22: Nou Început

2.1K 167 15
                                    

"Cine ești?"

Momentul în care Yoongi a auzit acea întrebare și-a simțit inima spărgându-se, dar și-a ascuns durerea cu un chicot.

"Dochi, la ce te referi? Sunt eu.. Min Alfa." Yoongi a spus, având neputând să înghită.

"A..Alfa?" Tânărul a încercat să vorbească, în timp ce gura lui era extrem de uscată.

Yoongi a luat repede o sticlă de apă și i-a dat-o lui Jimin.

"Aici, bea asta. O să te simți mai bine." Yoongi i-a spus, deschizând sticla. Jimin a băut jumătate din sticlă în mai puțin de cinci secunde.

"Ușor, ușor.." Yoongi a spus, bătând spatele lui Jimin. "Te simți mai bine?" A întrebat în timp ce Omegaul a dat din cap în răspuns. Yoongi doar i-a zâmbit, fiind bucuros că însfârșit s-a trezit.

"Ești.. Tu ești Alfaul meu..?" Jimin a întrebat, arătând extrem de amețit, în timp ce Yoongi doar s-a uitat confuz. Neînțelegând toată situația, deci a decis doar.. să intre și el în joc. Dar nu știa că jocul ăsta era defapt.. o problemă serioasă.

"De sigur că sunt. Tsk." Yoongi a încercat să pară serios pentru un moment, dar a dat greș și a început să râdă.

"În regulă.." Jimin a șoptit în timp ce a dat din cap, încercând să înțeleagă toată situația.

"Ce s-a întâmplat, Dochi?" Yoongi a zâmbit, trecându-și mâna prin părul lui Jimin.

"Dochi e numele meu?"

Ochii lui Yoongi s-au deschis larg, realizând că ăsta nu mai era un joc. Jimin avea cumva amnezie? Ce se întâmplă?

"Ce?.. Jimin, tu chiar nu mă recunoști?" Yoongi a întrebat confuz, în timp ce arăta spre el însuși. Jimin a dat din cap, lăsând un oftat afară.

"Mă doare capul.." A spus tânărul.

"Stai chiar aici.. Mă duc să găsesc un doctor.

Yoongi a început să se îngrijoreze rău. Nu mai înțelegea ce se întâmplă. El practic a fugit până la parter, de asemenea încercând să nu se panicheze. Toată lumea și-a întors capetele ca să îl vadă pe Yoongi uitându-se prin jur confuz.

"Hyung, ce s-a întâmplat?" Taehyung a întrebat.

"Jimin s-a trezit. Unde sunt doctori." Yoongi a răspuns, căutând doctorii cu privirea.

"Ce?!" Toți au exclamat, ridicându-se.

"Doctori doar ce au plecat." Namjoon a spus.

"Fir-ar!" Am gemut trăgându-ma de păr. "Fir-ar, asta e de rău.." A continuat să înjure doar acum realizând ce se întâmpla.

"Ce.. ce s-a întâmplat? Mă faci să mă îngrijorez.." Jungkook a spus.

"E Jimin.. Nu își amintește de mine. Eu.. Eu cred că orice i s-a întâmplat l-a afectat atât de mult încât.. încât și-a pierdut memoriile, nu știu, nu sunt un doctor la dracu, de aia mă și uitam după unul!" Yoongi a pufnit.

"Yoongi, calmează-te!" Jin a spus încercând să îl îmbrățișeze pe Yoongi care doar l-a împins la o parte, dar nu prea tare, nu voia să îl rănească, el doar avea nevoie de o secundă singur.

"Uite, o să sun un doctor, dar trebuie să rămânem calmi. Asta nu o să îl ajute pe Jimin." Namjoon a încercat să calmeze situația, de vreme ce el era cel mai capabil să o facă.

Yoongi nu mai putea să se consume atât. Nu mai era amuzant. E doar un vis urât? Poate să se trezească acum?..

Din nefericire, asta era realitatea crudă cu care se lupta Yoongi. Dar era prea greu pentru el să o facă, încât lacrimile lui nu se mai puteau controla. A început să plângă, ceea ce i-a șocat pe toți. Înafară de Jin și Namjoon, nimeni nu l-a mai văzut pe Yoongi plângând înainte. Jin a început să îl îmbrățișeze pe săracul băiat care a începuse să se învinovățească singur. Poate dacă insista să îl conducă pe Jimin. Poate dacă l-ar fi întrebat unde se duce. Poate dacă încerca să îl caute de la bun început și nu se ducea să doarmă. A fost o pierdere de timp să se gândească la ce s-ar fi putut întâmpla dacă făcea lucrurile diferit. Totul s-a întâmplat deja și el nu mai putea face nimic, doar spera că totul v-a fi în regulă. Măcar Jimin era treaz acum. Măcar se simțea bine. Dar oricine i-a făcut asta lui Jimin.. Yoongi și-a promis că o să îl omoare pe ticălos.

The only Omega | YoonMin [tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum