7. Can't Stay Away From You

9 1 0
                                    

- Sveiki visi, štai ir mes, kurios daro nuostabų keršto planą! - suriko į telefoną Eve.

- Eve, nejuokinga. - pavarčiau akis ir bandžiau skaityti knygą.

- Žinai, tau reiktų pradėti lankytis viename bare, kuris yra netoli Londono centro. Jis ten mėgsta dainuoti. - tarė Eve ir atsisuko į mane.

- Gerai, bus padaryta. - tariau ir pakilnojau antakius.

- Eve kam tu filmuoji? - suraukė antakius į kambarį vien su rankšluosčiu atėjusi Hanna.

- Dėl smagumo, dalinuosi telefonui apie mūsų nuostabų planą. - pasakius tai Eve užrakino telefoną.

Aš tiesiog atsidusau ir toliau mėginau susikaupti skaityti knygą.

- Kartais pagalvoju, kad už mus blogesnių ir būt negali. - susijuokė Hanna.

- Kodėl? - suraukiau antakius.

- Todėl, kad jinai permiegojo su vienu kursioku ir tada ji dar turėjo kiaušus jam pasakyti, kad jo pimpalas buvo mažas, todėl jo buvimas joje ją tik erzino. - nusijuokė Eve, o aš suprunkščiau.

- Tu rimtai taip pasakei? - suklusau atsisuskus į ją.

- Na juk aš net nepasiekiau orgazmo. - tarė ji ir tada mano galvoje pradėjo suktis vakarykštės nakties įvykiai.

- Nieko tas saldainiukas, kurį nusižiūrėjai dabar... Girdėjau, kaip merginos ir plepa apie jo draugužį. - susijuokė Eve.

- Na tada puikumėlis. - nusišypsojo Hanna.

- Tau irgi nėra ko jaudintis Abby, mano draugė tik ir nenustojo kalbėti apie mano pusbrolio dydį. Nors geriau pagalvojus neįsivaizduoju, kaip jį inai matė, nes sakė, kad mylėjos tamsoj. - staiga ji pradėjo kalbėtis su savimi.

- Ką? - sutrikusi nuo jos kalbų sužiurau į ją.

- Na tai vienas iš keistų dalykų, kuriuos jis daro. - tarė ji.

- Turi omeny, kad jis mylisi tamsoje? - Hanna įsiterpė.

- Aha. - atsakė ji.

- Kas čia keisto? - susiraukiau.

- Na dažniausiai vaikinai mėgsta matyti ką daro. Tai tikrai keista, kad toks kaip jis tai daro tamsoje. - kalbėjo Hanna.

- Nes tai daro tik nedrąsus vaikinas, o jis į tokį nepanašus. - pratęsė Eve.

- Galbūt jis gėdijasi. - tariau ir truktelėjau pečiais, o Eve tik suprunkštė.

- Alio? Ar negirdėjai ką sakiau? Jei vaikinas turi didelį pasididžiavimą jam nėra ko gėditis. - kalbėjo Eve.

- Gal jis turi kitų problemų, dėl ko gėdijasi. - tariau ir pavarčiau akis.

- Du pimpalus? - nusijuokė Hanna ir tada prie jos prisijungė Eve.

- O Dieve... Aš su jumis išprotėsiu. - atsidusau ir stengiausi nekreipdama į jas dėmesio, pabaigti skaityti knygą.

- Šiaip jei atvirai, girdėjau universiteto merginas kalbančias apie seksą su Dominic. Sakė jog tai nuostabiausia kas galėtų, bet kam nutikti, - juokėsi Hanna. - Ir taip, jos taip pat paminėjo keistą dalyką apie tamsą. - užsimete ant savęs Hanna baltą paklodė ir apsimetė vaiduokliu.

- Tai apgailėtina. - atsidusau.

Tačiau netrukus mane išblaškė žinutė, kurią gavau iš instagram nuo Dominic.

Labas, pamiisiu tave už pusvalandžio ;p

Perskaičius žinutė, mano širdis pradėjo plakti kelis kartus greičiau nei įprastai.

Supratau ;))

Nieko nelaukus jam atrašiau ir padėjus knygą ant stalo pradėjau ruoštis. Jei atvirai kiekvieną kartą, kai ėjau ruoštis su juo susitikti, jaučiausi taip lyg daryčiau kažkokį nusikaltimą. Apsivilkau juodą megztinį, kuris atidengė mano pečius ir džinsus, pasileidau plaukus ir užsidėjau truputi makiažo. Pasiėmiau truputi pinigų, nes paskutinį kartą jis mokėjo už mane ir tai buvo labai nepatogu, taip pat pasiėmiau telefoną ir sudrebėjau, kai jis pradėjo skambėti.

- Prakeikimas! Oliver... - tariau ir tai jau sekantis kartas, kai pamirštu, kad jis egzistuoja mano gyvenime.

- Tau reiktu su juo išsiskirti. - suburbėjo Hanna.

- Nukelk jūsų susitikimą savaitgaliui. - pavartė akis Eve.

Aš atsiliepus pasakiau jam, kad turiu mokintis savo pirmam atsiskaitymui ir jis sutiko nukelti mūsų susitikimą savaitgaliui.

- Tikiuosi, kad pagaliau padarysi kažką nešvankaus su mano pusbroliu. - iškišusi liežuvį nusijuokė Eve.

- Dieve, Eve. - suirzau ir apsiavus batus ir paltą palikau mūsų bendrabučio kambarį.

Išėjus į lauką išvydau jo mašina ten pat kur ir vakar. Nieko nelaukusi įsėdau į jo mašina ir su juo pasisveikinau net nespėjau sureaguoti, kai jis pridėjo savo lūpas prie manųjų. Jam atsitraukus aš nusišypsojau ir jis užvedęs variklį pradėjo važiuoti.

- Tikiuosi šįkart nevažiuojame kur nors aukštai. - susijuokiau.

- Mmm... Pamatysi.- jis nusijuokė.

Važiavome galbūt apie valandą ir klausėmės jo muzikos. Tiesa sakant jam patiko viena roko grupė "Kiss", šios grupės klausausi nuo vaikystės kartu su tėčiu. Galbūt už dešimties minučių kelio mes pasukome į prabangaus namo kiemą. Įsitaisiau patogiau nei įprastai ir pro langą stebėjau vos ne rūmų dydžio namus.

- Patinka? - jo veide atsirado šypsena.

- Taip, čia labai gražu. - tariau atsisukusi į jį.

- Čia mano dėdės sodybą, jis dažnai ja palieka man prižiūrėti, kai pats išvyksta su darbais. - kalbėjo jis ir sustabdė mašina.

- Na, turi turtinga dėdė. - tariau.

- Taip, jis mums su mama daug padėjo. - tarė ir atidaręs mašinos duris jis išlipo į lauką.

Nieko nelaukus taip pat išlipau lauk ir priėjau arčiau jo pusės. Mano akys negalėjo atitrūkti nuo šio namo, jis atrodė senas, bet tuo pačiu prašmatnus.

Staiga pajutau į nugarą atsimušanti alsavimą ir tada jo lūpas ant kaklo. Tiesa sakant, dabar džiaugiuosi, kad apsimoviau megztinį su atidengenčiais pečiais, nes jo pirštai slystantis mano raktikauliu privertė mano kūno plaukelius pasišiaušti. Jo nosies galiukas švelniai kylo mano kaklu ir sustojo ties mano ausimis. Tada jis priglaudė savo lūpas prie mano ausies.

- Žinai, dabar šis namas visas mūsų. - sušnabždėjo taip perleisdamas man elektros srovė per visą mano kūną.

Dabar suprantu, kad aš turėjau jau senai pasitraukti, jog paisyčiau mūsų susitarimą, tačiau aš negaliu nuo jo atsitraukti.

YOU'RE MY TOXICWhere stories live. Discover now