Nem telt el tíz perc se, mire Bakugo nyugalmát kopogás zavarta meg. Akárki állt is az ajtó előtt, pont leszarta, hogy illik megvárni, amíg a bentlevő behívja, az ajtó már ki is vágódott - persze Todoroki lépett be rajta. Halkan becsukta maga mögött és az ágyon fekvő Katsukihoz lépkedett.
- Mi bajod volt tegnap?
- Az még ma volt - javította ki Bakugo, de nem folytatta a magyarázatával. Makacsul bámulta a plafont. Így is túl sokat tudott meg róla az a félarcú barom.
Shoto letelepedett az egyelőre üresen árválkodó padlóra. A szőnyeg még mindig száradt.
- Tudod, van egy sejtésem... - jegyezte meg Todoroki. - Midoriyával kapcsolatban. - Kíváncsian fürkészte a másik reakcióját, de azon kívül, hogy megrándult a szája széle, Katsuki semmit sem reagált. Morcosan hátat fordított neki, de nem mondott semmit. Nem tagadta, nem erősítette meg. Csak hagyta, hadd lógjon az állítás a levegőben.
- Bakugo, mostanában sokat sírtál - jegyezte meg halkan a fiú. - Mármint nagyon ügyesen csináltad, még a hangod se remegett meg közben és valahogy teljesen el tudtad terelni róla a többiek figyelmét, de... - Erre azonban már összerezzent. Reszketegen beszívta a levegőt majd kifújta.
- Megfigyeltél vagy mi a fasz? - mormogta ellenségesen Bakugo. Todoroki megrázta a fejét, noha a másik ezt nem láthatta.
- Nem. Csak aggódtam érted. - Nyelt egyet, hagyott egy pillanatnyi csendet maguknak fellélegezni. - Meleg vagy?
- He?! - fordult meg Bakugo és azzal a lendülettel fel is ült. - Mi a fasz, félarcú?! - Todoroki továbbra is semleges arccal nézett vissza rá.
- Nem vagy az?
- Nem! - vágta rá mérgesen Bakugo. Arca enyhén vörösebb lett, mint szokott. - Bár nincs értelme tagadnom, hogy valaki tetszik... úgyis tudod, nem? - ajándékozta meg egy gyilkos pillantással, amit Shoto egy enyhe mosollyal elfogadott.
- Akkor ki a szerencsés lány? - Szeme vidáman csillogott, ahogy megnyomta az utolsó szót, mire egy ciccegést kapott válaszul.
- Nem mondom meg.
- Az osztályba jár?
- Jah. - sóhajtotta Bakugo. Ismét hátradőlt és fekve figyelte tovább Todorokit.
- Milyen?
- Komolyan érdekel? - ráncolta a homlokát. Shoto bólintott.
- Hát... Gyerekes és folyton nevet, de... elismerem az erejét - sóhajtotta. - Mindent beleadott ellenem, amit tisztelek benne. Cuki és mégis erős, de... Hm... Ennyi elég lesz. Elegem van belőled - fejezte be az egészet egy ellenséges megjegyzéssel. Ezen Todoroki csak mosolyogva felsóhajtott.
- Ez nagyon úgy hangzik, mint Uraraka-san.
- J-jah.
- Vagy mint Midoriya-kun - tette hozzá egy mindenttudó tekintettel, majd feltápászkodott. - Ideje mennem.
- Várj, barom! - mordult fel Bakugo. - Úgy egyenlő a dolog, ha te is elmondod, ki tetszik neked!
- Nos - nézett vissza a válla felett mosolyogva Shoto. - Nekem egy srác tetszik - közölte, aztán elhagyta a szobát, amiben immáron csak a leesett állú Bakugo maradt.Nah, beindultak a dolgok! :3
Kirishima vagy Kaminari?
Én nem tudok dönteni >~<
YOU ARE READING
Bursting - Kitörés
Fanfiction𝐁𝐍𝐇𝐀 𝑻𝒐𝒅𝒐𝑩𝒂𝒌𝒖 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 💕 A címről: Megtudtam, hogy a burst, azaz az angol "robban" szó nem csak a konkrét robbanásokra érthető, hanem arra is, mikor valakiből kitör avagy kirobban egy érzelem. Ez ihlette a címet, hisz ez Bak...