Dnes se první probudila Hermiona. Draco ještě spal a ona se zamyslela.
Blíží se Štědrý den. Co dá Dracovi? Co pro něj vymyslí?
Přemýšlela dlouho, do doby, než se vzbudil dříve již jmenovaný.
Když zjistil, že ona už je dávno vzhůru, natáhl se pro ranní polibek.
Ona mu však uhla a on se na ní naoplátku zamračil.
Pak zvidhl obočí, aby jí donutil vysvětlit tento její čin..
Ona se jeho počínání jen zasmála a rty mu naznačila, že se hned vrátí.Odešla do koupelny, aby se jako každé ráno upravila. Vyčistila si zuby, učesala se a pak se opět vydala (jako minulé ráno) do ložnice.
Protože byla neděle, chtěla si znovu lehnout a ještě spát. V plánech jí bránila jedna drobná (dobře, velká) věc.
Položila se zpět do deky a chystala se znovu usnout. Draco jí nadzvedl a dlouze ji políbil. Konečně dostal ten ranní polibek, po kterém tak toužil.
Leželi ještě dlouho dobu, vlastně celé dopoledne. Hermiona se mezi tím možná ještě prospala a oba vstali až na oběd.
Po společném obědě se vydali na nákupy. Hermiona prostě musela jít Dracovi vybrat nějaký ten dárek a on zase jí.
Rozdělili se na Příčné ulici.
Hermiona trvala na procházce mudlovským Londýnem a on tam vkročit odmítl.
A tak si dali sraz na tom samém místě v pět večer. Pak si šel každý po svých.
Draco měl rychle vybráno. Dárek našel už v sídle a tak teď chodil a zkoumal, zda by se mu ještě něco nelíbilo.
Za to Hermiona prošla snad celé město a pořád se jí nedařilo najít ideální dárek. Přisuzovala to tomu, jak krátkou dobu Draca zná.Pak ale ve výloze jednoho z obchodů spatřila něco, na čem jí pohled spočinul dost dlouho.
Vstoupila do obchodu, došla až k pultu a ukázala na obyčejné fotoalbum, které se válelo ve výloze, jakoby mimoděk. Zaplatila a spokojeně se vydala na místo srazu.
Měla to jen tak tak, ale přesto dorazila včas. Draco už na ni čekal.
Domluvili se, že Hermiona dnes přespí u sebe, ale že zítra se znovu vrátí k Dracovi.
Rozloučili se, Draco jí políbil a rozešli se domů.
Hermiona si doma dala večeři. Když si přečetla 2 knížky, chystala se jít spát, ale nemohla za žádnou cenu usnout. Nakonec zhruba po hodině konečně zabrala. Zdála se jí noční můra. Zdálo se jí o Ronovi a jeho návštěvě na ministerstvu.
S trhnutím se probudila, celá spocená, v očích slzy a už se znovu bála usnout.Draco tou dobou už spokojeně spal.
Ze spánku ho vyrušilo bušení na hlavní dveře. Neochotně vstal a vydal se podívat, kdo ho v tuhle nekřesťanskou hodinu ruší.Když otevřel dveře, málem mu spadla brada. Hermiona před ním stála, hlavu plnou sněhových vloček, pod očima velké kruhy a rudé oči od slz.
Vůbec nechápal, co se stalo, ale rychle jí objal a popadl do náručí.
Zavřel za sebou dveře a odnesl jí do své ložnice.
,, Copak se stalo? " pověděl jí tiše.
,, Nemohla jsem usnout.." vzlykla.
,, A když jsem usla, zdálo se mi o tom incidentu v kanceláři " řekla a zachumlala se do peřin.
Draco si lehl k ní, objal jí a hladil po zádech. Občas jí zašeptal, že už se nemá čeho bát.
Konejšil jí tak dlouho, než usnula a i on se za ní vydal do říše snů._______________________________________Ahojky. Krásnou 2. Adventní neděli. Doufám, že se vám příběh líbí a že si užíváte předvánoční čas. Já se snažím ho trávit se svými blízkými a věnovat se jen věcem, které mám ráda.
Mějte se krásně ❤️
Zuzka