" Η δεύτερη κοπέλα που θα αποχωρήσει θα είναι η Έλσα"
Η Κλοντίν δεν άντεχε άλλο εκεί μέσα με το που όλοι έστρεψαν την προσοχή τους στην Έλσα έφυγε τρέχοντας από την αίθουσα. Ήθελε να μείνει μόνη οπότε πήγε προς την παραλία.
Με το που έμεινε μόνη όλοι η πίεση της βγήκε σε κλάμα. Κατάλαβε τι έκανε ο Χάρι και δεν μπορούσε να τον κατηγορήσει, εκείνη ήταν άλλωστε που τον είχε φτάσει σε αυτό το σημείο. Ηθελε να την βασανίσει την έβλεπε που ήταν έτοιμη να καταρευσει αλλά ήταν ο μόνος τρόπος να της περάσει το μήνυμα του. Αυτό που δεν μπορούσε να καταλάβει ήταν η Έλσα, ήταν η τελευταία που περίμενε να φύγει. Τότε θυμήθηκε τα λόγια του Πάμπλο, γιατί άραγε ήταν τόσο σίγουρος ότι θα έδιωχνε την Έλσα;
Κάθησε λίγο ακόμη εκεί μέχρι να ηρεμήσει. Όταν γύρισε στο ξενοδοχείο όλοι είχαν φύγει, πέρασε από το μπαρ μήπως βρει τον Πάμπλο άλλα δεν ήταν εκεί. Ρώτησε έναν άλλο υπάλληλο και της είπε ότι θα επέστρεφε σε μία ώρα. Πήγε στο δωμάτιο της να πλυθεί και να αλλάξει και μετά θα ξαναπηγαινε στο μπάρ, έπρεπε να μάθει τι ήξερε.
Όταν μπήκε στο δωμάτιο είδε ότι είχε δύο φακέλους κάτω από την πόρτα της. Ο ένας ήταν από την εκπομπή και ο άλλος απλά έγραφε το όνομα της επάνω.Άνοιξε το δεύτερο και ξεκίνησε να το διαβάζει.
" Σήμερα σου απέδειξα πως ότι πίστευες για εμένα και την Έλσα ήταν ψέματα. Πιο ξεκάθαρος δεν μπορώ να γίνω απέναντι σου. Εγώ δεν πρόκειται να σε διώξω αν θέλεις όμως να φύγεις δεν μπορώ να σε κρατήσω και με το ζόρι. Αν πίστευες λίγο σε μένα, και με άφηνες το πρωί να σου μιλήσω, σήμερα θα τα τελείωνα όλα μόνο εσύ μετράς για εμένα. Σκέψου και αποφάσισε, να ξέρεις όμως ότι από εδώ και πέρα όλα είναι στο χέρι σου, εγώ έκανα ότι μπορούσα για να σου δείξω ότι σε θέλω τώρα είναι η σειρά σου."
Για ακόμα μια φορά την πήραν τα κλάματα, πόσο χαζή είχε σταθεί; Αυτός είχε σκοπό να σταματήσει τα πάντα για εκείνη και αυτή το μόνο που έκανε από την πρώτη στιγμή ήταν να τον κατηγορεί. Έπρεπε να τον βρει και να του μιλήσει, να του ζητήσει συγνώμη. Έφυγε τρέχοντας για το δωμάτιο του, όταν έφτασε εκεί η πόρτα ήταν ανοιχτή και μέσα μια καμαριέρα.
" Συγνώμη ο κύριος Ρόμαν;"
" Ο κύριος άφησε το δωμάτιο πριν λίγη ώρα"Δεν καταλάβαινε τίποτα που μπορεί να είχε πάει; Γύρισε στο δωμάτιο της και το μάτι της έπεσε στο φάκελο από την εκπομπή.
" Ετοιμάστε βαλίτσες αύριο πετάτε για το ρομαντικό Παρίσι. Καλή επιτυχία."
Ώστε αύριο έφευγαν για Παρίσι! Γι'αυτό και εκείνος έφυγε, πλέον είχε χάσει κάθε ελπίδα να του μιλήσει σήμερα.
" Γεια σου ομορφιά μου!"
" Γεια σου Πάμπλο. Φέρε μου σε παρακαλώ μια βότκα"
" Ναι αλλά με μέτρο σήμερα το υποσχεσαι;"
" Μη φοβάσαι και σήμερα δεν τραβάει η ομάδα"
" Γιατί έτσι; Δεν έφυγες όπως περίμενες και από ότι έμαθα αύριο πάτε ταξιδακι"
" Να σε ρωτήσω κάτι; Πώς ήξερες ότι θα διώξει την Έλσα;"
" Φαινόταν! Εδώ ούτε στο ραντεβού δεν πήγε μαζί της."
" Τι είναι αυτά που λες; Όχι μόνο πήγε αλλά πέρασε και όλο το βράδυ μαζί της."
" Αποκλείεται αφού τους είδα."
" Όχι η ίδια μου το είπε"
" Λυπάμαι που στο λέω αγάπη αλλά σου είπε ψέματα, την ώρα που έφευγαν εγώ ήμουν έξω να κάνω παραλαβή, την παράτησε στην είσοδο και έφυγε μόνος του. Εκείνη μετά πήρε μια φίλη της τηλέφωνο και ήρθε να τη μαζέψει, και η ίδια φίλη την έφερε σχεδόν τα ξημερώματα."
" Αν την πιάσω στα χέρια μου τη σκύλα θα τη σκοτώσω!"
" Σημασία έχει ότι έφυγε μην ασχολείσαι άλλο μαζί της. Ξέρεις πριν πέρασε και ο Χάρι από εδώ!"
" Και; Σου είπε κάτι;"
" Μπα μόνο ότι πήγαινε να τακτοποιήσει της δουλειές του για να είναι έτοιμος για το ταξίδι"
" Δηλαδή δεν θα γυρίσει εδώ;"
" Δεν νομίζω είχε και τη βαλίτσα του μαζί"
" Μάλιστα"
" Μικρή την έχεις πατήσει για τα καλά μαζί του έτσι;"
" Πολύ φοβάμαι πως ναι"
" Και γιατί αυτό είναι κακό;"
" Γιατί νομίζω ότι τώρα που το κατάλαβα είναι αργά!"
" Μην απελπιζεσαι ποτέ δεν είναι αργά, δεν σε φοβάμαι μικρή ξέρω ότι θα τα καταφέρεις!"
" Θα μου λείψεις χάρηκα πολύ που σε γνώρισα"
" Δε θα χαθούμε ρε χαζό! Μόλις τελειώσετε με τα τηλεοπτικά σας πάρε με τηλέφωνο να πιούμε καφέ ή βότκα"
" Να είσαι σίγουρος. Λοιπόν φεύγω γιατί αύριο έχω και ταξίδι!"
" Καλά να περάσεις και χαιρετίσματα στο Χάρι σου!!!"Έπρεπε να βρει ένα τρόπο να μιλήσει με το Χάρι, η τελευταία της ελπίδα ήταν το αεροδρόμιο.
Το επόμενο πρωί η Κλοντίν και οι άλλες τρεις κοπέλες ξεκίνησαν όλες μαζί για το αεροδρόμιο. Με τα τρία κορίτσια που είχαν μείνει δεν είχε μέχρι τώρα ιδιαίτερη σχέση, οπότε προσπάθησε να της γνωρίσει στη διαδρομή. Έπιασε συζήτηση μαζί τους αλλά από την αρχή κατάλαβε ότι και οι τρεις ήταν επιφυλακτικές απέναντι της.
Ο Χάρι δεν ήταν ούτε στο αεροπλάνο μαζί τους, ο Άντριου τους είπε ότι θα τις περιμένει στο Παρίσι. Αισθανόταν ότι την απέφευγε.
Η πτήση κρατούσε εφτά ώρες και η Κλοντίν αποφάσισε να τις εκμεταλλευτεί γράφοντας. Αυτή τη φορά προτίμησε την κλασική μέθοδο γι'αυτό και έβγαλε το σημειωματάριο της από την τσάντα και άρχισε να γράφει. Η σελίδες γέμιζαν η μία μετά την άλλη, όταν αισθάνθηκε το χέρι της να μουδιάζει και άφησε κάτω το μολύβι είδε ότι είχαν περάσει ήδη τέσσερις ώρες. Ξαναδιάβασε το κείμενο της και ευχαριστημένη το έκλεισε και το έβαλε στη τσάντα της. Μπορεί να μην ήταν αυτό που είχε υποσχεθεί αλλά ήταν σίγουρη πως αυτό ήθελε να ακουστεί.
YOU ARE READING
Η πρόκληση
RomanceΚαι οι δύο αποδέχονται μια πρόκληση, ο καθένας για τους λόγους του. Δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, δύο άνθρωποι που φαινομενικά δεν έχουν κανένα κοινό ή μήπως έχουν? Και αυτά τα κοινά θα είναι αρκετά για να μείνουν μαζί ή μήπως τελικά το παρελ...