Evet arkadaşlar yine karşınızda ben ve yine efsane bölümüm iyi okumalar :)
Olayın ardından 1 hafta geçmişti fakat abim hayla uyanmamıştı.
Cengiz önce abime bunu yapan iti bulmuştu biliyordun onun elinden ne uçan nede kaçan kurtulurdu hepsini eliyle koymuş gibi bulurdu.Abime bunu yapan it şuan elimdeydi
Bakalım bu itin arkasında kim vardi ?
Yarım saatin ardından depoya geldim adamlarım onu depoda bağlamış konuşturmaya başlamışlar bile."Hoş geldiniz efendim "
"Hoş bulduk ne alemde konuştu mu? it."
"Hayır efendim henüz konuşmadı ben bilmiyorum diyip duruyor "
"Bir adamı bile konuşturamıyorsunuz ne işe yariyorsuzun siz ne diye para ödüyorum ben size bak şimdi nasıl konuşma ya başlayacak çekilin önümden beceriksiz herifler "Adamın karnına bir tekme attım
"Sen kimsin neden beni buraya getirdiniz ne yaptım ben "
"Eğer konuşmazsan ecelin konuşursan meleğin "
"Iyide beni buraya neden getirdiniz neden beni bu adamlar dövüp duruyor ben ne yaptım ""Ne yaptın oylemi şimdi seni geçmişe götüreyim bundan bir hafta önce siyah bir jip kaza yaptı o kazada tesadüfen arabanın frenleri ile oynanmış bizde işin izini sürdük şansa bak ki sana ulaştık şimdi söyle niye yaptın ?"
"Ben yapmadım yalan söylüyorsunuz ben hayatımda jip bile görmedim yakından ki frenleri ile oynayayım ""Sen yapmadın oylemi lan it oğlu it elimizde kanıt var getir hakan fotoğrafları bak lan bak bu sen degil misin yoksa bilmediğimiz bir ikizin mi var söyle kim yaptırdı sana bunun yada niye yaptın "
"Be-ben mecbur kaldım ama nedenini söyleyemem "
"Soyleyemesin öylemi belki elektrik yiyince enerjin yerine gelir ha ne dersin hakan getir aletleri buna tatlı dil yaramıyor ."
Adamın bunu tek başına yapmadığını tahmin ediyorum bunu ona yaptıran biri var elbet ama kim neden?
"Hazır efendim adam"
"Tamam sana son kez soruyorum senin arkanda kim var ve neden bu tuzağı kurdun o adama ""Sen kimsin neden bu kadar o adamı düşünüyorsun"
"Ben kimim öylemi ben o tuzak kurduğun adamın sanane ulan sanane söyle şimdi niye yaptın ""Konuşmayacağım"
"Iyi konuşma bizde konuşana kadar bekeleriz işimiz yok nasıl olsa e bizde işkence de tükenmez sen bilirsin bize göre hava hoş şimdi seç beğen al elimizde her türlü işkence var ""Efendim telefonunuz çalıyor "
"Getir kimmiş "
"Efendim babanız ""Alo efendim baba "
"Neredesin kızım "
"Dişardayim baba işlerim var abimin durumu nasıl "
"Iyiye gidiyor kızım doktoru ile konuştum bir iki güne uyanır dedi "
"Tamam baba bende akşama doğru uğrarım hastaneye "
"Almira umarım bir işler peşinde değilsin "
"Hayır baba sadece ufak bir iş merak etme gelirim akşama görürsün tamamı "
"Tamam bakalım sana güveniyorum dikkatli gel "
"Öptüm babacım "Babamın bunları öğrenmemesi lazım şimdi bu adamı konuşturmaya devam...
"Hakan hayla konuşmadı mı? "
"Hayır efendim şuan konuşmadı fakat su istiyor "
"Su istiyor oylemi hakan git su ve birde bana şöyle acılı bir kebab söyle bakalım işkence ederken ağız tadıyla yerim ."
"Peki efendim ""Lan suikastçı duydum ki susamişsin su mu istiyor canın "
"Nolur biraz su "
"Su veririm fakat sen konuşursan yoksa öleceksin "
"Hayır bisey söylemem söyleyemem "
"Oğlum salak misin sen ölmeyi bayılmak mi saniyon ama yok sana bisey fayda etmiyor hakan siparişlerim geldi mi?"
"Evet efendim geldi"
"Güzel önce benim yemeğimi hazırlayın sonra bu salağın saçını sıfıra vurun tırnaklarını da kesin belki aklı başına gelir "Adamlarim işkence yaparken bende keyifle yemeğimi yemeye koyuldum ben yemeği bitirdim ama hayla bu herif konuşmadı lan ne ağzı sıkıymış böyle adamım olmasını isterim neyse önce şu salağın icabına bakmalıyım
"Tamam konuşacağım lütfen yeter "
"Ne oralardan bir ses duydum sanki evet evet bir ses duydum söyle bakalım ne dedin ""Söyleyecem Tamam "
"Demek aklın başına geldi söyle bakalım kim neden yaptın "
"B ben para için ailem için yaptım "
"Ailen için mi ama niye niye yaptın ulan senin ailen varda o adamın ailesi yokmu ha bir tek kendine mi muslumansin ""Ben ben buna mecburdum kızımın hastane masrafları için yaptım para lazımdı "
"Peki kim yaptırdı sana bunu "
"Arhan Boz beyli " derken adam bayıldı
"Hakan çabuk bu adamı ayiltin çabuk""Alo cengiz çabuk bana Arhan Bozbeyli kimmiş araştır "
"Iyide bu kim"
"Abime tuzak kurdurtan şerefsiz bu eniginden cücüğüne kadar araştır "
"Tamam halledeceğim"
Kim olduğunu bulacağım bulup ona cezasını kendi ellerimle vereceğim.
Iyi ama kimdi bu Arhan Bozbeyli neden bunu abime yapmıştı.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Güzeli
Teen FictionÜvey babası tarafından defalarca tacize uğrayan ve annesi tarafından dışlanan üstüne babası sandığı adamın tecavüzüne uğrayıp başkalarına satılmaya kalkan bir mafya babasının onu evlatlık almasıyla başlayan Almira ' nin hikayesini okumaya nedersiniz