7. Prosince

548 25 0
                                    

Jako první se probudil Draco. Byl víkend, takže nemuseli ani jeden vstávat.
Probudili se tak, že Hermiona na jeho vkus ležela moc daleko od něj.
A tak si jí opatrně, aby jí neprobudil, přitáhl blíž. Konečně ho hřálo teplo jejího těla.
Najednou ho vyděsila, když se otočila a hleděla mu do očí.
,, Dobré ráno " popřála mu.
,, Dobré" odvětil jí.
Usmála se na něj a chystala se zvednout.
Jeho říká jí zabránila v jakémkoli pohybu. Stáhl si jí zpátky do objetí.
Ještě chvíli takhle leželi, ale pak se Hermiona omluvila s tím, že musí do koupelny, podívat se jak vypadá.

Hermiona překročila práh jedné z koupelen v domě a při pohledu do zrcadla málem vykřikla.
Její vlasy (pravda, už ne tak divoké a kudrnaté jako dřív), ale i tak se zděsila, když se uviděla..
Upravila se a vydala se zpět do pokoje.
Draco už byl oblečen do košile a prostých kalhot. Stál u postele a očividně na ní čekal.
Když zjistil, že vstoupila zpět do pokoje, otočil se prohlédl si jí.
Nikdy neviděl nic tak dokonalého. Dívka, do které se zamiloval, před ním stála v jeho košili a její tmavé, husté vlasy jí spadaly až po ramena.
Překvapil jí a překonal mezi nimi vzdálenost.
Políbil jí. Nečekala to, ale i tak spolupracovala. Konečně oba dostali, po čem toužili.
Když se odtrhli, věnovala mu ještě pár polibků. Pak společně vyšli k snídani.

Odpoledne jí Draco vytáhl na procházku. Přes noc totiž, aniž by si toho všimli, napadl sníh. I když ho nebylo moc, všechno vypadlo nádherně.

Pomalu se procházeli velkou zahradou, která k sídlu patřila. Opět se společně smáli a vyprávěli si příhody. Vzpomínali na Prasinky a na školní plesy. Vyprávěli si, jak hrozné taneční partnery mívali. Oba došli k závěru, že ten, na který teď půjdou spolu, si musí užít.

Zastavili se pod velkou vrbou. Dlouze se políbil.

Když se den nachýlil k večeru, požádal jí Draco, aby dnes znovu zůstala. Nemohla než souhlasit.
Chtěla se domů rychle otočit pro nějaké věci na spaní, ale nabídka jeho košile se jen tak odmítnout nedala. A tak už druhý večer po sobě oba usínali v náručí toho druhého.

_______________________________________ Ahojky. Vím, dneska je to slabší, ale i tak 😇 jsem ráda za všechny přečtení a vaši podporu. Děkuji❤️
Zuzka

AdventKde žijí příběhy. Začni objevovat