Το πάρτι συνεχιζόταν με μουσικές, χορούς και και και... Κατά της 3 το βράδυ έφυγαν και οι τελευταίοι καλεσμένοι... Κάθισα και εγώ με τον Λιάκο και συζητούσαμε. Σε κάποια φάση του λεω:
Ε:Να φεύγουμε σιγά σιγά και εμείς?
Λ: Τι λες καλέ? Εγώ για ποιον το έστηνα αυτό όλη την ημερα?
Και μου έδειξε το κρεβάτι.
Ε: ποποποπο είσαι ο καλύτερος ❤️!
Λ: χαχαχα και εγώ σε αγαπωωω ❤️...
🔞🔞🔞( Όταν τα ξανά βάλω θα έχει τελειώσει αυτό το κομμάτι. Όποιος δεν ενδιαφέρεται να το προσπεράσει!)
Για κάποια δευτερόλεπτα με κοίταγε μέσα στα μάτια και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα. Με έπιασε από την μέση και με έριξε στο κρεβάτι. Άρχισε να με τρίβει στα μπούτια και να μου κάνει πιπιλιές. Με αργές κινήσεις μου έβγαζε το φόρεμα και εγώ έβγαλα τα παπούτσια μου. Ήμουν επισήμως με τα εσώρουχα! Άρχιζα να βγάζω τα ρούχα του Λιάκου μέχρι που και αυτός έμεινε με τα εσώρουχα.. Συνέχιζε να με φιλάει και πηγαίνει προς το σουτιέν μου. Μου το ξεκούμπωσε αργά και το πέταξε κάτω το ίδιο και με το κάτω μέρος του εσώρουχού μου. Το ίδιο έκανα και εγώ σε αυτόν και καύλωσε!
Λ: Μαρία είσαι έτοιμη?
Ε: Ν-ναι
Λ: Είσαι σίγουρη? Δεν θέλω να σε πιέσω για κάτι και να πονέ...
Ε: Αχχ ναι Λιάκο ναι...
Μου χαμογέλασε
Μπήκε αργά μέσα μου. Μπορώ να πω ότι στην αρχή πονάει λίγο αλλά μετά ο πόνος γίνεται ευχαρίστηση... Συνέχιζε χαλαρά και αργά αλλά μετά έγινε πιο έντονο και πιο γρήγορο...( Δεν θα συνεχίσω άλλο😅)
🔞🔞🔞
Payton's pov
Σήμερα ξύπνησα με την Νικολέτα αγκαλιά. Ήταν πολύ κουρασμένη από εχτές. Κουράστηκε πολυ γιατί όλα αυτά τα διοργάνωσε εκείνη μόνη της για την Μαρία... Ποπο την αγαπάει πολύ ρε φίλε. Είναι ότι καλύτερο οι δύο τους. Τις αγαπώ όσο τίποτα άλλο. Τέλος παντων, η Νικολέτα κοιμόταν και εγώ είχα σηκωθεί λιγο και είχα βάλει το χέρι μου γύρω από το κεφάλι της και της χαΐδευα τα μαλλιά. Είναι τόσο γλυκιά όταν κοιμάται. Σε κάποια φάση άρχιζε να ανοίγει τα μάτια της. Την φίλησα στο μάγουλα και της είπα καλημερα. Το ίδιο έκανε και αυτή αλλά ξανά έπεσε να κοιμηθεί. Έτσι και εγώ πέφτω πάνω της με αποτέλεσμα να την ξυπνήσω αποτελεσματικά.