Το καλό στο να βγαίνεις έξω με την Νάνσυ ήταν ότι ήξερε τους πάντες, ποτέ δεν θυμάμαι στα τόσα χρόνια να έχει χρειαστεί να περιμένουμε στην ουρά για να μπούμε κάπου.
Το τελευταίο χρόνο ερχόμαστε σε αυτό το κλαμπ αρκετά συχνά έχει καλή μουσική, καθαρά ποτά και δεν γίνεται το αδιαχώρητο βλέπεις είναι για " λίγους". Στην αρχή όταν το άκουσα αυτό δεν ήθελα να πατήσω το πόδι μου εδώ αλλά επειδή δεν γλυτώνεις εύκολα από τη Νάνσυ ήρθα και μου άρεσε τελικά.
Με το που μπήκαμε στο μαγαζί είδα ότι σήμερα στο μπαρ δούλευε ο Νοα, συμφοιτητής μας στη σχολή αν και αυτός τα παράτησε πριν τελειώσει.- Νάνσυ πάμε στο μπαρ να καθήσουμε είναι ο Νόα.
- Και δεν πάμε αφού το ξέρω ότι στο τέλος πάλι εκεί θα καταλήξουμε. Απορώ γιατί το έχεις το παιδί τόσα χρόνια να ξεροσταλιαζει γιατί δεν του δίνεις μια ευκαιρία;
- Σοβαρά τώρα; Για ένα βράδυ είναι καλός αλλά για σχέση ποιο σοβαρό είναι ένα δεκαπεντάχρονο.
Με το πλησιάσαμε και μας είδε κατευθείαν χαμογέλασε και μας έκανε νόημα να πάμε σε ένα σημείο στη άκρη του μπαρ που το είχε πάντα κρατημένο για οποίων αυτός ήθελε. Αφού κάτσαμε βγήκε έξω από την μπάρα μας αγκάλιασε και τις δύο και άφησε από ένα φιλί στα μάγουλα μας.
- Χαιρετώ τις ποιο όμορφες παρουσίες.
- Γεια σου Νόα και εσύ κούκλος όπως πάντα.
- Ευχαριστώ Νάνσυ. Εσύ Κλοντίν συμφωνείς μαζί της;
- Νόα κοπλιμεντα θέλεις να μαζέψεις; Άντε αγόρι μου να μας βάλεις κανένα ποτό.
- Δεν πειράζει μπορεί να είσαι σκληρή μαζί μου αλλά να ξέρεις εγώ σ' αγαπώ.
- Εμένα και πόσες ακόμα;
- Ζητά μου εσύ αποκλειστικότητα και δεν θα υπάρχει καμία.
- Προς το παρών σου ζητάω μια βότκα και γρήγορα.
- Εσύ θα το μετανιώσεις.Μόλις του είπε και η Νάνσυ τι θα πιει μπήκε ξανά από μέσα για να τα ετοιμάσει. Με την άκρη του ματιού μου είδα τη Νάνσυ να με κοιτάει στραβά.
- Μου λες γιατί στραβώνεις τη μούρη σου;
- Μα καλά ρε είναι τρόπος αυτός; Να ξέρεις μια μέρα θα σε φτύσει και θα σου κακοφανει.
- Τι κόλλημα έχεις φάει σήμερα με το Νόα μου λες;
- Σκέφτομαι ότι μπορεί τελικά να είναι αυτός ο ένας για σένα και από τον εγωισμό σου να μη το βλέπεις.
- Ο Νόα είναι σήμερα ο ένας για μένα, αύριο ο ένας για σένα και μεθαύριο για άλλη.
- Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου εδώ ήρθαμε να περάσουμε καλά. Μισό λεπτό έρχομαι με περνάει ο Κιθ τηλέφωνο.Μόλις έφυγε ήρθαν και τα ποτά μας, τα άφησε και έφυγε βιαστικά γιατί κάποιος του έκανε νόημα. Όπως τον έβλεπα να απομακρύνετε σκεφτόμουν αυτά που έλεγε η Νάνσυ, δε λέω ο Νόα ήταν κούκλος έξω καρδιά και ήξερε να σε κάνει να περνάς καλά, όσο για το κρεβάτι δεν το συζητώ... Αλλά ήταν τόσο ανώριμος έφτασε τριάντα χρόνων και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πως να περνάει καλά, ούτε στάνταρ δουλειά δεν έχει ποτέ κάνει τον μπάρμαν ποτέ τον ηθοποιό. Μπα αποκλείεται να μπορούσα να αντέξω μαζί του, εγώ θέλω ηρεμία και σιγουριά.
- Γύρισα τι έχασα;
- Τίποτα απολύτως.
Συνεχίσαμε να πίνουμε τα ποτά μας και όσο παιρνουσε η ώρα και άδειαζαν τα ποτήρια άρχισε να ανεβαίνει και η διάθεση. Μετά από αρκετό ποτό όπως ήταν αναμενόμενο ήθελα να πάω τουαλέτα άφησα την Νάνσυ με μια παρέα γνωστών που μας είχαν πλησιάσει και ξεκίνησα για την άλλη άκρη του μαγαζιού όπου ήταν οι τουαλέτες.
Για κακή μου τύχη με το που μπήκα μέσα έπεσα πάνω στην Έλσα. Αφού με κοίταξε με μισό μάτι από επάνω μέχρι κάτω με πλησίασε και με αγκάλιασε, με μια αγκαλιά του τύπου μην έρθουμε και σε πολύ στενή επαφή και με τσαλακώσεις!!!
YOU ARE READING
Η πρόκληση
RomanceΚαι οι δύο αποδέχονται μια πρόκληση, ο καθένας για τους λόγους του. Δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, δύο άνθρωποι που φαινομενικά δεν έχουν κανένα κοινό ή μήπως έχουν? Και αυτά τα κοινά θα είναι αρκετά για να μείνουν μαζί ή μήπως τελικά το παρελ...