παρτ 6

697 10 9
                                    

Βλέπω την Μαρία να κλαίει καταρρακτωδώς...

Ν: Μαρία τι έπαθες??

Μ: καλέ ποιος είναι εκ.... Ααα Μαρία τι έγινε αγάπη μου, μπες μέσα..

Μπαίνει μέσα και κάθεται στον καναπέ και έπεσε στην αγκαλιά του Μυριο...

Ν: Μωρό μου τι έπαθες??

Ε: ο Λιάκος...

Μ: Τι??

Ε:Φασωνόταν με την Νεφελη... Μπράβο ρε Νικολέτα ήταν που δεν θα με πλήγωνε κιόλας..

Ν:😔😟😔😟

Μ: που είναι?

Ε: δεν ξέρω.. όμως δεν πειράζει... Το ήξερα... Δεν μπορεί να παρατήσει την Νεφελη.. Η Νεφελη είναι κουκλάρα ενώ εγώ είμαι τίποτα... Απλά ήταν ένας ενθουσιασμός... Κλασική ζωή Μαρίαςςςς...

Μ: έλα βρε ζουζούνι μου σε παρακαλώ μην κλαίς...

Ν: ναι βρε η ζωή συνεχίζετε..

Ε: Καλά λέτε ρεεε... Δεν θα στενοχωριεμαι εγώ... Δεν θα κάτσω να κλαίω αν αυτός το θέλησε ετσι... Έτσι θα γίνει...

Σηκώνετε και έφυγε

Ν: τι ήταν τώρα αυτό?

Μ: θα τον γ*** τον μαλ***

Ν: έλα ηρέμησε λίγο...

Μ: όχι Νικολετα δεν μπορώ, γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτό το κορίτσι είναι πολύ ταλαιπωρημένο ψυχολογικά και επειδή την αγαπώ πολυ δεν θα το αφήσω έτσι...

Ν: τι να σου πω...

Πήρε το κινητό του και πήρε τον Λιάκο... Μια που τον πήρε και μια που του το έκλεισε στα μούτρα... Ο Μυριο τρελάθηκε και άρχισε να φωνάζει και να βρίζει...

Πήγε στο σπίτι του και χτύπησε την πόρτα. Ο Μυριο μπαίνει μέσα και τον πιάνει από τον λαιμό και τον κολλάει στον τοίχο. Η Νεφέλη πάει να τον πιάσει αλλά η Νικολέτα την προλαβαίνει...

Ν: ούτε βήμα εσύ....

Νφ( Νεφελη): Α για να σου πω...

Ν: θα σου πω εγώ κοπέλα μου, που το μυαλό  σου συνέχεια είναι πως θα τους χωρίσεις!!! Άκου κοπέλα μου μπορεί αυτήν την μάχη να την κέρδισες αλλά τον πόλεμο θα τον χάσεις στο λέω από ΤΩΡΑ...

Η Νεφέλη δεν είπε τίποτα... Έφυγε κατευθείαν... Ε βέβαια συχνό για αυτήν...

Ν: Τώρα η σειρά σου , λέει στον Λιάκο...

Μ: ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ?? ΓΙΑΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ???

Λ: ΡΕ ΜΕ ΠΑΡΈΣΥΡΕ ΤΕΛΕΙΩΣΣΣ... ΦΟΡΕΣΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΜΑΎΡΟ ΣΟΡΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΤΟΠΑΚΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ??

Only in my dreams...Where stories live. Discover now