Μπήκαμε μέσα και βρήκαμε την κυρία Στόουν μαζί με όλα τα παιδιά να μας περιμένουν στην εσωτερική είσοδο του κτιρίου. Ο Χάρι πήγαινε μπροστά και εγώ είχα μείνει για ακόμη μια φορά τελευταία. Ξαφνικά η κυρία Στόουν με εντόπισε και πήγε να με χαιρετίσει, εγώ σαν την τρελή της έκανα νοήματα με τα μάτια και τα χέρια να κάνει οτι δεν με ξέρει, στο τέλος το κατάλαβε γιατί χαμογέλασε και γύρισε ξανά στο Χάρι που είχε πάρει το λόγο.
- Λοιπόν κορίτσια από εδώ είναι η κύρια Στόουν διευθύντρια της στέγης εγώ θα έλεγα μάλλον ότι είναι περισσότερο μαμά. Έχει αφιερώσει τη ζωή της εδώ και είναι άξια θαυμασμού γι'αυτό.
Πόσο δίκαιο είχε! Όντως είχε αφιερώσει τη ζωή της σε αυτά τα παιδιά, πιστεύω ότι εδώ και πολλά χρόνια έχει σταματήσει να το βλέπει σαν δουλειά αλλά σαν να ασχοληθείτε με την οικογένειά της.- Αυτοί είναι οι μικροί μου φίλοι που σας ανέφερα πριν. Δυστυχώς δεν μπορώ να σας τους συστήσω εγώ έναν έναν αλλά μπορείτε να γνωριστείτε μόνες σας.
Και έτσι και έγινε όλα τα κορίτσια σκόρπισαν για να γνωρίσουν τα παιδιά, σχεδόν όλα δηλαδή γιατί η Έλσα καθόταν σε μια άκρη λες και φοβόταν μη την λερώσουν. Εγώ ήξερα ακριβώς που να πάω.
- Μη βγάλεις άχνα.
- Και πως θα συνεννοούμαστε με μυνήματα;
- Άσε τις εξυπνάδες μικρή.
- Δε λέω ο τύπος τα σπάει! Αλλά δεν περίμενα να σε δω εδώ.
- Και να ήσουν η μόνη.
- Και για πες βαρέθηκες το ράφι και είπες να βρεις άντρα.
- Λιζ!!!Η Λιζ ήταν από τα μεγαλύτερα παιδιά εδώ μέσα. Την άφησαν εδώ λίγων ημερών και τώρα κόντευε τα δεκαέξι. Είχαν ενδιαφερθεί πολλά ζευγάρια να την υιοθετήσουν αλλά πάντα κάτι πήγαινε στραβά, έχω την εντύπωση ότι η ίδια το επιδίωκε, από όσο μου έχει πει εδώ αισθάνεται σπίτι της.
- Και γιατί κρύβεσαι;
- Γιατί δεν θέλω να νομίζουν ότι επειδή σας ξέρω έχω αβαντάζ.
- Σωστή. Να υποθέσω η αχωνευτη ξανθιά;
- Είσαι έξυπνη.
- Πες μου κάτι που δεν ξέρω.
- Ας τα αυτά και λέγε πως πάει το σχολείο;
- Όπως τα ξέρεις. Ο Χάρι είναι καλός.
- Τον γνωρίζεις;
- Ναι έρχεται αρκετά συχνά τα τελευταία χρόνια απορώ πώς και δεν έχετε βρεθεί και πότε εδώ. Είναι καλός βοηθάει τα μικρότερα αγόρια πάρα πολύ να προσαρμοστούν.
- Η αλήθεια είναι δεν του το' χα.
- Κλο!!!
Ένα από τα μικρότερα παιδάκια μας πλησίασε τραβώντας από το χέρι το Χάρι.
- Να αυτή σου λέω να παντρευτείς!!! Θα έχεις και Άγιο Βασίλη κάθε Χριστούγεννα!!!
Ήθελα να ανοίξει η γη και να με καταπιεί.
- Ζακ τι είναι αυτά που λες στον κύριο;
- Δεν είναι κύριος είναι φίλος μου. Πες Χάρι.
- Αλήθεια λέει είναι ο κολλητός μου.
Ο Χάρι κάθησε στα γόνατα και του ανακάτεψε τα μαλλιά. Την βρήκα πολύ τρυφερή αυτή τη κίνηση.
- Μικρέ σαν να είδα κάτι γλυκά εκεί εκεί τι λες τα χτυπάμε;
Η Λιζ πήρε το μικρό και έφυγαν καθώς περπατούσαν γύρισε και μου έκλεισε το μάτι. Η μικρή ήταν ένας διάβολος!- Λοιπόν εσύ είσαι η κυρία Άγιος Βασίλης που ακούω τόσο καιρό.
- Υπερβολές του μικρού.
- Ξέρω για την κοπέλα που βοηθάει εδώ και πολλά χρόνια στη στέγη αλλά δυστυχώς δεν είχα τη χαρά να συναντηθούμε νωρίτερα.
- Όταν γνωρίσεις αυτά τα παιδιά είναι δύσκολο μετά να τα αγνοήσεις. Δεν ξεχνιέται εύκολα η χαρά που βλέπεις στα μάτια τους με πολύ μικρά πράγματα.
- Χαίρομαι που υπάρχει τουλάχιστον ακόμα ένα άτομο εδώ μέσα εκτός από εμένα που το πιστεύει αυτό.
- Να σου πω την αλήθεια όταν είδα το μέρος που μας έφερες εξεπλάγην. Στην αρχή θύμωσα γιατί νόμιζα ότι το έκανες για να προβληθεί.
- Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.
- Το κατάλαβα όταν μας ανακοίνωσαν ότι οι κάμερες θα μείνουν από έξω.
- Με στεναχωρεί που σκέφτηκες έτσι για εμένα.
- Δεν σε ξέρω δε γνωρίζω γιατί είσαι ικανός.
- Και όμως το πρώτο που σκέφτηκες ήταν το χειρότερο που θα μπορούσες. Είναι άδικο να βγάζεις συμπεράσματα για κάποιον χωρίς να τον ξέρεις.
- Το ξέρω και συγνώμη αλλά και εσύ στη θέση μου το ίδιο θα σκεφτοσουν.
- Γλυκιά μου από την πρώτη κιόλας ώρα θες να μονοπωλησεις το Χάρι δεν είναι σωστό.
- Συγνώμη Έλσα! περίμενε να του βγάλω τις αλυσίδες που τον κρατάν με το ζόρι εδώ!!!
- Αυτό το χιούμορ σου Κλοντίν γλυκιά μου.
- Έλσα σε παρακαλώ έχουμε μια συζήτηση με τη Κλοντίν πήγαινε και θα έρθω σε λίγο.
- Εντάξει Χάρι όπως θες.- Από ότι κατάλαβα δεν γνωριστήκατε εδώ!
- Έχω την τύχη να την ξέρω από το σχολείο. Εσύ;
- Τι εγώ;
- Εδώ την γνώρισες;
- Έχει σημασία;
- Εσύ θα μου πεις.
- Όχι δεν έχει. Άλλωστε δεν είναι η μόνη που ήξερα από πριν.Και με αυτό με άφησε μόνη. Δηλαδή για να καταλάβω είχε και με άλλες από τα κορίτσια σχέσεις; Και αν ναι με ποιες; Τι σκατά; Δεν μπορείς κύριε να πετάς μια σποντα και να φεύγεις έλεος!!!
- Κυρίες μου κάπου εδώ τελειώνει η επίσκεψη μας. Λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων εγώ πρέπει να φύγω. Τα υπόλοιπα θα σας τα εξηγήσει ο Άντριου. Καλή σας μέρα θα τα πούμε σύντομα.
Έξω μας περίμενε το συνεργείο και τα αυτοκίνητα που μας έφεραν. Μας ενημέρωσαν ότι δεν θα μείνουμε στο κλασικό σπίτι της εκπομπής αλλά σε ξενοδοχείο, η κάθε μία θα είχε το δικό της δωμάτιο. Πάλι καλά.
YOU ARE READING
Η πρόκληση
RomanceΚαι οι δύο αποδέχονται μια πρόκληση, ο καθένας για τους λόγους του. Δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, δύο άνθρωποι που φαινομενικά δεν έχουν κανένα κοινό ή μήπως έχουν? Και αυτά τα κοινά θα είναι αρκετά για να μείνουν μαζί ή μήπως τελικά το παρελ...