•}[02]{•

1.2K 118 23
                                    


04122019 ~ 1929

~~~

"Pekâlâ, sadece tek bir şey istiyorum sizden."

Beomgyu arkasına aldığı genç kıza öylece bakarken pek bir ifade barındırmayan yüzünü kendisine çıldırmış gibi bakan kızlara çevirmişti.

"Madem onu dövüp cezalandıracaksınız, size yalan söylediği için."

Hafifçe öksürüp boğazını temizledi.
Ardında histerikçe gülüp önüne geçtiği kızı işaret etti.

"Ona ilk dayağı aranızda hiçbir zaman yalan söylemeyen birisinin atmasını istiyorum."

Rahatsız edici bir gülümseme sunduğu kızlara göz kırpıp hafifçe yana kaymıştı.

"Sadece bunu istiyorum. Sırf size yalan söyledi diye cezalandırdığınıza göre hepiniz fazla dürüst insanlar olmalısınız değil mi?"

"Ne yapmaya çalışıyorsun Beomgyu? Kendini kahraman falan mı sanıyorsun?"

"Saçmalama. Kız kavgaları hayatımda izlediğim en keyifli şeylerden biridir. Tek istediğim, cezalandırdığınız kişinin yaptığı hatanın aynısını sizinde yaptığınızı anlamanız. Ondan pekte üstün bir seviyede değilsiniz.
Hepiniz, dürüst olmaktan fazla uzaksınız."

"Sen ne saçma-"

"Boşver. Gidelim."

Sarışın kızın sözünü kesen arkadaşı önce nefret dolu bakışlarını yerdeki kıza ardından Beomgyu'ya ikram ederken arkadaşını tuttuğu gibi tek kelime etmeden okul binasına girmişti.

Beomgyu kızların ardından öylece bakarken yerde kendisini çoktan dayak için hazırlamış olan kıza bakma gereksinimi duymadan ellerini kumaş pantolonunun ceplerine yerleştirerek okul binasına ilerlemişti.

İnsanları anlamakta cidden zorlanıyordu.
Dünya saçma ve mantıksız düşünen insanlarla doluydu.

"Resmen kızı dövmelerine izin verdin. Hatta ilk dayağı kimin atacağı konusunda saçma bir tartışmaya girdiniz."

"Sadece kızı dövme sebepleri saçma geldiği için bir öneri sundum."


~~~
04122019 ~ 2032
Syglr
Svglr

"Bir sebebi olmalı." / YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin