Yoongi s-a trezit îmbrățișându-l pe Jimin și se simțea mai fericit ca niciodată. Omegaul încă dormea, așa că a încercat să nu îl trezească. A vrut să părăsească camera ca să îi lase pe Jimin și Hoseok să doarmă un pic mai mult, dar nu înainte să admire încă o dată trăsăturile perefecte a le lui Jimin. Zâmbea ca un idiot, holbându-se la băiatul adormit.
Yoongi s-a dus la bucătărie doar ca să îl vadă pe Jin gătind. Mereu era primul care se trezea și gătea pentru toți. Asta era normal, dar Yoongi fiind treaz la aceea oră, nu era. Jin a scăpat o linguriță când l-a văzut pe Yoongi. Și mai mult decat asta... Yoongi mai și zâmbea ceea ce l-a făcut pe Jin și mai confuz.
"Yo..yoongi?!" Jin a țipat arătând spre celălalt Alfa. "De ce ești treaz?"
"Hmm.. Nu știu. Nu mă simțeam somnoros." A spus în timp ce a luat una din feliile de pâine prăjită de pe masă.
"Asta.. nu s-a mai întâmplat înainte.." Jin a spus fiind încă șocat.
"O faci să sune de parcă ar fi mare chestie. Lucrurile trebuie să se schimbe.. vorbind de schimbări.. mă duc pe afară." Yoongi a spus înainte să plece, Jin nu a putut să mai zică vreun cuvânt, doar stătea cu maxilarul căzut și ochii lui erau mai mari ca niciodată.
__
Jimin a început să se trezească și a simțit mirosul lui Yoongi în aer. Făcându-l să zâmbească și să își aducă aminte de momentul pe care l-au împărțit înainte să se culce. Și-a atins buzele și a încercat să își aducă aminte fiecare detaliu despre buzele lui Yoongi. S-a întors și zâmbetul său a dispărut când a realizat că cel mare nu mai era în pat. Hoseok încă dormea, ceea ce însemna că încă era destul de devreme. Hoseok de obicei se trezeste înaintea lui. S-a simțit mult prea obosit ca să se ridice, deci doar și-a luat telefonul, încercând să afle unde era Yoongi trimițându-i un snap.
Jimin a trimis snapul și a așteptat pentru răspunsul celui mare. Când și-a văzut telefonul aprinzându-se, l-a luat rapid fiind nerăbdător să afle unde era Alfaul. Acesta i-a trimis de asemenea un snap înapoi și Jimin s-a decis să aștepte două minute înainte să îl deschidă doar ca să nu pară prea disperat.
CITEȘTI
The only Omega | YoonMin [tradusă]
FanficJimin, un Omega, este forțat să trăiască cu patru Alfa fără pereche și doi Beta, dacă vrea să devină un idol. Ce e și mai rău este faptul că.. se simte atras de unul dintre ei. Și acela este nimeni altul decât cel cu inima-înghețată Min Yoongi. CRED...