9. Lips Of Honey, Eyes Of Fire

12 1 0
                                    

- Šūdas, kaip mano vardas iš tavo lūpų skamba seksualiai. - jis susijuokė.

Mano gerklėje pastrigo seilės, kai jo ranką pradėjo liesti mano nuoga pilvą. Netrukus jo ranka pradėjo slysti žemiau, kuri pasiekė mano kelnes. Jis jas prasegė ir pažvelgė į mane tarsi mėgindamas užtikrinti mano leidimą.

- Viskas gerai. - tariau ir jis nusišypsojo.

Jo vėsi ranka palindo po mano kelnaitėm. Netrukus jo vėsus pirštų galiukai palietė mano klitorių, tačiau abu sustingome, kai išgirdome balsą koridoriuje.

Dominic greitai atsitraukė nuo manęs, o aš visu įmanomu greičiu užsisegiau džinsus ir pasiėmiau į rankas kakavos puodelį.

- O, Dominic nemaniau, kad čia busi. - tarė pagyvenęs vyras įėjęs į svetainę.

- Tiesa sakant, ta pati pasakyčiau apie tave, be to mano automobilis lauke buvo. - jis pasikasė pakaušį ir sužiuro į jį.

- Tikrai? Net nepastebėjau. Manęs čia ir neturėtų būti, tačiau mulkiai Niujorkiečiai atšaukė savo susitikimą. - atsiduso jis ir nusijuokė.

Aš vis dar buvau sukrėsta, to kas vos katik neįvyko ir nesugebėjau net pasisveikinti. Visiškai nenorėjau sutikti jam svarbaus žmogaus šitokiomis aplinkybėmis.

- Ar supažindinsi su savo drauge? - vyro antakiai pakilo.

- Taip, čia Abby. - tarė jis sutrikęs.

- Alan Blake, - tarė ir priėjęs arčiau paspaudė mano ranką. - Aš Dominic mamos brolis. - prisistatė aiškiau.

- Malonu susipažinti. - šyptelėjau ir tiek tik sugebėjau išspausti.

- Man taip pat. Na kagi, aš einu į savo kabinetą, o jūsų visas likęs namas. - susijuokė Alan ir paliko mus stovėti dviese.

- Eime į mano kambarį. - tarė nieko nelaukęs Dom.

- Tu turi čia savo kambarį? - suklusau jo ir pradėjau jį sekti.

- Visas vasaras čia leidau, o kambarių čia netrūksta, taigi, taip. - atsakė jis ir užlipę į antrą aukštą ėjome koridorių iki paskutinio kambario.

Netrukus jis pravėrė duris ir įleido mane pirmą. Nužvelgiau jo kambarį ir mano akys sustojo ties juo. Tikėjausi jog tai bus hormoningo paauglio kambarys, bet tai buvo tiesiog berniukiškas kambarys, pripažinsiu man tai patiko.

Jis uždarė kambario duris ir atsisėdo ant lovos. Kuriam laikui likau nejaukiai stovėti apžiurinėdama jo kambarį, iki tol kol jo ranką suėmė manąją ir pasisodino mane vėl ant savęs kaip sekantį kartą.

taip dar kartą. - jis tyliai sudejavo.

Jo žodžiai sukėlė drugelius mano skrandyje. Nieko nelaukus pajudinau dar kartą ir pajutau, kaip jo sukietėjas draugužis remiasi į mano tarpkojį.

- Aš noriu priversti tave jaustis gerai. - tyliomus šnabždėjo man į ausį.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YOU'RE MY TOXICWhere stories live. Discover now