Απόψε κάνω λάθη.

71 7 0
                                    

Ακροβατώ σε ένα σχοινί ανάμεσα σε εσένα και σε εμένα. Ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν. Έχουν περάσει μήνες απο εκείνη την ημέρα που μου είπες "Νομίζω ότι μου αρέσει άλλος. Πιστεύω πως σε κοροιδεύω". Τα λόγια αυτά, με ξύπνησαν απ'την ονειροπόληση μου και με φέραν στη πραγματικότητα. Αν με είχες γνωρίσει, λίγα χρόνια πριν, θα έκανα τα πάντα για να ξαναφτιάξω την "καταστροφή" που είχε προκληθεί. Δεν θα σου έλεγα εκείνο το βαρύ "Εντάξει λοιπόν. Δεν είχαμε και κάτι σοβαρό στο κάτω κάτω.", ούτε θα σε έκανα να κλάψεις, πρωτού ακουμπήσω τα χείλη μου στα δικά σου για τελευταία φορά.
Μα η απουσία σου ήταν αισθητή καθ'όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Μοναδική φορά που μιλήσαμε ήταν τον Ιούνη . Την ημέρα των γενεθλίων μου. Τότε δεν ήθελα να έχω καμία σχέση μαζί σου. Σε μισούσα (μα τι ειρωνία-σιχαίνομαι να λέω αυτή τη λέξη). Όμως, εκείνο το Αυγουστιάτικο βράδυ, όταν έτυχε να διαβάσω τις παλιές μας συνομιλίες, όλος ο θυμός εξαφανίστηκε. Την θέση του αντικατέστησε η νοσταλγία της σχέσης μας. Πέρασα τις υπόλοιπες νύχτες ,με τη θύμισή σου στο προσκέφαλό μου.
Ξέρεις, ίσως τελικά να μην άλλαξα καθόλου. Ίσως να είμαι ακόμα το παιδάκι που προσπαθεί να ξαναζωντανέψει το πεθαμένο χθες.
Θες να μάθεις γιατί συμβαίνει αυτό; Μου έκανες το κλίκ που δεν μου έκαναν όλες οι άλλες. Ένιωθα έτοιμος να πλάσω απο την αρχή, ένα ολόκληρο σύμπαν μαζί σου, και μέσω αυτού, να γνωρίσω καινούργιους κόσμους και εμπειρίες. Ακόμα νοιάζομαι για εσένα. Αψηφώ τις φωνές των φίλων, που μου λένε να φύγω τρέχοντας όσο πιο μακριά μπορώ, γιατί δεν αξίζει η σπατάλη ούτε ούτε χρόνου όυτε κόπου ούτε συναισθήματος. Αλλά μου έλειψε η μυρωδιά σου, το γέλιο σου, ο τρόπος που μου έλεγες "είσαι βλάκας". Γνωρίζω πως και εσύ νιώθεις το ίδιο. Το έχω κατανοήσει από τα σημάδια που μου δείχνεις. Όμως για πόσο καιρό θα εξακολουθείς να νιώθεις έτσι για εμένα;
Απόψε κάνω λάθη για πάρτη σου χωρίς να λογαριάζω τις συνέπειες. Ίσως ξαναχορέψω μέσα στον φαύλο κύκλο μας.Ίσως χρειαστεί μια τελευταία φορά για να πάρω το μάθημά μου.....

Letters From Earth. (#TYS2020)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ