Tento den nezačal příliš slavně. Hermiona se v průběhu noci několikrát vzbudila a pak dlouho nemohla usnout.
Pokaždé ji uklidnilo, že je u ní Draco.
Vždy jí uměl skvěle uklidnit.
Uvědomovala si, jak moc je do něj zamilovaná. Bylo pro ni těžké si to přiznat, zvlášť po všem, co jí dělal ještě v Bradavicích. Ale byl to fakt.Hermioně se ráno vůbec vstávat nechtělo. Jenže oba museli do práce, a tak bylo nezbytné, aby vstali včas.
Společně se nasnídali. Rozloučili se lehkým polibkem. A poté se každý vydal jinam.
Hermiona dnes měla opět oběd s Ginny a tak si říkala, že dopoledne jen vydrží a po obědě jí to už uteče.Když vstoupila prosklenými dveřmi, uvědomila si, jak rychle se tu zprávy šíří. Když procházela kolem lidí, poznala, že o incidentu s Ronem ví snad každý druhý.
Rozhodla se zastavit u Harryho, aby zjistila, jak to s Ronem dopadlo.
Zaklepala na dveře jeho kanceláře.
,, Dále " ozvalo se zevnitř.
Pomalu vstoupila a spatřila Harryho, sedícího za stolem a očividně nad něčím usilovně přemýšlel.
,, Harry víš, přišla jsem se zeptat, jak to vypadá s Ronem."
Smutně se na ní podíval a řekl:,, Jde před soud. Co je ale horší, nemyslím, že si vybavuje, že jsme kdysy bylo přátelé."
Hermiona zděšeně vydechla.
,, Jak to s ním bude, odsoudí ho? " ptala se dál.
,, On ho zabil Hermiono!" křikl Harry a prudce vstal. Tím jí polekal a ona se jen přikrčila.
,, Já vím, že je to těžké Harry. Ale býval to nás přítel..."
,, On ti nadával Hermiono. Není to přítel."
Hermiona se sklíčeně sebrala a vydala se pracovat.
Naštěstí ji Ginny vytáhla na oběd a tak Hermiona nemusela moc přemýšlet nad ranním setkáním.Nad jídlem Hermiona sdělila Ginny vše co se seběhlo.
Řekla jí o Dracovi, o Ronovi, o Harrym.
,, Cože udělal!? " vykřikla Ginny, když se dozvěděla, jak mile její bratr s Hermionou mluvil.
,, No slyšela jsi. A pak mě málem uhodil" řekla jí.
,,Ja ho zaškrtím" syčela Ginny.
Hermiona si uvědomila, jak moc se podobá svému příteli.
Zbytek oběda už si moc nepromluvili, jen si vychutnávali dobré jídlo.
Když nastal čas návratu do práce, Ginny Hermionu pevně objala a pošeptala:,, Přeju vám to. "
Hermiona se zasmála a rozloučila se.
Zbytek odpoledne jí utekl a ona se vydala domů.
Napustila si vanu a četla si.
Pak ulehla do postele a (po dlouhé době) tvrdě a klidně usnula.