Bölüm 3:Hayatımın yönü nereye gidiyor..

32 10 4
                                    

                                                                      ...Bir hafta geçti. Gökçe ile baya samimi olduk. Bu okul haftasının  yorucu geçmesine sebep olmuştu.  Çünkü okul çıkışları birlikte gezdik eğlendik ve yoğrulmuştuk.  Hafta sonu bur ilaç gibi geliyordu bu yüzden.

       Kendi kendime düşünürken birden kapı çaldı. "Kimooo" dediğimde :

-"postaaa."dedi cumartesi günü ne postası diyerek kapıyı açtım. Ve postacı adam uzattı.

-"Sarp Angı'nın Avukatı Uğur Özdemir beyden ."

- " Sağolun , teşekkürler  " dedim ve kapıyı kapattım. 

     Babamın avukatı bana neden bir zarf gönderir ki. Uğur beyin numarası olacaktı.  Önce zarfı okuyup sonra aramayı düşünüyorum. Bir bardak su aldım ve zarfı açtım. Babamdan kalan mirastan bahsediyordu. Reddetmek veya kabul etmem falan yazıyor ve kiminle PAYLAŞMAM MI??

    O şokla iki veya üç kez okudum kağıdı.  Varisler İdal Angı ve Doğukan  Angı yazıyordu. Benim bir kardeşim mi vardı? Ama bu benden niye saklanırdı ki.

     Hemen babamın avukatını aradım.   Ve benim kardeşimin gerçekten olup olmadığını sordum oda olduğunu söyledi. İyi de babam niye sakladı dedim oda bilmediğini söyledi , ve son olarak bu Doğukan Angı kim ? Diye sordum ona da yurt dışında okuduğunu bu kağıdı görünce benimle konuşmak ve tanışmak için Istanbul'a geldiğini söyledi. Hatta bugün bile gelebilir dedi .

    Canım bu duruma fazlasıyla sıkıldı. Ve basım ağrıyordu. Bir ağrı kesici içip uyudum.

     Arkadaşlar bölümler biraz geç geliyor bunun için özür dilerim . Sınavlar falan anca yazıyorum. 🖤

        KISA OLDUĞUİÇİN AYRICA ÖZÜRDİLERİM ❤🖤❤🖤❤

Dünyam Yokken BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin