Naujųjų metų išvakarės
- Taigi, Abby? - į mane sužiuro Hanna.
- Taip? - atsisukau į ją ir prasibudau.
- Ar tau viskas gerai? Tu geri? - sukluso ji.
- Kas per klausimas? - susiraukiau ir paėmiau iš jos stiklinę.
- Gerai, šiandien turime padaryti kažką pašėlusio. Turiu omeny, Abby šiandien turi pagaliau kažką pabučiuoti. - suriko Eve.
- Taip po velnių! Juk tau šušiktai devynioliką! - taip pat suriko Hanna.
- Ak, dėl Dievo meilės. Taigi, žinot, kad aš nesu drąsi, netgi išgėrusi. - pavarčiau akis ir atsigėriau iš stiklinės.
- Taip, mes tai žinom, bet tu nesi bučiavusi vaikino, kai tau suknistai jau devyniolika. - pečiais truktelėjo Eve.
- Koks skirtumas. - sumurmėjau.
- Tai tik bučinys, juk su niekuo nemiegosi.- pavartė akis Hanna.
- Gerai, tai kur šiandien eisim? - nusijuokiau.
- Į klubą, kuris yra arčiausiai mūsų. - tarė Eve.
- Kadangi, mes daugiau draugų neturime, kurie mus nuvežtu. - susijuokė Hanna.
- Susirasime, taigi rugsėjį jau būsim universitete. - tariau jas nuramindama.
- Taip! Tikiuosi, nes užkniso būti nematoma. - susijuokė Eve ir atsirėmė į sofą.
- Nagi, greičiau gerk ir einam. - tarė Hanna.
Pavarčiau akis ir užsiverčiau stiklinę. Tai jau buvo gal penkta, jei neklistu. Visos atsistojom ir apsivilkusios viršutinius drabužius ir apsiavusios batus, palikome mūsų išsinuomuotą butą.
- Tikiuos lauke nebus labai šalta. - tripčiojo vietoje Eve, kol rankinau duris.
- Na čia Londonas, tai tikrai nemanau, kad bus karšta. - pavartė akis Hanna.
Palikusios pastatą ėjome link artimiausio klubo.
- Ak, aš tikrai dar gersiu. - sumurmėjo Eve.
- Kas yra baigi išsiblaivyti? - nusijuokė Hanna.
- Nejuokinga, klube blaiviai neįdomu. - nusivaipė ji ir pasitaisė plaukus.
Kai pagaliau priėjome klubą sustojome prie durų. Mūsų dokumentus pradėjo tikrinti apsauga. Susimokėjusios pagaliau patekome į vidų. Eve nieko nelaukdama nuskubėjo prie baro, o mes jai nusekėmė iš paskos.
- Mums pačius stipriausius, tris. - garsiai pasakė ji.
Barmenas į mus keistai pažiūrėjo, bet dokumento neprašęs pradėjo gaminti kokteilius. Jam pagaminus Eve sumokėjo ir mes pasiėmėm kokteilius.
- Šventas šude. - atsiduso Eve.
- Kas atsitiko? - susiraukiau ir atsigėriau.
- Mano pusbrolis! - sušuko ir žvilgsniu parodė į kompaniją, kurioje sėdėjo keli vaikinai ir porą merginų.
- Kuris? - sukluso Hanna.
- Tas su rožinę sruogą plaukuose. - pavartė akis Eve.
- Ar jis nusilakavęs nagus? - susiraukė Hanna.
Pažvelgiau į jos pusbrolį ir iškart supratau, kad keistesnio vaikino nesu mačiusi. Jo suvelti plaukai buvo su rožine plaukų sruoga, nagai nulakuoti juodai, akys išdažytos juodai ir jo stilius, jis mane šiurpino. Buvau sužavėta, kaip gerai jį matau tokioj prieblandoj.