Medya:Çapkın oğluşum Orkun
İyi okumalarrr
Yusuf Uraz Özalp'ten
@xesmawx ✨
1214 beğeni 54 yorum"Ulan Esma atılır mı bu fotoğraf instagrama yine kalbimin içine ettin bıraktın be kızım"
Diyen Berkeye 'olmamış bu mal' bakışlarımı attım. Salak Berkenin şuanki tipini anlatıyorum bir elinde karışık tost öbür elinde muzlu süt vardı benim bile midem bulanıyosa bu malın midesi nasıl kaldırıyodu lan? Hâlâ anlamış değilim. Bir yandan tıkınırken diğer yandan 1 yıllık platonoği olan Esmanın fotoğrafına bir şeyler saçmalıyodu.
Orkun ise... sizce napıyo?
Evet doğru tahmin kız kesiyo
Yağız ise yine ve yine uzaklara dalmış bi şeyler düşünüyodu bende işte öyle mal mal oturuyodum.
Saate baktığımda öğle arasının bitmesine yarım saat daha olduğunu görünce derin bir of çektim şimdi diyceksiniz mal mısın Yusuf öğle arası candır ne diyon sen diye ama napıyım bu salakların hepsi kendi halindeler sıkılıyorum lan
O sırada Betül ve kankisi Rânâ bizim masaya doğru gelmeye başladılar ha bu arada Betül ve Rânâ bizim tek kız kankalarımız oluyo sınıftan tek konuştuğumuz kız onlardı baya da kafa kızlardı zaten.
"Nabıyonuz brolarım" diyen Rânâya "Vallaha ben sıkılıyom kanka bu mal Berke Esmanın fotoğrafıyla konuşuyo bu andaval Orkun her zamanki gibi kız kesiyo aha bu gerizekalı Yağızda-" sözümü tamamlıyacaktımki dikkatimi telefonuyla ilgilenen Betüle derin derin bakan Yağız çekti...
Ulan yoksa... tabii lan mal beynime tükiriyim ben be. Yağız, Betülü seviyo! ulan nasıl farkedemedim ben bunu..
"Ee niye sustun" diyen Rânâya mal mal bakmaya başladım ama böyle cidden mal mal bakıyodum "Öyle işte sizden naber kızlar" diye soru yönelttim.
"Vallaha ben iyiyim de Betül salağı beynimi tüketti" diyen diyen Rânâya "Niye?" diye soru yönelten Yağızdı. "Betül anlatıyom?" diyen Rânâyı Betül kafasıyla onaylayınca Rânâ konuşmaya başladı.
"12lerden bir çocuk var belki duymuşsunuzdur adı Hakan bu salak Betül Hakana aşık yaklaşık okul başladığından beri neyse işte bunlar 1 buçuk ay önce instagramdan konuşmaya başladılar bugünde konuşurlarken Hakan, Betüle biraz soğuk davranmış bu malda kafaya bunu taktı 'acaba niye böyle' diye sonuç olarak morali bozuk ve benimde moralimi bozuyo salak" dedi
Bakışlarımı direkt Yağızın üstüne diktiğimde ayakkabılarına baktığını ve yüzünde hüzünlü bir tebessüm oluştuğunu görünce benim bile içim cız etti e bu çocuk napıyodu kaç zamandır o zaman? Çünkü biz zaten Betülün, Hakana yanık olduğunu biliyoduk ah be kardeşim nasıl dayanıyosun sen.
"Ben bir hava almaya çıkıyorum" kısık sesiyle konuşan Yağızı başımla onayladım ve "Bende geliyorum kardeşim"dedim Yağız bana bakış attı bu bakış 'yalnız kalıyım biraz kardeşim' bakışıydı ama ben bu bakışı umursadım mı? Hayır
Hızlı adımlarla bahçeye doğru giden Yağızın arkasından yetişmeye çalışırken bi kızla çarpıştık.
"Pardon özür dilerim benim hatam acelem vardı iyi misin?" diye soru sorduğumda kız gözlerini irice açmış suratıma bön bön bakakaldığını gördüm. Elimi gözlerinin önünde sallayıp "Heyy iyi misin? Sana sesleniyorum" dedim kız sonunda transtan çıkıp "Ha? Şey ben mi şey.. iyiyim şey.. ben özür dilerim ben çıktım önüne asıl benim hatam" deyip ışık hızıyla yanımdan uzaklaştı. Bense hâlâ arkasından bakıyodum o da bi anda arkasını dönünce bakışlarımız kesişti kız hemen tekrardan önüne dönünce yüzümde anlamlandıramadığım bir gülümseme oluşmuştu...
Bölüm sonu
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz??
Desteklerinizi bekliyorum
Bir daha ki bölümde görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez İçinde;Seni Seviyorum *yarı texting*(Tamamlandı)
Historia Corta0543...: gülme lan! 0543...: lan Yusuf gülme lan gülme! 0543...: tüm aşifteler sana bakıyo çıldırcam 0543...: biraz daha gülmeye devam edersen yakarım burayı ulan Yusuf: Sanane lan değişik istediğim gibi gülerim hem merak ettim nasıl yakacaksın bura...