* Perspectiva Alesiei *
Știți? Uneori mă gândesc de sunt așa naiva. Am fost păcălit mereu de toți. Am fost luata drept proasta. Îi credeam mereu pe toți. Nu puteam vedea adevărul fiindcă eu ii iubeam cu adevărat. Și speram ca unul sa nu fie ca celălalt. Trecutul meu este unul groaznic.
La 13 ani si ceva am întâlnit un baiat care îmi spunea ca o sa fie alaturi de mine orice ar fi. Ne-am despărțit după 2 saptamani. Deoarece mă inselase.
La 14 ani am avut din nou o relație. De 5 luni. Cu prietenul meu cel mai bun, Alex. Acesta chiar mă iubea doar ca a trebuit sa se mute. Din aceea zi nu am mai stiut nimic de el. Cu siguranță si-a refăcut viata.
Mi-am promis ca nu voi mai avea nici o relatie. Dar se pare ca nu a fost asa. Am fost iar naiva și la 15 ani și 10 luni am avut din nou o relație. Se comporta frumos cu mine doar ca după 1 luni ne-am despartit. Știți de ce? El era gay. Iubitul sau i-a dat o provocare sa "fie" cu o fata timp de 1 luna. A zis ca îi pare rău că mi-a dat peste cap sentimentele. "Dar putem rămâne peieteni" mi-a spus acesta. Cu siguranta ca nu am vrut sa fiu prietena cu el. Pentru ca pe atunci oamenii care plăceau același gen mi se păreau scarbosi
Peste 4 luni l-am întâlnit pe Marco pe strada. Am luat legatura, am devenit prieteni iar după 2 luni am devenit un cuplu. I-am spus trecutul meu si a spus ca el nu va fi ca restul. Ca nu mă va părăsi. Relatia a fost chiar frumoasa la inceput. Imi mai dădea el câte o palma când ne certam dar nu băgăm de seama. Apoi cand a văzut ca mă întâlnesc cu Alex (care s-a dovodit a fi Ema) și credea ca îl înșel. M-a bătut da' bătaie daia ca lumea. Am plâns mult atunci. Dar am pus punct și ne-am despartit. La 2 noaptea mi-am făcut bagajele și am plecat pe jos acasă la sor-mea. Am ajuns pe la 4. A fost uimita sa mă vadă acolo, noaptea, singura și cu bagajele. I-am povestit tot.
Acum chiar îmi e frica sa mai am o relație. Fie cu un băiat sau o fata. Nu mai vreau sa sufăr din nou. Dar Ema chiar mă iubește. Eu oare chiar o iubesc? Vreau sa fiu împreună cu ea? Dar dacă și ea ma va răni..? Nu știu ce sa fac..!
CITEȘTI
Sentimente Deosebite
RomansaAtunci când Ema se îndrăgostește de Alesia viata ei se schimba Ce se va întâmpla în continuare? Citiți și veți afla ! Cartea conține greșeli gramaticale !