6.

1.4K 117 6
                                    

A napfény kiégette Bakugo retináját, ezért inkább lehunyta a szemét, élvezte a meleget és a jó illatot. Várjunk... Jó illatot?
Mégis csak kipattantak a szemei.
A kezei szorosan Todoroki dereka köré fonódtak, arca a fiú fehér pólójába volt fúrva. Enyhén tudatában volt annak, hogy a másik fiú keze az ő tarkóján pihen és úgy húzta magához.
- Mi a fasz?! - üvöltött föl és azzal a lendülettel legurult az ágyról, így beverte a falba a fejét. - Bazdmeg... - simogatta meg a fájó pontot, de hirtelen sokkal fontosabb dolga akadt: Shoto álmosan, kócos hajjal felült és őt figyelte.
- Reggelt. Le van lapulva a hajad - jegyezte meg. Katsuki idegesen kapott az üstöke felé. Reggelente mindig bele kellett robbantania, hogy ne legyen olyan búval baszott frizurája, mint Todorokinak. Alapvetően neki is frufruja és egyenes haja lett volna, amit utált.
Nem akarta, hogy bárki megtudja, főleg nem a felemás barom, de már nem volt mit tenni. Vörös tekintete dühödten pásztázta a szobát, a haját pedig hagyta a francba.
- Akkor válaszolnál? - sóhajtotta Bakugo. Shotoban bentragadt a levegő. Gyorsan ki kellett találnia valamit.
- Öhm, aha - motyogta. - Akit kedvelek... - kezdte vontatottan. Gyorsan! Kiről lehetne hihető, hogy kedveli? - Az Kirishima - nyögte ki halkan.
- Mi? - fagyott le Bakugo. Elkerekedett szemekkel nézett a felemásra. - HOGY MI?! TE FELEMÁS BAROM! - üvöltötte és felpattant a földről. - Nem hagyom! Kirishima nem meleg.
- Rólam se sejtetted - meredt rá Todoroki, de aztán lehajtotta a fejét. - De nem akarok próbálkozni. Tudom, hogy hülyeség az egész. - Bakugo beletúrt a kivételesen egyenes, nem füstszagú hajába és levágta magát az ágy szélére.
- Ha gondolod... Te jóba vagy azzal, akit kedvelek, én pedig azzal, akit te. Segíthetünk egymásnak - pillantott jelentőségteljesen rá a fiúra. Shoto majdnem elnevette magát. Szépen belekeveredett.
- Kösz, nem - rázta meg a fejét Todoroki.
- Ez nem kérés volt! - intett egyet Bakugo, majd távozásra készen felállt és az ablakhoz indult. A felemás értetlen tekintetét látva gonoszan rávigyorgott.
- Mi az?Azt szeretnéd, ha a drága szerelmed azt hinné, hogy együtt töltöttük az éjszakát? - kérdezte vidáman, majd kiugrott az ablakon.

Elegáns távozás lvl. 1000 🤣 Azért más ne próbálja ki.
Hogy indult a napotok? 😊

Bursting - KitörésTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang