Όταν έφτασαν στο ξενοδοχείο η Κλοντίν μαγεύτηκε από το τοπίο. Αν και μόλις λίγα χιλιόμετρα έξω από την Νέα Υόρκη σου άφηνε την αίσθηση ότι ήσουν σε άλλο κόσμο. Από τη μια μεριά είχε ένα μικρό δασάκι ενώ από την άλλη πλευρά ήταν η παραλία.
Πήγε στο δωμάτιο της και αφού τακτοποίησε τα ρούχα της έβγαλε το λάπτοπ και ξεκίνησε να γράφει τις πρώτες εντυπώσεις από την εκπομπή.
Η αλήθεια ήταν ότι εκτός από από την έκπληξη που της είχε προκαλέσει η συμπεριφορά του Χάρι δεν είχε κάτι άλλο να γράψει. Έπεσε με φόρα πίσω στο κρεββάτι και έκλεισε τα μάτια. Άραγε ποιο ήταν το αληθινό πρόσωπο αυτού του άντρα; Σήμερα αυτό που είδε ήταν τελείως διαφορετικό από αυτό που περίμενε. Ούτε πολυτέλειες, ούτε διαφήμιση, όλα ήταν απλά και διακριτικά. Δεν μπορεί να είχε πέσει τόσο έξω, ήταν σίγουρη ότι όλα ήταν απλά μια βιτρίνα.
" Που θα μου πας Ρόμαν; Θα ανακαλύψω ποιος αληθινά είσαι"
Από κάπου ακουγόταν ένα χτύπημα. Άνοιξε τα μάτια της και κατάλαβε ότι την είχε πάρει ο ύπνος. Ο ήχος τελικά ακουγόταν από την πόρτα κάποιος της χτυπούσε. Σηκώθηκε κοίταξε στον καθρέφτη αν ήταν εντάξει και πήγε να ανοίξει.
Πίσω από την πόρτα είδε να στέκεται η Έλσα, με ένα ύφος αρκετά θυμωμένο." Πώς και από εδώ Έλσα έγινε κάτι;"
" Εσύ θα μου πεις"
" Θες να μου εξηγήσεις γιατί είμαι και από τον ύπνο;"
" Τι θες εδώ Κλοντίν; Και αυτή τη φορά θα μου πεις την αλήθεια"
" Νομίζω ότι αυτή τη συζήτηση την εχουμε ξανακάνει"
" Θες δηλαδή να πιστέψω ότι είσαι εδώ για να παντρευτείς το Χάρι. Σε παρακαλώ πολύ, προσβάλλεις τη νοημοσύνη μου"
" Μπορείς να πιστέψεις ότι θέλεις, και στην τελική δεν είμαι υποχρεωμένη να σου δώσω καμία εξήγηση."
" Εκείνη τη μέρα στο κλαμπ σου είχα μιλήσει για την εκπομπή γιατί δεν ανέφερες ότι θα πάρεις και εσύ μέρος;"
" Δεν το είχα αποφασίσει ακόμα"
" Δεν συμπεριφέρονται έτσι οι φίλες"
" Ω έλα τώρα Έλσα!! Αυτή τη στιγμή προσβάλεις εσύ την δική μου νοημοσύνη."
" Γιατί το λες αυτό;"
" Γιατί καλή μου ποτέ δεν ήμασταν φίλες, νομίζεις ότι δεν ήξερα τι έλεγες μια ζωή πίσω από την πλάτη μου; Απλά ποτέ δεν πίστευα ότι άξιζε τον κόπο να ασχοληθώ μαζί σου."
" Δεν με νοιάζει τι λες αλλά αυτό που θα σου πω να το βάλεις καλά στο μυαλό σου, μείνε μακριά από το Χάρι αλλιώς θα με βρεις μπροστά σου"
" Το τι θα κάνω με το Χάρι θα το αποφασίσω εγώ"
" Συγνώμη τι πιστεύεις ότι θα γυρίσει ποτέ να σε κοιτάξει; Μια ασήμαντη δημοσιογράφος είσαι. Επειδή ο μπαμπάς σου έχει λεφτά δεν αλλάζει κάτι, δεν κάνουν τα ράσα τον παπά"
"Αν δεν έχεις εξαφανιστεί σε ένα λεπτό θα μαζεύουν τα εξτενσιον από το πάτωμα"
" Αγοροκόριτσο όπως πάντα. Φεύγω αλλά να θυμάσαι αυτά που σου είπα"
" Άντε μου στο διάολο Έλσα!!!"
YOU ARE READING
Η πρόκληση
RomanceΚαι οι δύο αποδέχονται μια πρόκληση, ο καθένας για τους λόγους του. Δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, δύο άνθρωποι που φαινομενικά δεν έχουν κανένα κοινό ή μήπως έχουν? Και αυτά τα κοινά θα είναι αρκετά για να μείνουν μαζί ή μήπως τελικά το παρελ...