?" Woobin a râs. Jimin doar s-a încruntat la el, gândindu-se că Yoongi este singurul Alfa care poate să îl atingă așa.

Woobin s-a oprit din râs și a început să îi desfacă frânghia din jurul taliei lui Jimin.

"Uhm, ce faci?" Geumjae a întrebat confuz.

"Nu putem să ne tratăm oaspetele așa.. nu?" Woobin a spus, punându-se în genunchi în fața lui jimin, uitându-se în ochii lui în timp ce îi desfăcea frânghia. Jimin și-a frecat talia care era dureros de strânsă.

"Ai nevoie de un pahar de apă? Ți-e sete?" Woobin a întrebat mângâindu-i obrazul lui Jimin. Omegaul voia atât de mult să bea ceva deci a încercat să nu reacționeze la atingerea Alfaului. În loc doar a aprobat din cap încet. Woobin a zâmbit și s-a ridicat lasându-i pe Jimin și Geumjae singuri.

"Îmi pare rău.." Geumjae a spus uitându-se la Jimin, dar Omegaul era confuz. A preferat să stea tăcut până când Woobin se întorcea cu apa. Și așa a făcut. I-a dat Omegaului însetat o sticlă de apă pe care a băut-o imediat.

"Ușor ușor.." Woobin a chicotit. "Care e numele tău, drăguțule?" A întrebat în timp ce și-a pus degetele pe obraji lui Jimin, a trasat o linie invizibilă pe gâtul lui, oprindu-se la locul de unde venea glanda parfumată. "Aroma ta e unică."

"..Jimin." A spus Omegaul împingând mâna lui Woobin la o parte.

"Chiar și după ce ți-am dat apă tu tot mă refuzi așa.. De ce ești atât de rău?" Woobin s-a prefăcut rănit de acțiunile lui Jimin. "De ce este Alfaul tău mai bun decât mine? Nici măcar nu te-a marcat.."

"Nici nu trebuie să o facă. Tot sunt al lui." Jimin a țipat. Dintr-o dată și-a simțit viziunea încețoșându-se, nu mai putea auzi bine. Se simțea somnoros. El doar i-a auzit râsul isteric al lui Woobin, ecoul acompaniindu-l.

"Ce i-ai făcut? Arată de parcă o să leșine.. l-ai drogat?!" Geumjae a țipat.

"Aish, ce e cu reacția asta? Lasă-mă să mă distrez puțin.." Woobin a spus apropiindu-se de micuțul Omega care simțea că toată lumea se învârtea în jurul lui.

Woobin i-a dat tricoul jos lui Jimin si a facut un pas inapoi pentru a-l admira, lasand un fluierat afara.

"S-ar supara fratele tau daca il marchez?" Woobin a ranjit uitându-se la Geumjae.

"Mergi prea departe.."

"Relaxează-te, nici macar nu o sa isi mai amintească fetele noastre. Nu pot sa cred ca a baut toata chestia aia, in cazul asta nu o sa isi mai amintească nimic." Woobin a ras si s-a apropiat de Jimin. Si-a lins buzele si a presat un sarut umed pe gatul lui Jimin. "Mirosul lui e atat de dependent.."

"Woobin.." Geumjae a incercat sa il întrerupă, dar Woobin doar a dat din cap ca o gestura ca sa paraseasca camera. Geumjae si-a încleștat pumnul, dar eventual l-a ascultat pe Alfaul puternic, lasându-l pe el singur cu Jimin.

"Acum, unde eram..?" Woobin a spus punându-si o mana pe coapsa lui Jimin si lasand saruturi pe gatul si pieptul lui. Jimin a inceput sa planga din cauza frustrării pentru ca nu intelegea ce se intampla, dar corpul lui nu il asculta, nu putea mișca nici un deget.

Woobin i-a desfacut pentaloni lui Jimin, lasându-l complet dezbracat si vulnerabil in fata lui. A zambit la priveliște, deja imaginându-si lucrurile pe care putea sa i le faca săracului Omega. Plânsul lui Jimin era din ce in ce mai tare, tot corpul lui tremurand.

"Inceteaza sa mai plangi pentru numele lui Dumnezeu.. Esti atat de patetic." Woobin a tipat livingul pe Jimin in burga făcându-l sa tușească sange. "Daca te comporți dragut, o sa te tratez dragut, daca nu, o sa te ranesc. Inteles?!" Woobin si-a folosit vocea sa de Alfa, făcându-l pe Jimin sa dea din cap inconștient.

"Bun.." Alfaul a zambit urcându-se peste Jimin, ștergându-i sangele care curgea din gura lui cu limba. "Dulce."

Jimin nu avea forta, se simtea bolnav si tot corpul lui tremura. Cand Alfaul i-a sarutat gatul din nou, Jimin a inceput sa se gandeasca la Yoongi ceea ce l-a facut sa gaseasca puterea pentru a-l împinge pe Woobin.

"La dracu! Am crezut ca am fost de acord cu ceva! Vrei sa te lovesc din nou?!" Alfaul încrucișator a tipat sj l-a lovit din nou pe Jimin. Si din nou. Si din nou. L-a lovit pana cand corpul lui era plin de vânătăi.

Singurul lucru care l-a facut pe Jimin sa fie conștient era Yoongi. Isi amintea de atingerea calda a Alfaului sau si de săruturile moi pe care le împărțeau. Voia sa ii vada zambetul din nou si dorinta asta l-a facut pe Jimin sa se simta puternic pentru cateva momente. S-a ridicat si l-a lovit pe Woobin cu toata puterea lui si a inceput sa fuga, adunandu-si hainele de pe jos. Era extrem de dureros, tot corpul lui era in dureri si toata lumea se învârtea in jurul lui.

"Geumjae! Prinde-l!" Woobin a tipat in timp ce Jimin se lupta ca sa fuga mai repede, trecând pe langa Geumjae care parea ca zambea văzându-l pe Jimin fugind.

"Multumesc Dumnezeule.." Geumjae a soptit pentru el.

Woobin a parasit camera acoperindu-si o parte din fata lui pe care Jimin doar ce a pocnit-o, văzându-l pe Geumjae stand in fata usi, afara.

"Tu tampitule, l-ai lasat sa scape!" Woobin a tipat dându-i una la spatele capului lui Geumjae.

"Scuze. El doar a alergat prea repede." Geumjae a spus cu un zambet pe fata lui. Woobin si-a dat ochii peste cap la el.

"Indiferent.. cu cantitatea de medicamente pe care a luat-o, nu o sa ajunga prea departe." Woobin a oftat. "Nu pot sa cred ca si fratele tau si Omegaul lui mi-au dat un ochii negru. O sa plătească pentru asta. Iti promit."

Jimin fugea si fugea oana cand insfarsit s-a gasit stand in fata usi de la camin. Soarele deja răsărea si lumina il orbea. Jimin s-a oprit pentru un moment ca sa isi tragă sufletul si s-a imbracat inainte sa intre in apartament. Incet a batut la usa si l-a vazut pe Taehyung deschizând usa. Dar nu era sigur, viziunea lui era inca blurata. Si asta cand si-a simtit toata puterea părăsindu-i corpul. Picioarele lui erau amorțiți si vedea negru. In momentul ala Jimin a leșinat in bratele lui Taehyung si inceputul haosului.

The only Omega | YoonMin [tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum