Hehe, ada yang rindukan comeback Wauthormelon dalam fanfic ni? Ni nak kasi new chapter, enjoy 💕🍉🍉🍉🍉🍉
Virtual Love
03🎮GAME MODE CONTINUED🎮
.
.
.
.
.Seusai nombor yang tertera pada kertas didail, lantas IPhone XR dilekap pada telinga.
Meskipun berasa gugup untuk menelefon, namun aku cuba menolak jauh-jauh perasaan negatif itu. Aku buat semua ni untuk dapatkan tips yang sesuai untuk memikat gadis.
Tidak sampai seminit, akhirnya terpacul suara gadis.
'Yeobuseyo?'
'Hello, saya Jeon Jungkook. Saya telefon ni sebenarnya berhajat untuk berjumpa cik kalau-kalau tak sibuk. I need your favor'
'Well saya tidak busy pun harini, so kita nak kat mana?'
'Great! Aa emm, kalau macam tu saya hantarkan lokasi kat chat yer?'
'Ok'
.
.
.Setelah 10 minit menunggu, akhirnya satu figura gadis berbadan ramping melangkah masuk ke dalam kafe. Aku dapat rasakan dialah yang patut aku berjumpa.
"Awak ke Jeon Jungkook yang call saya tadi?"
"Ya saya-em jemputlah duduk"
Meskipun sedikit gementar dan malu, namun aku cuba ramahkan diri, lagi-lagi dengan orang perempuan. Si dia pun terus melabuhkan punggung pada tempat berhadapanku.
Aku berdehem untuk keluarkan suara emasku. Almaklumlah, aku ni payah sikit kalau-kalau berbual dengan orang baru kenal.
"Saya dapat tahu yang awak ni pakar dalam temu janji-em saya tak silap orang kan?"
Gadis mula mengukir senyuman yang tak dapat kutafsirkan.
"Awak ni buat lawak pula. Mestilah saya orangnya" ujarnya diselangi dengan satu tamparan lembut di belakang tapak tanganku.
"Jadi kita nak mulakan macam mana?"
Entah kenapa soalan begitu polos terpacul keluar dari mulutku.
"Wow, awak betul-betul tak tahu pasal perempuan hehe. Kalau macam tu, saya mulakan"
Dengan lemah lembut, dia meraih tangan beruratku. Aku agak tersentak dengan tindak-tanduknya. Cuba positifkan diri, mungkin ini permulaan untuk temu janji.
"Kalau si dia dah sampai, awak cium tangan dia then perkenalkan diri. Cuba buat"
Dengan keadaan gugup, aku mula diikuti apa yang dituturkannya. Dia tersenyum lantaran aku mencium lembut belakang tapak tangannya.
"Saya Jeon Jungkook dan awak?"
"YJ"
"Wow, ringkasnya nama awak"
Okey, aku perlu biasakan diri untuk jadi peramah. Bagus Jungkook, kau dah lakukan yang terbaik!
.
.
.
.
.
📢 Announcement 📢
Level 1 COMPLETED (100%)
.
.
.
.
.
🎮GAME MODE PAUSED🎮
.
.
.
.
."Dalam game pun punya susah nak tackle awek, ini kan kalau dunia realiti"
Aku merenggangkan otot leher yang terasa lenguh setelah bermain permainan ini. Sesungguhnya, aku tak menyangka permainan agak menarik walaupun tampak sedikit keperempuanan.
Aku akan cuba tamatkan permainan Virtual Love secepat mungkin, bolehlah nanti ngorat awek dengan teknik yang diajarkan melalui permainan unik sebegini.
🍉🍉🍉🍉🍉
So, ok tak chapter kali ni? Kalau ok, keep vote and comment yer kesayangan Wauthormelon semua 💞
YOU ARE READING
【✔️BTS】𝑽𝒊𝒓𝒕𝒖𝒂𝒍 𝑳𝒐𝒗𝒆 • 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴
Khoa học viễn tưởng©2019 -𝐊𝐇𝐀𝐈𝐍𝐃𝐄𝐑𝐁𝐔𝐄𝐍𝐎 (𝐖𝐀𝐒 -𝐏𝐔𝐁𝐆𝐌𝐈𝐍) 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘𝐋𝐈𝐍𝐄 [BANGTAN SERIES #6] ✧════════════•❁❀❁•════════════✧ Virtual Love, sebuah permainan video berkonsepkan cinta dan feminin, dimainkan secara ketagih oleh jejaka kacak bernam...