101202019 ~ 2031~~~
"Çalışmalara neden zarar verdin?"
"Beni neden sorguya çekiyorsun?"
Yeonjun kafasını sıraya yaslarken gözlerini kapadı. Mavi saçları zaten gözlerini örtüyordu.
Ellerim saçlarına gittiğinde ses etmedi.
Kafamı aynı onun gibi sıraya yaslarken gülmüş ve saçlarındaki elimi hafifçe itmişti."Ne yapıyorsun?"
Fakat itmesi pek umurumda olmamıştı. Parmaklarım yine saçlarını bulmuştu.l
"Seni anlamaya çalışıyorum."
Gözlerini açarken gülümsemesi genişlemişti.
Patlamış dudaklarını umursamadan, tekmelere maruz kalmış bedeninin acısını hissetmeden.
İçten bir gülümseme sunmuştu.
Alışmış gibiydi.
Kendini cezalandırıyor gibiydi."Kimse sanattan anlamıyor. Kimse kimseye saygılı davranmıyor. İnsanlar böyleyken istisna olmanın ne anlamı var? Onlar gibi yapıyorum. Beni yargılıyorlar, yaptığım çalışma diğerlerinden farklı oldu için."
Gözlerini tekrardan kapadı. Sustu bir süre konuşmadı.
Kısa bir zaman dilimiydi.
Bense bu kısa zamana bir sürü soru sığdırmıştım zihnimde.
Neden aramızdaki ilişki bu kadar garip?
Neden bu kadar güzelsin?
Neden yanında olmak istiyorum?
Neden yaptığın her yanlış şeyin ardında mantıklı bir açıklama arıyorum?
Neden okula geldiğim ilk günden beri seninle ilgileniyorum?
Neden saçların bu kadar güzel?
Neden diğerlerinin değilde, sadece benim senin yanında olmama sesini çıkarmıyorsun?
Ve yine, Neden bu kadar güzelsin Yeonjun?"Yaptığım yanlış biliyorum. Taehyun benden nefret etmekte dibine kadar haklı bunuda biliyorum."
Rahatsızca kıpırdandı. Gülümseyişi saniyeler içinde yok olsa da tekrardan gülümsedi.
"Yediğim dayaklarıda hakediyorum. Biri çizimime zarar verseydi ben de döverdim."
Elimi saçlarından çekerken kafamı kaldırıp oturduğum sandalyede geriye doğru
yaslanmıştım.
Yeonjun'un ne yaptığımı pek umursadığı yoktu.
Milim kıpırdamazken gözlerini açmadı. Gülümsemesi artık yoktu. Uyuyacak gibiydi."Revire gitsen iyi olur."
"Bliyorum."
~~~
10122019 ~ 2231
Syglr
Svglr