Az iskolába érve megláttam Scott-ot, Stilest, Lydiát, Maliát, Kirát és Liamet a bejárati ajtótól nem messze. Érkezésemre mindnyájan rám néztek, majd Kira megszólalt:
-Mia, idejönnél egy kicsit?
Kedvtelenül botorkáltam oda újdonsült és régi barátaimhoz, akiken szintén látszott, hogy egy kicsit szomorúak. Nem úgy, mint én, aki úgy nézett ki, mint egy zombi.
-Sziasztok! - léptem oda hozzájuk.
-Hello! Hogy vagy? - kérdezték egyszerre, mintha előre betanulták volna, de látva a reakciójukat, hogy meglepődtek azonnal elvetettem ezt a feltételezést.
-Gondolom nem kell mondanom semmit. Hisz' rám van írva - röhögtem fel erőltetetten. Ez után kínos csend következett, amit a csengő hangja tört meg.
-Majd szünetben találkozunk! - "köszönt" el Liam, majd elviharzott az emelet felé. Mi edzéssel kezdtük a napot, így mehettünk az öltözőbe.
-Nekem matekom lesz. És úgy tudom, hogy neked is Malia - szólt a lánynak Lydia, aki idő közben megpróbált meglógni.
-Hát persze! El is felejtettem - játszotta túl a szerepét, miközben látszódott rajta, mennyire nem akar matekozni.
-Aha, persze - forgatta meg unottan a szemét az eperszőke lány, majd elindultak a matek terem felé. Mi is megindultunk az öltözők felé, de aztán össze találkoztunk az edző bá'-val.
-Maguknak meg milyen órájuk lesz, hogy még itt vannak a folyosón? - kérdezte a férfi.
-Magával lesz óránk - felelte Stiles.
-Akkor meg mit keresnek még itt? Már rég az öltözőben kéne lennijük! Húzzanak be gyorsan az öltözőbe, vagy megbuktatom mindnyájukat! - rivallt ránk.
-Edző bá'! - emelte magasba a kezét Stiles, bár nem tudom, hogy miért.
-Igen Stilinski? - nézett rá "keményen" a tanár.
-Az edző bá'-nak adjunk kötelet, hogy be tudjuk húzni az öltözőbe?
-Stilinski! Ha még egy ilyen beszólást hallok, akkor a középiskolás éveit a kispadon fogja tölteni megértette? - kérdezte.
-Mármint az egész évemet? El se mozdulhatok onnan? - értetlenkedett.
-Stilinski! Tudtam, hogy maga hülye, dehogy ennyire? - mondta egy lemondó sóhaj kíséretével. -Na, de mit keresnek még mindig itt? Azt akarják, hogy megbuktassam magukat?
Nagyon meg akar minket buktatni az edző bá' - gondoltam.
-Nem - feleltük egyszerre.
-Akkor? Gyerünk, gyerünk menjenek az öltözőkbe - legyezett maga előtt a két kezével a férfi, ezzel is jelezve, hogy húzzunk a szeme elől.
-De edző bá'! - jelentkezett most Scott. Úgy látszik ez ilyen szokás náluk.
-Mi van McCall? - nézett rá fáradt tekintettel.
-Maga nem jön?
-Minek? Nem tud felöltözni McCall? - nézett rá lenézően.
-De edző bá'. Csak magával lesz edzésünk - magyarázkodott a fiú.
-Na jó! Tűnjenek a szemem elől - morogta ezzel is jelezve Scottnak, hogy igaza van. Végül elindultunk az öltözőkbe, ahol át is öltöztünk.-Akkor... - csapta össze a kezét az edző, miután mindenki kivonult a pályára. -Maga ott. 23-as!
-Igen edző bá'? - kocogott oda a férfihez egy alacsonyabb szőkés hajú srác.
-Maga álljon a kapuba. A többiek pedig tudják a dolgukat - vette "lazábbra" a beszédet az edző bá'.
-Mester! - szólalt meg ismét Stiles.
-Mi van már megint Stilinski? - fordult felé fáradtan.
-Lehet egy kör próba dobás? - nézett reménykedve a férfire.
-Most, hogy mondja Stilinski... El is felejtettem mondani... - tartott drámai hatás szünetet. -NEM! - üvöltötte. -Még is mit gondol hol vagyunk?
-A pályán? - kérdezte.
-Így van Stilinski. Lehet, hogy nem is annyira hülye - fordult volna meg, ám a fiú utánna szólt:
-Köszönöm a bókot edző bá'!
-Stilinski! Maga mit keres még itt? Induljon a pályára, mielőtt leültetem a kispadra - rivallt a barátomra, mire az behúzott nyakkal kocogott vissza a többi fiúhoz.
-Maga meg mit nézi őket Roberts? Egyáltalán mi van itt? Mindenki hülye? - akadt ki már most reggel gyakorlatilag a semmin a férfi.
-Szerintem lekéne magát hűtenie valamivel - kiabálta Stiles.
-Stilinski! Üljön le! - mutatott a kispadra az edző.
-De... - hebegte a fiú.
-MOST! - üvöltötte el magát ismét a férfi, mire Stiles komótosan elindult a padok felé. -Ha lehet, akkor még ma érkezzen meg ide.
-Megyek már - dünnyögte sértetten a fiú és kocogni kezdett.
ESTÁS LEYENDO
Már csak te vagy nekem
Hombres LoboEz a story nem kifejezetten a sorozat alapján íródik. Lehetnek benne olyan történések, amelyeket máshonnan szedtem. Mia Roberts egy 16 éves lány, aki egy átlagos életet élt, egészen 14 éves koráig, amikor is egy tragikus baleset megváltoztatta az él...