11122019 ~ 0725~~~
"Taehyun!"
Taehyun'a yetişmek için adımlarımı hızlandırırken ona seslenmemle yavaşlamıştı.
Dalgın görünüyordu."Koşma Beomgyu. Seslenmen yeterliydi."
Gülüp omuz silktim.
Saçları dağılmış ve bu sabah ayrı bir suratsız olmuştu.
Saçlarını elimden geldiğince düzeltmeye çalışırken tek omzuna astığı çantasını bir şey demesine izin vermeden kollarım arasına almıştım.
Bugün ona ihtiyacım vardı. Bilmem gereken her şeyi ondan öğrenecektim.
Ve kesinlikle suyuna gitmem gerektiğini biliyordum."Bugün ilk iki dersini bana ayırıyorsun sevgili dostum."
Gülmeye başlarken omzuma vurmuş ardından ellerini ceplerine yerleştirerek yürümeye devam etmişti.
İtlik yapıyordu."Bana bak! Ne diyorum ben!"
"İlk iki saatimi istediğini söyledin."
Kafamı hızla olumlu anlamda sallarken çantasıyla birlikte yanına adımladım.
Ve yan yana yürümeye devam ettik.
Hiç kabul edecekmiş gibi görünmüyordu.
Dersler ne zaman onun için önemli olmuştu ki?"Tanrı aşkına kırma beni!"
"Bana diyorsun ki yüce Donghun hazretlerinin müzik dersini boşver ve benimle zaman öldür."
Tabii ya... Taehyun için müzik dersi her şeyden daha önemliydi. Lee hocanın vokal dersleri Taehyun'un hayat damarlarından biri olmuştu.
Yanımızdan okula giriş yapmak için geçen Lee hocanın havalı arabasıyla kısa bir bakışma yaşarken aklıma gelen tek yol olarak kendimi arabanın önüne atmıştım.Yürek falan yediğimden değildi, merak ettiğim şeyi öğrenmek için canımı bile verebilirdim ki Lee hoca oldukça hafif çarpmıştı.
Yine de Tiyatro kulübünde olmamın avantajlarını kullanıp mükemmel oyunculuğumu konuşturabilmiştim.~~~
"SANA İNANAMIYORUM!"
"Ne yaptım ki? Hem ben mi demedim? Senin aşık olduğun o Donghun dedi 'Taehyun arkadaşına revire kadar eşlik et ve ona göz kulak ol' diye."
Gülüp revirdeki rahat yatakların ve yumuşak yastıklarının tadını çıkarmak için elimi enseme koymuş ve keyifle gözlerimi kapamıştım.
Taehyun ise sinirle kafamın altındaki yastığı çekip yüzüme fırlatmıştı."Ezilebilirdin."
"Ah endişelenme. Yaşıyorum işte."
"Senin için değil zaten hayatımın aşkı hapse düşer diye endişelendim."
Kahkaha atarken kafama fırlattığı yastığı kucağına geri fırlatmıştım.
Komikti."Tamam hazır sen de boşken..."
"Yeonjun hakkında sorduğun hiçbir soruya yanıt vermeyeceğim."
"Kimin ölümüne neden oldu?"
"Yat uyu Beomgyu. Algıların açıldığında ararsın gelirim."
"YAH! BURAYA GEL TAEHYUN!"
~~~
22012020 ~ 2346
Syglr
Svglr