Vasárnap hajnalban, mikor a Napnak még eszébe se jutott felkelni, se másnak, Bakugo Todoroki szobájának az ablakába kapaszkodott és hangtalanul próbált besurrani. Igen, hajnali egykor.
Végül sikerült felhúznia magát, de mikor bent le tette volna a lábát, Shotoval találta szembe magát, aki unottan meredt rá.
- Sokáig tartott, mire sikerült. - Bakugo morogva elkapta a pillantását és levágta magát az ágy szélére.
- Baszódj meg.
- Kösz, de nem - sóhajtotta fáradtan a felemás arcú. - Miért vertél fel, Bakugo-kun?
- Tegnap... - motyogta mély, összemosódó medvehangon - Amit mondtál.
- O-oh - szökött ki a levegő a zavart Todorokiból. - Hogy az - bólintott és az ölében tartott kezeit kezte fürkészni.
- Komolyan mondtad? - fordult felé Katsuki. Vörös szemei szinte átmetszették, de ezúttal nem a düh miatt. Egyenesen belé látott. Shoto nyelt egyet, de ez se segített a kiszáradt torkán. Nem volt képes semmit kinyögni, így bólintott egyet, majd eldőlt az ágyon.
- Ki az akit kedvelsz? - kérdezte kíváncsian Bakugo és ő is elnyúlt keresztben az ágyon. Így pont szemben voltak egymással.
Shoto gyorsan a szája elé kapta a kezét és egy nagyot ásított. Laposakat pislogva nézett a fiúra.
- Hm... Muszáj volt ezt az éjszaka középén kiszedned belőlem? Nyugodtan várhattál volna a betöréssel mondjuk úgy hét óráig - jegyezte meg panaszos hangon, bár igazából azért tette, hogy kikerülhesse a kérdést.
- Válaszolj már! - dörrent rá Katsuki összevont szemöldökkel, mivel rájött a "hatalmas" cselre. A felemás fiú összeráncolt szemöldökkel viszonozta mérges pillantását.
- Nem mondom el. Te is a szemembe hazudtál.
- Úgyis tudtad a választ, félarcú barom! - dühöngött.
- Elméletileg neked is tudnod kéne a válaszod - vonta meg a vállát Todoroki. - Le az ágyamról, aludni akarok! - Kirántott a takarót Bakugo alól és bemászott alá. Elhelyezkedett a párnák között és halkan hortyogni kezdett.
- Hé! Lerobbantom a fejed, bazdmeg!
- Ha hajlandó vagy befogni a pofád és hagysz aludni, mikor felkeltem, elárulom - suttogta Shoto félálomban, de arra lett figyelmes hogy besüpped mellette az ágy. Katsuki háttal neki befeküdt az ágyába.
- Mit csinálsz?
- Alszom. Csak nem hiszed, hogy ébren itt várok, amíg Csipkerózsika úgy nem dönt, hogy végre felkel? - kérdezte, majd aludni kezdett. Shoto túl álmos volt, hogy vitázni kezdjen vele.Na, haladunk, haladunk! :p
Moost viszont kicsit egy komolyabb témát szeretnék felhozni.
Nem tudom mennyien ismeritek, de létezik egy böngésző, az Ecosia, amit ingyenesen lehet használni, és a pénzt, amit abból kapnak, hogy te keresőzöl (látod a reklámokat, stb), arra fordítják, hogy fákat ültessenek. Jelenleg a használok kb. 76 millió fát ültettek így. Kérlek ti is használjátok, nem rosszabb, mint a chrome, sőt, elég klassz! :3
YOU ARE READING
Bursting - Kitörés
Fanfiction𝐁𝐍𝐇𝐀 𝑻𝒐𝒅𝒐𝑩𝒂𝒌𝒖 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 💕 A címről: Megtudtam, hogy a burst, azaz az angol "robban" szó nem csak a konkrét robbanásokra érthető, hanem arra is, mikor valakiből kitör avagy kirobban egy érzelem. Ez ihlette a címet, hisz ez Bak...