Prolog

1.5K 61 47
                                    

Edd - 18 lat
Wzrost - 1,58 cm

Tord - 18 lat
Wzrost - 1,75 cm

Tom - 17 lat
Wzrost - 1,68 cm

Matt - 18 lat
Wzrost - 1,83 cm

Jest 2 przyjaciół którzy mieszkali sami w malutki domku. Był to Tord i Edd.
Tord ma karmelowe włosy ułożone w dwa rogi, nosi białą koszulkę, zielone spodnie i biało czarne trampki a jego kolor oczu to czerwonawy trochę przypominający róż, jest on bardziej typem nie przyjaznych ludzi ale jeśli chodzi o niebezpieczeństwo dla jego przyjaciół lub rodziny zrobi wszystko aby byli bezpieczni i żeby nic się im nie stało. Woli on chłopaków niż dziewczyny, dlaczego? Sam on nie wie po prostu zawsze mu się bardziej podobali.

Edd ma krótkie brązowe włosy. Nosi białą koszulkę i zieloną bluzę, spodnie są koloru niebieskiego a jego buty też są biało czarne. Jego oczy są brązowe. Z jego orientwcją seksualną było trochę trudniej bo raz wolał chłopców, raz dziewczyny albo obie płci a nawet zdarzało mu się że nikogo nie wolał. Edd od zawsze kochał pomagać innym, był nad opiekuńczy jak mama i zawsze był dla każdego miły ale miał też te ciemniejsze strony. Kiedy ktoś obrażał jego rodzinę czyli Torda umiał wyzywać a nawet przeklnąć. Chłopak nie ma żadnej rodziny ani nikogo spokrewnionego z nim ponieważ gdy miał 16 lat wyprowadził się z domu rodzinnego po kłótni z rodzicami do Anglii i tu właśnie poznał Torda. Edd z nim zamieszkał i wszystko się jakoś ułożyło do pewnego momentu kiedy chłopcy postanowili pójść na spacer do lasu i weszli przez przypadek do części zaczarowanej gdzie nikt nie wchodził przez jej legendę...dość straszną ale rodzice opowiadają tą legendę dzieciom aby nie wchodziły nigdy do tej części...ale gdy oni weszli i to co ujrzeli...zmieni to ich życie o 180°....

Hejka Potworki!
Wiem że krótkie ale to na razie początek bądźcie cierpliwi a będzie więcej! Obiecuję. Tylko muszę jeszcze znaleźć czas, niedługo ehh święta więc będę mieć przerwę od szkoły jak każdy i w tedy będę pisać rozdziały. Pasuje wam? Mam nadzieję że tak. Mam naprawdę fajny pomysł na tą opowieść.

Do zobaczenia moje Potworki!

Zaczarowany Las... [TordTom] [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz