Merhabalar canlarım.🖐️
Bu kitabı yazmaya bir kaç saat önce karar verdim. Şunu belirtmek isterim ki! Bir çok yanlışım elbet olacaktır.
Ama inanın hikayenin kurgusu beynim de canlandırdığım da çok heyecanlandırdı beni. Sizden tek isteğim; Yanlış yaptığım yerleri yorum yaparak, mesaj atarak belirtin.
Eleştiriye açığım. Fakat hakaret ve küfür haricin de!
Emeğe saygı duyun lütfen.🙏🏻
Umarım bu hikayede destekçim olarak yanımda görebilirim.
Sizleri seviyorum.❤️❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Ben o adamla "EVLENEMEZDİM!" bunu asla kabul edemezdim! Ah ne yapacağım ben. Babam yine içmiş sarhoş! Ve şuan öldüresiye tekmeleriyle beni öldüresiye dövüyor. Ah be annem neredesin sen be annem?
Ben inci Zorbey!
22 yaşında annesini 15 yaşında kaybetmiş bir genç kızım.
Babam annem öldükten sonra her gece eve sarhoş geliyor ve her gece uyusamda uyandırıp kumarda kaybetmesinin sinirini beni döverek çıkartıyordu. 15 yaşında okuldan alınmıştım. Tek bir arkadaşım, Beni kurtaracak tek bir insan yoktu etrafımda! Babam ise şimdi kumar borcunun karşılığı olarak; Beni tanımadığım bir adamla evlendireceğini söylüyordu! Duyuyor musunuz ? Öz babam yapıyordu bunu bana!!! Sizin de var mı böyle babalarınız? Olmasın lütfen.
Rabbim düşmanımın başına vermesin böyle bir babayı!.Babamın benden sinirini atıp çekip gitmesiyle yerimde çöküp ağlamaya başladım. Kendimi koruyamıyor diretemiyordum! En çok da bu yakıyordu canımı.
Annem öldükten sonra bu hale gelmişti! Evet annem ölmeden önce de onun hiç sevgisini hissetmemiştim.
Ama annem bir günden bir güne bana bir kez dahi vurmasına bile kesinlikle izin vermemiş her seferin de onunla baş etmişti! Nasıl da özlüyordum annemi..
Ah be anne keşke gelsen! Keşke yanımda olsan ah anne ah..Evet evet kaçmalıydım! Kesinlikle kaçıp kurtarmalıydım kendimi. Canımın acısını umursamamaya çalışarak ayağa kalktım. Bacaklarıma o kadar çok vurmuştu ki ! Dizlerim beni taşımakta bir hayli zorlanıyordu. Karnıma aldığım darbeler acısını çoktan göstermeye başlamıştı bile.
Kaşımın, dudağımın patlaklığını, yüzümde ki morlukları saymıyordum bile. Yanaklarım tokat atılmaktan sızlıyordu.
Salonda sızmış babamın yanına yavaş adımlarla ilerledim.
Hemen çeketinden son kalmış paraları alarak cebime koydum. Üstüme alabileceğim hiçbir şey yoktu.
Polise gidebilirdim! Bir şekilde kaçabilirdim bu bataklıktan.Hızlanarak montumu alıp evden çıktım. Babam sızmış olmasına rağmen uyanabilirdi! Hızlı olmam gerekiyordu.
Üstelik sanırım evlendirmek istediği adam da bizim mahallemizin biraz ilerisinde bir villada yaşıyormuş! Beni bulabilirlerdi. Hemen kaçmalıydım buradan.
Koşarken önüme çıkan aracı fark etmemiştim bile..﷼﷼﷼_______________﷼﷼﷼________________﷼﷼﷼
Allah aşkına! Gece bir yarısı bu da neydi şimdi ? Bütün tahliksizler beni mi buluyordu? Çıldıracağım yarabbim!
Arkamda ki koruma araçları olan 2 araç da durmuştu benimle birlikte. Yanımda ki sağ kolum Ali hızla inmişti araçtan. İnmesiyle beraber bana endişeyle bakmasıyla hızla araçtan inip kapıyı kapattım.
Ne olmuştu ulan bu kıza böyle ? Ali'yi umursamayıp hızla onu kucağıma alarak Ali'nin kapıyı açmasıyla arka koltuğa dikkatle yerleştirdim! Koşturmasaydı şuan ona arabayla çarpmış olmayacaktım işte! Bok vardı ulan koşacak!
Üstüne başına yüzüne bakılırsa birisi tarafından kötü dövülmüştü. İçime birşeylerin oturmasıyla hızla kendime gelmem gerektiğini anladım. Ben kimseye acımazdım!
Kız kardeşim ben 17 yaşındayken gözümün önünde tecavüz edilerek öldüğünden sonra kalbim katılaşmış, vicdanımı, merhametimi çöpe atmıştım ben.
3 yıl boyunca kendimi geliştirmiş daha sonra babamın mafyaların başı olan koltuğunu devr almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM KADINIM
ActionŞuan Ares beyin çalışma odasında onun acımadan konuşmasını dinliyordum. Kahvaltıdan sonra hemen beni yanına çağırmıştı. Söylediği sözler zoruma, ağrıma gitmişti. "Nasıl olurda odama girersin? Hangi hakla üstümü değiştirirsin? Kimden aldın sen bu izn...