παρτ 4

798 14 19
                                    

Μέχρι που με πιάνει και με φιλάει... Και όλο αυτό εξελίχθηκε σε φάσωμα...

ΜΛΚ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ...

Next morning

Nikoletas pov

Είναι η πρώτη μέρα εδώ στην Κρήτη και μπορώ να πω ότι είναι πολύ ωραία... Ο Μυριο μου είπε ότι θα έρθει εδώ στο σπίτι να συζητήσουμε κάτι και δεν ξέρω μπορεί να γίνει και τίποτα ( who knows 😂🤷)😉😏...

Σηκώθηκα και φόρεσα ένα κολλητό, ψηλόμεσο μαύρο τζιν με ένα κολλητό μπλουζάκι... Αυτό που πήρα μαζί με την Μαρία σε διαφορετικά χρώματα... Αχχχ μου λείπει... Ήταν και είναι το άλλο μου μισό και είναι δύσκολο όλο αυτό... Τελικά τα πράγματα δεν έρχονται έτσι όπως τα θέλεις... Φανταζόμουν να ήμασταν δύο υπέροχα ζευγαράκια ( εγώ με Μυριο ,Μαρία με Λιακ) και να κάναμε τρελές τι ωραία που θα ητ....

Ντιν Ντιν

Ειδοποίηση...

Ο χρήστης @itsmariaaaaa ανέβασε μια καινούργια φωτογραφία...

Άνοιγμα Διαγραφή

Πατάω άνοιγμα...

Ν: ΟΧΙ ΡΕ ΜΛΚ...Ποτέ τα έφτιαξε με αυτόν... Δεν πίστευα στα μάτια μου με αυτό όπου αντίκρισα....

Itsmariaaaaa

Itsmariaaaaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Likes: 1234

Θέλω να κάνουμε μαζί όσα λέει το Caliente 😉💋💍💫

Και ναι λοιπόν τα έφτιαξε με τον Πέιτον ... Δεν μπορώ να πω είναι ΜΟΥΝΑΡΟΣΣΣΣ αλλά όχι σαν τον Λιακ.. Ωχχχχ καλή θα είναι και αυτή η μέρα...

Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κουδούνι...

Ανοίγω την πόρτα και τον αντικρίζω....

Μ: γειααα

Ν: γειααα πέρασε...

Κάθισαμε στο καναπέ και αρχίσαμε να συζητάμε για αυτό που ήθελε...

Ν: και για πες μου τι ήθελες να συζητήσουμε...

Μ: άκου ο Λιακ από εχτές έχει τα μαύρα του τα χάλια μπορείς να πείσεις την Μαρία να κατέβει Κρήτη και να μην τα φτιάξουν αυτό θα γίνει πιο μετά... Μόνο και μόνο να την δει...

Only in my dreams...Where stories live. Discover now