- Szóval - kezdte összegezni Ochako Todoroki ágyán törökülésben ülve - Te szerelmes vagy Bakugo-kunba, ő viszont mást szeret? - A könyörtelen szembesítéstől egyébként kellemesen fehér arca hirtelen sötétvörösben kezdett pompázni, de bólintott.
Deku idegesen felnevetett.
- Kacchan egy jó ember, bár... nekem akadtak vele gondjaim, de... mit szeretsz te benne? - döntötte oldalra a fejét kíváncsian.
- Hát, nehéz megmondani... Már a dührohamai se zavarnak, mert tudom kezelni őket - motyogta kerülve a társai tekintetét. - Egyébként, ha nyugodt, nagyon jó hallgatóság és beszélgetőpartner. Mármint ő is csendes, mint én, de mégis tudunk normálisan beszélni.
- Igen, igen! - bólogatott ragyogó szemekkel, teljesen fellelkesülve Midoriya. - Oh, mondjuk velem nem igazán beszél így... Gondoltad volna, hogy milyen gondoskodó?
- De közben úgy tesz, mintha nem lenne az - mosolygott Todoroki.
- Ha épp nem akar felrobbantani, nagyon könnyen zavarba jön már egy kedves szótól is! Olyankor mindig elpirul! Olyan, mint egy titkon szeretetre vágyó, rendetlen kisgyerek - vigyorgott Deku, mint a tejbetök. Todoroki egyre jobban belelkesült, hogy végre valakivel tud erről beszélni, noha Midoriya csak... kissé megszállottan rajongott érte, már-már úgy, mint All Mightért.
- A haja nagyon puha - merengett el Shoto - és a bőre is, bár nagyon izmos...
- Te már megfogdostad az izmait? - ráncolta össze Izuku a szemöldökét értetlenül. - Megölelted vagy mi?
- Oh, öhm... - Elmondhatja vajon, hogy egyszer együtt aludtak? - Régebben már verekedtünk, olyankor sokszor előfordult.
- Izé, srácok... - szólt közbe a sokkos állapotban levő, falfehér Uraraka. - Én lány vagyok, de lehetne, hogy nem áradoztok egy srácról? Ráadásul Bakugo-kunról? Leginkább te ne, Deku - motyogta. - Hisz, tudod...
- Ó, tényleg, Uraraka, elmondhatom neki? - vigyorodott el büszkén a zöld hajú fiú. Ochako hangtalanul bólintott, így Izuku összekulcsolta az ujjaikat.
- Úgy két hete együtt vagyunk.
- Uh, öhm, gratulálok! - bólogatott Todoroki - Sejtettem, hogy hamarosan összejöttök. - Erre mindketten álmatagon egymásra pillantottak.
- Ami ezt illeti, amiket most mondtál, titokban tartjuk - ígérte meg Deku. - De mostmár ideje mennünk.
- Ühümm! - Uraraka imitálta egy kulcs elforgatását a szájánál, majd eldobását. - Lakat a számon.
- Tényleg, ha Bakugo... Ő azt hiszi Kirishimát kedvelem.
- Mi? Miért?! - A párocska tökéletesen egyidőben mondta ezt.
- Valamit muszáj volt mondanom, így...
- Todoroki... - motyogta Ochako. - Ugye tudod, hogy ha bárkinek van esélye megtörnie az őt körülvevő acélfalakat, az te lehetsz? Ragaszkodik hozzád. Csak vedd magadhoz - kérte szomorúan. - Menjünk, Deku-kun. - Azzal egyedül hagyták Shotot a hazugságaival.Eredetileg volt egy olyan ötletem, hogy Deku bi lesz és kedveli Kacchant, de így kellemesebb volt, szóval végül elvetettem. A sorozatban is valami fura tiszteletet érez iránta, ezért akarja felülmúlni, így... ez lett a vége.
YOU ARE READING
Bursting - Kitörés
Fanfiction𝐁𝐍𝐇𝐀 𝑻𝒐𝒅𝒐𝑩𝒂𝒌𝒖 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 💕 A címről: Megtudtam, hogy a burst, azaz az angol "robban" szó nem csak a konkrét robbanásokra érthető, hanem arra is, mikor valakiből kitör avagy kirobban egy érzelem. Ez ihlette a címet, hisz ez Bak...