παρτ 3

779 15 7
                                    

ΦΤΟΥ ΓΑΜΩΤΟ ΗΤΑΝ ΚΟΥΚΛΟΣ ΜΗΝ ΧΕΣΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑ... Ερχόταν και με το ένα χέρι κρατούσε το καφέ και στο άλλο το κινητό και κάτι έβλεπε FUCK τον θέλω αυτόν...

Λ: Γεια σας κορίτσια...

Ε: γεια σας αγόρια τι κάνετε??

Μ: καλά εσείς??

Ν: καλά

Λ: Βρε μαλάκα που θα πάμε?

Μ: Σκάσε μωρέ θα δούμε!!! Κορίτσια που θέλετε να πάμε??

Ε: Εμμ δεν ξέρω!!! Θέλετε να σας δείξουμε κάποιες περιοχές εδώ στην Αθήνα μιας και που δεν ξέρετε..??

Λ: ναι ευχαρίστως...

Περπατούσαμε λοιπόν και ο Λιακ δεν μου μίλαγε πολύ μπορώ να πω όπως την προηγούμενη φορά αλλά ούτε εγώ δεν έκανα τίποτα ώστε να μιλησουμε... Δεν ήθελα να κάνω καμιά βλακεία αλλά τέσπα...

Μ: βρε παιδιά πείτε κάτι εσείς οι δύο!! Τι έγινε??

Λ: Μιλάω με την Νεφελη ρε βλάκα τι θες να κάνω??

Ε: ΜΕ ΠΟΙΑ?? Εννοώ με ποια??

Λ: με την Νεφελη...την κοπέλα μου..

Ε: αα οκ

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

Τωρα αν σας ρωτήσω γιατί δεν θα ξέρετε να μου απαντήσετε οπότε τσάμπα κόπος...

Φτάσαμε σε ένα πάρκο δίπλα από το σχολείο μου αλλά δεν τους το είπα ότι αυτό ήταν γιατί...δεν ξέρω δεν ήθελα..

Ν: και για πες μας Λιάκο για την Νεφελη

ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ ΘΑ ΤΙΣ ΦΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΚΙΟΛΑΣ...

Λ: Ναι εεε, την λένε Νεφέλη και είναι 16 χρόνων..  πάει βόλλεϊ και μπορώ να πω ότι είναι αρκετα καλή..

Εκείνη την στιγμή έσκυψα το κεφάλι και ψιθύρισα: Όχι όσο εμένα bitch.. αλλά η Νικολέτα με άκουσε και μου φώναξε σκασε...

Λ:Γνωριστήκαμε πριν κάτι μήνες αλλά ....

Ε: με συγχωρείται δεν νιώθω καλά, θα γυρίσω σπίτι χάρηκα πάρα πολύ που σας γνώρισα...

Ν: εε Μαρία?!?!

Ε: ΤΑ λέμε στο σπίτι...

Γύρισα την πλάτη και έφυγα χωρίς να τους κοιτάξω...

Μετά από έναν μήνα

Από εκείνη την ημέρα δεν ξανά είδαμε ποτέ τον Λιακ και το Μυριο, ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα..

Εκείνη την ώρα καθόμασταν με την Νικολέτα στο κρεβάτι και μου τα έπρηζε με τον Μυριο...

Only in my dreams...Onde histórias criam vida. Descubra agora