29

519 33 0
                                    

  Κάθησαν στον καναπέ αγκαλιά. Για αρκετή ώρα δεν μιλούσε κανείς τούς, πρώτος έσπασε τη σιωπή εκείνος.

" Μωρό μου θες να μου πεις τι σκέφτεσαι;"
" Τίποτα συγκεκριμένο."
" Κλο μπορώ να καταλάβω ότι κάτι σε απασχολεί. Έχεις ακόμα αμφιβολίες;"
" Ειλικρινά; Ναι"
" Τι σε εμποδίζει να αφεθεις;"
" Δεν ξέρω αλήθεια σου λέω! Έχω σκεφτεί πολύ και νομίζω μπορώ να καταλάβω την αντίδραση σου, στην τελική και εγώ δεν είχα φερθεί με τον καλύτερο τρόπο"
" Τότε ποίο είναι το πρόβλημα;"
" Δεν ξέρω κάτι μέσα μου με ενοχλεί"
" Ο Πιερ;"
" Όχι!!! τι δουλειά έχει ο Πιερ;"
" Κλοντίν έχεις αισθήματα για εκείνον;"
" Φυσικά και έχω! Τον ξέρω από τότε που ξέρω και τον εαυτό μου. Μπορεί να ήμασταν μακριά αλλά έχουμε περάσει πολλά μαζί, τον έχω δει να πέφτει όμως να μη το βάζει κάτω και τελικά να σηκώνεται πιο ψηλά από ότι ήταν, μου έχει σταθεί πολλές φορές, αν δεν ήταν εκείνος τώρα θα ήμουν μια αποτυχημένη οικονομολόγος! Τον σέβομαι και τον αγαπάω!"
" Σαν φίλο;"
" Σαν φίλο, σαν αδερφό, σαν τον πιο δικό μου άνθρωπο μετά τους γονείς μου"
" Δεν θα μπορέσω να τον συναγωνιστώ ποτέ έτσι;"
" Δεν είναι διαγωνισμός Χάρι είσαστε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα για εμένα."
" Και εγώ τι είμαι για σένα;"
" Εσύ ήσουν ένας άνθρωπος που νόμιζα ότι αντιπαθούσα πριν σε γνωρίσω, μετά όμως σε γνώρισα και άρχισες να με εκπλήσσεις , ευχάριστα! Περνάω καλά μαζί σου και με κάνεις να γελάω. Με πλήγωσες και σε πλήγωσα αλλά δεν σταματάς να με εκπλήσσεις προσπαθώντας να το διορθώσεις"
" Και δεν θα σταματήσω ποτέ μωρό μου, αρκεί να με αφήσεις"
" Το θέλω Χάρι αλλά θέλω να μου δώσεις λίγο χρόνο ακόμα"
" Όσο θέλεις! Τώρα θα φύγω όμως γιατί αλήθεια κάνω μεγάλη προσπάθεια να κρατήσω τα χέρια μου μακριά σου. Για αύριο ισχύει;"
" Ναι φυσικά θα μιλήσουμε"

   Ο Χάρι έφυγε και εκείνη βγήκε να καθήσει στο μπαλκόνι ήθελε να πάρει αέρα. Τον είδε να μπαίνει στο αμάξι του και να φεύγει. Μόλις το αυτοκίνητο απομακρύνθηκε είδε μια μεγάλη μηχανή να φεύγει γκαζονωντας, κάτι της θύμιζε αυτή η μηχανή αλλά δεν ήταν σίγουρη.

Το επόμενο πρωί την πήρε τηλέφωνο μπαμπάς της να της πει ότι έπρεπε να περάσει από την εταιρεία για κάτι υπογραφές. Ένα μέρος ήταν στο όνομα της και κάποιες φορές χρειαζόταν η παρουσία της εκεί.

  Στη γραμματεία την ενημέρωσαν ότι ο μπαμπάς της είχε συμβούλιο εκείνη τη στιγμή και της είπαν να περιμένει. Ήταν ευκαιρία να μιλήσει με τον Πιερ. Πήγε στο γραφείο του αλλά και εκείνος έλειπε, την ώρα που πήγε να βγει άκουσε ένα κινητό να χτυπάει, πλησίασε στο και είδε ότι πάνω στο γραφείο ήταν το κινητό του. Έριξε μια ματιά στην οθόνη και είδε το όνομα Σάρα να ανάβωσβήνει. Με το που σταμάτησε να χτυπάει ήρθε και ένα μύνημα " Το κανόνισα στις τρεις θα περάσω από εκεί."
Εκνευρισμένη έφυγε και πήγε να τους περιμένει στο γραφείο του μπαμπά της.
Αν ήταν δυνατόν εχθές γνωρίστηκαν και ήδη κανόνιζαν να ξαναβρεθούν!

Η πρόκλησηWhere stories live. Discover now