04122019 ~ 1848~~~
"İğrenç çizmiş."
Taehyun yüzünü ekşiterek sanat kulübünün panoya astıkları çizimlerden birine bakakalmış ve yorum yapmadan edememişti.
İki arkadaş sınıflarına gitmeden önce ilgilerini çeken bu panoyu biraz incelemek istemiştilerdi.Fakat diğer çizim çalışmalarından oldukça farklı olan bu çalışma Beomgyu'nun yüzünü gülümsetmişti Taehyun'un aksine.
Çalışmalar kurşun kalemle çizilmiş basit fakat oldukça güzel görünen portrelerle doluydu.
Şimdi iki arkadaşında ilgi odağı olan çalışma ise koyu yeşil bir kalemle çizilmişti.
Çizgiler rastgele ve gelişi güzel yerleştirilmiş olsa da incelendiğinde o kadar da kötü görünmüyordu.
Üstelik rengi fazla güzeldi."Kalemin rengi fazla güzel değil mi?"
"Ne saçmalıyorsun Beomgyu? Çalışmayı yanlışlıkla asmış olmalılar cidden iğrenç."
Taehyun'un eli hızla çalışmanın üzerine giderken tek hamlede çizilen resmi panodan çekip koparmıştı. Çalışmayı kimin yaptığına bakmak için kağıdı çevirirken kaşları çatılmıştı.
Yıpranmış, çirkin resim kağıdının arkasında yazan isimi okurken bıkkınlıkla göz devirip söylenmişti.Ona yaptığı şeyin kabaca bir hareket olduğunu söyleyen arkadaşını duymuyor gibiydi.
Cidden Yeonjun'dan nefret ediyordu."Tanrım... Ne bekliyordum ki?"
Beomgyu sinirle arkadaşının elindeki kağıdı çekerken konuşmadan çizimi eski yerine koymuştu.
Yeonjun'un onları izlediğinin farkındaydı.
Rahatsız hissetmiş ve hala çalışma hakkında söylenmeye devam eden arkadaşının arkasına geçtiği gibi omuzlarından itip sınıfa kadar boş konuşmalarına maruz kalmıştı."Taehyun sanki sanat profösörüsün! Tanrı aşkına sus artık alttarafı bir çizim!"
~~~
04122029 ~ 1922
Syglr
Svglr