3.

1.7K 117 33
                                    

Itt valahogy áttértem nagyon Bakugos stílusra, sorry ezért 😆

Szombat este Deku és persze a csapat többi tagja lent dekkolt a nappaliban.
A négyszemű épp hadonászva magyarázott valamit, amin a gombócfej elpirulva kacagott, Izuku viszont csak mérgesen csóválta a fejét. Ashido Kirishima vállára hajtott fejjel mosolygott rajtuk és valamit odasúgott a barátjának. Azok ketten mióta is kavarták a szart? Na, mindegy, Bakugo amúgy is magasról tett rá.
Figyelmét a fotelbe süppedt gyerekkori barátjának szentelte. Jól emlékezett még az érzésekre, amik miatt végül ellökte magától. Jól emlékezett rájuk, hisz még mindig benne éltek.
Selymes, zöld haja kuszán szanaszét állt tökéletes, szeplős arca körül, szeme zölden ragyogott a jókedvtől. Telt, halvány ajkai elvékonyodtak, ahogy mosolygott. Kezeit az ölében pihentette, amitől a zöld pólója enyhén megfeszült rajta.
Katsuki ajkába harapva elkapta a pillantását és elrobogott mellettük a konyhába, hogy valami ehető után nézzen. Bent azonban megdöbbentő látványban volt része: Todoroki, amint Momo szinte rajta csimpaszkodik és szenvedélyesen csókolja őt. Todoroki elkerekedett szemekkel nézett fel rá, próbálta ellökni magától a lányt, de ő erőszakosan tartotta magát.
Bakugo kezéből kiesett a pohara, amit feltölteni készült, és szilánkokra tört. Erre végre Momo is felvigyelt és elhúzódott Todorokitól, de még így is, mikor ijedten megfordult, fenekét szorosan a másik combjának nyomta.
- B-bakugo-kun! - sikkantott halkan. - Öö... izé - nevetgélt zavartan, de a tüskés hajú közbevágott.
- Leszarom mit csináltok, de ezt most itt össze kell szednem - morogta, majd leguggolt. Shoto szinte azonnal leereszkedett mellé, hogy ő is elkezdje szedegetni a darabokat.
Bakugo értetlenül felnézett a szemeibe, Todoroki pedig rá mosolygott.
- Várjatok! Megvághatjátok a kezeteket! - szólt rájuk Yaoyorozu és teremtett egy seprűt és egy lapátot. Katsuki unottan rá meredt. A sarokban ott állt egy tök ugyanolyan seprű, mint amit csinált. Ilyen faszkalapot, bazdmeg! Jó színben akar feltűnni a félarcú előtt vagy mi?
Végül a két fiú mégis felállt, a lány pedig eltakarított. Bakugo vett egy új korsót, teletöltötte vízzel, majd morcosan a párosra nézett.
- Ha azt akarjátok, hogy ne zavarjanak meg titeket, húzzatok fel a szobátokba. - Momo elvörösödve lehajtotta a fejét.
- I-igaz T-todoroki-kun... mi a válaszod? - motyogta idegesen. Shoto meghajolt előtte.
- Sajnálom, de ez számomra lehetetlen. Már szeretek valakit.
- M-mi?! - kapta a szája elé kezét Yaoyorozu. - O-oh, értem... - suttogta könnyeivel küzködve. Katsuki úgy gondolta, hogy ez már bőven nem rá tartozik, így inkább gyorsan elhagyta a helyszínt.

R.I.P. Momo XD Sorry, nem szeretem.

Bursting - KitörésDonde viven las historias. Descúbrelo ahora