12

527 41 0
                                    

Κόντευε μεσημέρι και ακόμα δεν τη είχε ενοχλήσει κανείς πράγμα περίεργο. Είχε τόσα νεύρα με αυτό που της έκανε εχθές. Έκατσε στο μπαρ μέχρι αργά το βράδυ αλλά δεν τους είδε να γυρνάνε.
" Σκατά!!! Ξεκόλλα κοπέλα μου ήξερες ποιος είναι. Στρώσε τον κωλο σου κάτω να γράψεις το άρθρο σου και να φύγεις από εδώ όσο πιο γρήγορα γίνεται"
  Έλα όμως που επί μία ώρα κοιτούσε τον κέρσορα να ανάβωσβήνει σε μια άδεια οθόνη.
  Η πόρτα της χτύπησε και ένας από τους ανθρώπους της παραγωγής την ενημέρωσε οτι σε μισή ώρα έπρεπε να είναι κάτω. Άφησε τον υπολογιστή στην άκρη και πήγε να κάνει μπάνιο και να ετοιμαστεί.
 
  Κάτω τους περίμενε ο Άντριου. Έψαξε να βρει την Έλσα και την είδε να κάθεται με ένα τεράστιο χαμόγελο σε έναν καναπέ. Όταν συναντήθηκαν η ματιές τους της χαμογέλασε ειρωνικά και γύρισε στη συζήτηση της με την Σαμάνθα. Τον Χάρι δεν τον είχε εντοπίσει ακόμα.
" Κυρίες μου ελπίζω να είσαστε όλες καλά. Σήμερα θα είναι μια ήσυχη μέρα μιας και δεν θα γίνει τελικά αποχώρηση. Φαντάζομαι θα μάθατε όλες ότι ήδη μια κοπέλα έφυγε η Λουίζα. Ο Χάρι λόγω μιας έκτακτης δουλειάς δεν ξέρω αν θα μπορέσει σήμερα να παρεβρεθεί. Χαλαρώστε περάστε καλά και συνεχίζουμε"

" Κλοντίν γλυκιά μου πως θα περάσεις τη μέρα σου;"
" Και από ποτέ σε απασχολεί εσένα αυτό Έλσα;"
" Από ενδιαφέρον ρωτάω μην αρπαζεσαι. Εγώ θα πάω να ξεκουραστώ με ξεθεωσε εχθές ο Χάρι. Αλλά μη στεναχωριέσαι εσύ έχεις και τον μπάρμαν!"

  Και με αυτά τα λόγια την άφησε μόνη έχοντας χτυπήσει κόκκινο.
  Η Κλοντίν γύρισε στο δωμάτιο της αποφασισμένη να μην τη πάρει από κάτω. Έψαξε στη βαλίτσα τα φορέματα που της είχε βάλει η Νάνσυ και είχε βρει το κατάλληλο! Ένα αρκετά κοντό στενό μαύρο φόρεμα που από μπροστά ήταν ζιβάγκο και πίσω όλη η πλάτη ανοιχτή. Έκανε ένα αρκετά έντονο μακιγιάζ και σήκωσε τα μαλλιά της ψηλά σε μια σφιχτή κοτσίδα. Όταν πλέον ήταν έτοιμη ηώρα είχε πάει 10 έβαλε τις γόβες της και βγήκε από το δωμάτιο.

" Ουαου!!! Πάντα είσαι όμορφη αλλά σήμερα δεν παίζεσαι!"
" Ευχαριστώ. Βάλε μου μια βότκα"
" Ραντεβού με τον υποψήφιο γαμπρό;"
" Όχι μόνη μου."
" Αν τελειώσω νωρίς μπορώ να σε βγάλω εγώ αν επιτρέπεται."
" Και ποιος θα μου το απαγορεύσει;"

" Κλοντίν μήπως πρέπει να σταματήσεις να πίνεις;"
" Πόσες φορές θα σου πω ότι αντέχω;"
" Ναι αλλά έχεις πιεί πολύ μήπως να γυρίσεις στο δωμάτιο σου;"
" Είπες ότι θα με βγάλεις έξω!"
" Ναι αλλά είναι αργά και έχει ακόμη κόσμο"
" Και εσύ ψεύτης είσαι. Τέρμα οι ψεύτες δεν σας έχω ανάγκη θα βρω μόνη μου παρέα"
 
  Πλησίασε ένα τύπο που καθόταν στο μπαρ μόνος του και του έπιασε την κουβέντα.

Η πρόκλησηWhere stories live. Discover now